Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 17!) Hartje Zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond allen,

heb ik verdorie over 2,5 weken mijn motor verkocht, dacht pak ff overschrijvingsdeel uit de la :

WEG

moet ik voor € 30 nieuwe papieren opvragen, jammer dit haha

Dat probleem ken ik. Toen in de 600 inruilde bij kalsbeek voor de fireblade was ik het overschrijvingsbewijs ook kwijt. Nieuwe aangevraagd incl. de nieuwe kentekenplaat. Ik alles netjes naar Kalsbeek gebracht, kom ik thuis en wil ik het overschrijvingsbewijs van de blade opruimen kom ik die van de 600 tegen..... |(
 
tissues_dispenser_ooak.jpg


Off topic maar wel errug leuk!!
 
Marco, dat staat ook op site RDW dat binnen 3 dagen veel mailtjes komen dat de stukken toch gevonden zijn.

tegenwoordig alleen papieren, je krijgt geen nieuw kenteken meer.

is inderdaad 29.5 :)

tot overmaat van ramp heeft onze CV het ook nog begeven, vanmorgen bij warmteservice zwolle een nieuwe besteld, gelukkig is mijn maat loodgieter........daar gaat onze wintersport
 
:N


Zijn ware passie:

[afbeelding]

:Y


Whahahaha, curling! Ik ben een aantal jaren geleden na een avond darten (waarbij het nodige werd genuttigd) geëindigd in een niet nader te noemen locatie in de steenstraat O-) . Nadat er daar wat is gebruikt heb ik een hele nacht lang naar curling zitten kijken.... Fantastisch!!

Daarna het nooit zo geweldig meer gevonden dan toen die ene nacht..............
 
Nou ja, ga eigenlijk nooit op wintersport, maar dit zou ongetwijfeld net zo duur zijn :+

Mijn passie is pakketjes bestellen:

[http://www.andrew.cmu.edu/user/rfl/images/ups_girl/UPS1.jpg (afbeelding)]

zo en nu maar weer ff werken :)

Niet zo'n probleem dus, want je bespaart ieder jaar weer een flink bedrag door niet op wintersport te gaan. Slapend rijk worden :+
 
Ik hoorde trouwens dat je het broertje bent van ene patrick... O-)

ik ben inderdaad het broertje van ene patrick ja ;) al het een en ander gehoord :9 ? of viel het mee :9 ?

ben trouwens weer van mijn heerlijke vakantie, kom je in dit lekkere weer *Ahum* terug, maargoed vakantie was echt super!

net even de pagina's maar even snel over gelezen.
laat het weer nu maar weer beter worden :]
 
tot overmaat van ramp heeft onze CV het ook nog begeven, vanmorgen bij warmteservice zwolle een nieuwe besteld, gelukkig is mijn maat loodgieter........daar gaat onze wintersport
Dat is mij vorig jaar ook overkomen. Was het zat en heb 'm geleased, een net woord voor kopen op afbetaling :) Gelijk een goede uitgezocht en het administratieve deel kan ik ook nog aftrekken van de tax. Wat k#t zooi met dat weer, ben de schuurdeur aan het schilderen, het wordt er zo niet mooier op.

Om maar ff on-topic te blijven: ik heb de db-killer er maar weer ingedaan, de buren vonden het niet zo geweldig als ik 's ochtends wegreed en de baby gelijk wakker was O-)
 
Hey Bjorn welkom terug ;)

Cor: ik geef em bij de verbouw badkamer op, volledig aftrekbaar ;) dus kost me maar 58% van de totaal betaalde hypotheekrente haha ( wat loop ik eigenlijk te zeiken)

Db killer? ik ben bezig met deze jetser kletsers voor de zx10r

Yoshi's vind ik toch niet vet genoeg voor de kawa

2007_kawa_ZX10R_lowrear_D.jpg


2007_kawa_ZX10R_side_DUAL.jpg
 
Laatst bewerkt:
Db killer? ik ben bezig met deze jetser kletsers voor de zx10r

Yoshi's vind ik toch niet vet genoeg voor de kawa

[http://www.twobros.com/Exhaust/Kawasaki/2007_kawa_ZX10R_lowrear_D.jpg (afbeelding)]

[http://www.twobros.com/Exhaust/Kawasaki/2007_kawa_ZX10R_side_DUAL.jpg (afbeelding)]

............. u is al bezig met een setje dempers voor een motor die je nog niet hebt???? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan