Het honda Africa Twin topic deel *O*

Wanneer gaan we toeren?

  • za of zo 20-21 aug

    Stemmen: 2 22,2%
  • zo of zo 3 - 4 sept

    Stemmen: 7 77,8%
  • za of zo 17-18 sept

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
niemand ervaring met zijn AT stallen in een kleine box? ben bang dat ik hem niet kwijt kan.
en buiten zetten vindt ik niks.


Een At heeft een hele klein draai cirkel, maar is forser dan een transalp en een XR
het is een lange motor ,, het gewicht zit relatief hoog.
Ik zou iemand zoeken die een AT heeft of je eens mag proberen, of eentje lenen voor proefrit en dan proberen.

ik moet door een tuindeur en een smalle brandgang tussen de huizen en dat wil wel
 
ik moet een paar redelijk scherpe bochten maken in een smal gangetje. gaat maar net met de xr en die is ook niet zo zwaar. die til je nog ff makkelijk op als t moet.
misschien toch eens een proefritje maken en dan proberen, is wel een goed idee
 
Mwah, ik wil; wel een keertje richting Leiden tuffen hoor, dan kan je FF passen.. maar die van mij ook niet bepaald de allersmalste uitvoering :+

Voordeel daarvan is dan weer dat als die van mij erin past, dat een andere Twin zéker past *D

kun je met een motormover niet uit de voeten daarbinnen ?? vaak zijn die bergingen lekker voorzien van een mooie glade betonvloer, en als je hem op een MM hebt staan, past 'ie zelfs in een meterkast volgens mij ;)

Een AT optillen aan de achterkant kun je vergeten als je geen anabolerig sportschool type bent; slepen misschien, maar optillen ?? :N
 
Laatst bewerkt:
optillen is echt een must, anders krijg je hem de bocht niet om, ook omdat allemaal fijne mede flat bewoners fietsen neer zetten waar deze niet mogen staan :(
ik geloof dat het gangetje 1.10m breed is en dan moet ik achter een hoek om om mijn box in te rijden, ook dan til ik de xr op.
bedankt voor het aanbod om langs te komen rijden, ik laat het voorlopig even zo.
ik moet nog een beetje sparen voor een AT. en we zijn ook bezig met een inschrijving voor een nieuwbouw woning(met tuin en schuur). dat zou ook een hoop schelen.
kan misschien wel een x fotos maken van de route door de berging dan snap je mijn probleem wel :+
 
Zelf met je brommert erdoorheen rommelen en iemand anders laten filmen ;)

Als ik het zo hoor wordt het lastig; een AT is een redelijk lomp ding.

Een nieuwbouw steegje met een fijne hoek en schutting helpt ook niet altijd, maar je hebt dan weer wel de mazzel dat je de ingang van je tuin zelf zo kan maken dat het een makkie is om de tuin in te komen...

[me=Sounddragon]is wel heel blij dat hij een oprit heeft van 7 bij 10 en de motor onder een afdak van 6m bij 2.70 naast een schuur van 6 bij 6 met dubbele deuren[/me] :Y

Als ik die ellende af en toe lees.. ik zou gék worden denk ik :/
 
Laatst bewerkt:
Zelf met je brommert erdoorheen rommelen en iemand anders laten filmen ;)

Als ik het zo hoor wordt het lastig; een AT is een redelijk lomp ding.

Een nieuwbouw steegje met een fijne hoek en schutting helpt ook niet altijd, maar je hebt dan weer wel de mazzel dat je de ingang van je tuin zelf zo kan maken dat het een makkie is om de tuin in te komen...

[me=Sounddragon]is wel heel blij dat hij een oprit heeft van 7 bij 10 en de motor onder een afdak van 6m bij 2.70 naast een schuur van 6 bij 6 met dubbele deuren[/me] :Y

Als ik die ellende af en toe lees.. ik zou gék worden denk ik :/

Sounddragon, je helpt deze jongen niet echt met zo'n opmerking.. ;) Maar is wel handig idd... Een trail motor is idd handiger in deze situatie dan een Twin! ;) Jammer dat in dit volgepropte land de motor keuze afhangt van de woonsituatie... Ik leef met je mee!

Greetzzz.........am 8-)
 
Ik was toch al heel aardig geweest daarvoor ?? -O-

Juist omdat ik hier redelijk wat ruimte heb, voel ik des te meer mee met mensen die dat niet hebben.. ;)

Overigens staan op die 7 meter breedte wel 2 klassieke amerikanen en een Astra station geparkeerd, dus ik moet tegenwoordig behoorlijk frommelen om erin te komen, maar dat zie ik meer als een luxe probleem :+
 
Laatst bewerkt:
Is hier iemand die nog wat onderdelen van een tripmaster kan gebruiken,
ik ga die van mij vervangen voor een digitale meter van acewell, en ga alleen de
grondplaat en de stekker van de orginele tripmaster weer gebruiken.

full


De printplaat van de orginele tripmaster is niet meer te repareren.
Tripmaster is verkocht.
 
Laatst bewerkt:
Sounddragon, je helpt deze jongen niet echt met zo'n opmerking.. ;) Maar is wel handig idd... Een trail motor is idd handiger in deze situatie dan een Twin! ;) Jammer dat in dit volgepropte land de motor keuze afhangt van de woonsituatie... Ik leef met je mee!

