VTR SP1&2 Meeting 2009

Meeting 2009 (Ulestraten SP Headquarters/Eifel)

  • 6&7 Juni

    Stemmen: 13 72,2%
  • 20&21 Juni

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Ik neem aan dat iedereen zijn grote schuld betaald heeft? (ik heb nog geen tjd gehad voor te controleren)

Ik had wat moeite om het kaartje van Tim zijn camera uit te lezen. Een 8gb kaartje wordt niet overal geaccepteerd, met een video bestanden. Inmiddels heb ik het wel opgelost, maar nu moeten de video betsanden geconverteerd owrden zodat ik ze ook kan gebruiken in Premiere pro om ze te editen.
Verder zijn alle andere bandjes gedigitaliseerd. Kortom er wordt aan gewerkt.

Vraag aan Tim: heb je de moker nog op je camera los gelaten om HET bandje eruit te krijgen?


edit:
ik heb effe gechecked:
- Sam (hoefde niks te betalen)
- Tim
- Don
- r wolfs?(haha)
- ikzelf
- m. debie?(haha)
hebben allemaal betaald: welke 3 nog niet?
 
Laatst bewerkt:
ik ga vandaag weer langs de zaak. om te kijken of ze iets hebben kunnen doen.
dus ik laat het weten.

o p.s. heb jij mijn sd kaartje al omgezet? dan zal ik mijn adres naar je pm sturen.
groeten
 
ok dus.

net even langs de speciaalzaak. ze hebben nog een kans om het bandje er uit krijgen zonder de camera te slopen daarna wordt hij vak kundig uit elkaar gehaald zodat het bandje heel blijft.
ik zei dus al o maar dat kan ik thuis ook. heb wel een hamer.

zijn antwoord ja ok maar dan wordt het bandje beschadigd dus dat zullen we maar niet doen.

ik houd jullie op de hoogte. (ik moet en zal dat bandje hebben)
 
ik ga vandaag weer langs de zaak. om te kijken of ze iets hebben kunnen doen.
dus ik laat het weten.

o p.s. heb jij mijn sd kaartje al omgezet? dan zal ik mijn adres naar je pm sturen.
groeten
Ik heb het omgezet, dus laat dat adres maar komen.
 
mini-dv-to-dvd.jpg




Al nieuws omtrend dat stukkie tape met de leerstof _O-



Is er al zicht op een :X teaser :X

"Che Spettacolo"
linkPropToTorpedo.gif

Wat een pech zeg weer voor de mannen
repsol.jpg


:W
 
Laatst bewerkt:
Teaser is nog niet in zicht.... Reden: het maken van een nieuw dak (wat nu af is) en nu volgt het maken van een garage. Kortom ik ben druk bezig. Wellicht dat de bouwvakakantie wat meer tijd geeft.

@Tim, stuur me effe je adres via PB, zodat ik je sd kaartje kan terug sturen. Je bandje al eruit gesloopt?
 
Teaser is nog niet in zicht.... Reden: het maken van een nieuw dak (wat nu af is) en nu volgt het maken van een garage. Kortom ik ben druk bezig. Wellicht dat de bouwvakakantie wat meer tijd geeft.

@Tim, stuur me effe je adres via PB, zodat ik je sd kaartje kan terug sturen. Je bandje al eruit gesloopt?

Ja ja, en dan zeggen ze dat ik er zo lang over doe.... ;) :z })

:W TenCats
 
pb gestuur. en nee bandje nog steeds niet uit de cam. ik ga morgen weer langs dat ze op moeten schieten hahah.
 
kan je die camera niet zelf open schroeven,moet toch uit elkaar te halen zijn,ze zetten hem toch ook inelkaar.......
 
hahah nee hoor. ik ga niks betalen. ik heb gezegd dat ik er geen geld aan vies wil maken want dat is dat ding niet waard.
 
hahah. nou ik ben er gisteren weer geweest en heb ze verteld dat ik begin komende week mijn camera kom halen. en als het bandje er nog in zit neem ik hem toch gewoon mee en betaal niks.

de reaktie was uu ja is goed ik schrijf het op. sorry maar de vader van de monteur was net overleden en gisteren ook begraven dus dat gooide wat roet in het eten.

dus volgende week ga ik zelf an de slag denk ik.

groeten
 
Ik denk dat ik vanavond eens ga monteren aan de video!(wil niet zeggen dat het dan ook af komt)
 
Terug
Bovenaan Onderaan