Greetzzz.........am 8-)

Ik zou eigenlijk best een varadero of Pan willen voor het snelle asfalt toerwerk maar ik ben bang dat ik eigenlijk ermee niet door de tuinpoort kom,,, dat betreft is het gewoon ruk dat je wel een motor kan betalen maar niet kan stallen en te weinig heb om een andere huis te zoeken waar je dat wel kan of dat je vastzit in 1001 vage regeltjes van woningbouw vereniging of locale verordeningen en welstand terreur :( als je wat wil aanpassen, (ver)bouwen....
 
Wat is het voordeel van deze t.o.v. de tripmaster? Wat is er mis met de jouwe, eigenlijk en wat heb je eventueel nog in de aanbieding?

Gr. Sam. 8-)
Mijn trip master was echt overleden dus was ik eerst op zoek gegaan naar een gebruikte
vervanger maar daar word nog zoveel voor gevraagd dat ik op zoek ben gegaan naar
een vervangende computer,dat is dus deze geworden.
Voordeel:nou eigenlijk de prijs van de nieuwe acewell.
In de aanbieding: de complete tripmaster zonder stekker.(verkocht)
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit !! lekker afleesbaar ook als het donker is :)

Mijn twin is van de week wat korter geworden na een aanvaring met een Astra -O- ..
Morgen wordt hij getaxeerd.. ik hoop dat de taxateur sex heeft gehad van het weekend :P
 
Mijn trip master was echt overleden dus was ik eerst op zoek gegaan naar een gebruikte
vervanger maar daar word nog zoveel voor gevraagd dat ik op zoek ben gegaan naar
een vervangende computer,dat is dus deze geworden.
Voordeel:nou eigenlijk de prijs van de nieuwe acewell.
In de aanbieding: de complete tripmaster zonder stekker.

Ziet er goed uit, die Acewell. Ik mag deze week hopelijk ook mijn aangeschafte AT gaan ophalen, en deze heeft geen tripmaster meer. Nu was ik toch al van plan om op de plek van de tripmaster een navigatiesysteem te monteren (is dit mogelijk?). Maar zo'n acewell ziet er ook wel leuk uit! Had je veel moeite om 'm te installeren?
 
Ik ben trouwens ook nog op zoek naar een paar mooie valbeugels, het liefst van die hoge, en een paar andere handkappen (acerbis oid). Weet iemand daar een goed adres voor of kan ik daarvoor het beste ebay in de gaten houden?
 
Hoge valbeugels @ Ebay à 129 €, en Acerbis kappen vind je op elke hoek van de straat..

De mijne is met een beetje pech economisch loss, maar ik heb nog geen uitsluitsel vwb de dagwaarde van mijn Twin, dus ik moet nog FF ongeduldig afwachten tot eind van de week..

Verzekeringsmaatschappijen :r :r :r :r
 
ik zag je foto's ja....erg jammer.

Ik heb afgelopen zaterdag een @ aangeschaft, en die heeft ook een scheurtje van een cm of 4 in de kap en hij mist de tripmaster, maar hij zag er verder heel mooi uit en hij komt in de mooiste kleurstelling imho, lage kilometerstand ook, dus dat heeft me toch over de streep getrokken. En het rijdt natuurlijk grandioos!

Heb me vandaag ook maar even een nieuw pak (Rev'it Off Track jas, Dakar broek) en een helm (Arai Tour X-3) en een paar laarzen cadeau gedaan.

@Sounddragon: Jij hebt toch barkbuster kappen op je twin zitten, of zag ik dat verkeerd?
 
Klopt inderdaad.. Barkbusters VPS om precies te zijn...zo goed als niet verkrijgbaar in de EU. 8-)

Ik heb ze uit de states laten komen.. echt gheyle sjit.. in veel mooie kleurencombi's te bestellen, en de beugels kun je ook gebruiken voor andere kappen, er is zelfs een speciale winterset voor. :]
Uit de US LIJKT duur, maar ik was inclusief verzendkosten via USPS nog goedkoper uit ook.

FF me doggies uitwringen op het weiland met een blow in mijn hoofd.. ik zit hier van ellende bijna de stukken uit mijn bureau te bijten; ik moet FF wat stoom afblazen B|

I'll be back...
 
mooi klote, zonde van je motor.
zelf niks aan over gehouden?. stomme automobilisten, kijken nooit uit
Ziet er goed uit !! lekker afleesbaar ook als het donker is :)

Mijn twin is van de week wat korter geworden na een aanvaring met een Astra -O- ..
Morgen wordt hij getaxeerd.. ik hoop dat de taxateur sex heeft gehad van het weekend :P
 
Ziet er goed uit !! lekker afleesbaar ook als het donker is :)

Mijn twin is van de week wat korter geworden na een aanvaring met een Astra -O- ..
Morgen wordt hij getaxeerd.. ik hoop dat de taxateur sex heeft gehad van het weekend :P


ik hoop het beste voor je ,, als je een AT wil moet je aardig lappen en als je wilt inruilen of taxatie na schade is het soms erg vervelend
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan