Wie rijdt er Suzuki RF600R / RF900R deel 4!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het weer is dus goed, is luky7 ook erbij ?
Hey,
Ik ga zeker proberen, maar zoals gezegd heb permanentie, voorlopig geen zieken dus ziet er nog goed uit, het weer is ook wat af te wachten, Bij slecht weer pas ik, moet meer dan 1,5 uur rijden en in regen is dat alles behalve leuk.
 
vandaag druk in de weer geweest met mn motor. Heb een nieuwe tanksticker, van die racingstripes, witte op mn velgen en heb nu net nieuwe kleine witte knipperlichten besteld en carbon schakelding en handrem... ding... haha

Tja echt technisch ben ik niet dus ik probeer m gewoon netjes te maken....
Mbt zondag ben ik er nog steeds niet uit :S Ik woon in Castricum (bij alkmaar) maar ben dit weekend in den bosch.... dus dan moet ik op en neer vanuit den bosch crossen...
Plus t is wel vroeg hoor!

Denk er nog even een dagje over na....

Nog iemand die uit omgeving den bosch vertrekt?
 
vandaag druk in de weer geweest met mn motor. Heb een nieuwe tanksticker, van die racingstripes, witte op mn velgen en heb nu net nieuwe kleine witte knipperlichten besteld en carbon schakelding en handrem... ding... haha

Tja echt technisch ben ik niet dus ik probeer m gewoon netjes te maken....
Mbt zondag ben ik er nog steeds niet uit :S Ik woon in Castricum (bij alkmaar) maar ben dit weekend in den bosch.... dus dan moet ik op en neer vanuit den bosch crossen...
Plus t is wel vroeg hoor!

Denk er nog even een dagje over na....

Nog iemand die uit omgeving den bosch vertrekt?

Luky7 rijdt, als hij gaat, niet zo ver bij Den Bosch vandaan.
Misschien kunnen jullie bij Breda afspreken ... ?
:) :] :] :)
 
O.k. aankomende zondag is de RF meeting om 10.00 uur bij hotel De Witte Bergen in Eemnes.
We gaan daar ff lekker een bakkie doen en kennis maken met elkaar.

Vervolgens gaan we door naar de MFMM dag bij de Mc Donalds in Veenendaal (A12, afslag 23 Ede-Utrecht) beginnend om 11.00 uur.

Dit is zo'n half uurtje rijden.

Link site Witte Bergen : http://www.hoteldewittebergen.nl/home.aspx


Willen degenen die zeker zijn dat ze mee gaan zich nog even melden zodat ik weet wie ik daar kan verwachten ?
:] :] :]

1na laatste kickje
 
Ik rij niet bepaald langs breda (rij dan ruim half uur om)
Rij je over A2? Denk dat je sowieso langs vianen gaat of niet
 
Een vraag; wat is bij jullie ongeveer het benzine verbruik?

Nu begint bij mij het lampje al te branden bij 145km, dit lijkt mij aan de vroege kant.. maar kan het mis hebben. Hoeveel km's kunnen jullie met een volle tank?
 
Een vraag; wat is bij jullie ongeveer het benzine verbruik?

Nu begint bij mij het lampje al te branden bij 145km, dit lijkt mij aan de vroege kant.. maar kan het mis hebben. Hoeveel km's kunnen jullie met een volle tank?

Bij mij gaat lampje tussen de 160 en 190km branden, dan heb ik nog 4 liter. Ik heb wel een redelijk sportieve rijstijl, ik doe ongeveer 4000km met een achterband.(micheling pilot sport).
 
Bij mij gaat lampje tussen de 160 en 190km branden, dan heb ik nog 4 liter. Ik heb wel een redelijk sportieve rijstijl, ik doe ongeveer 4000km met een achterband.(micheling pilot sport).

Ik rijd de 900, en ik moet bij snelweg rijden (lees 120-140KM/u) bij een kilometer of 230 de kraan op reserve draaien. Heb dan nog 6 liter in de tank zitten, en met een beetje rustig rijden (veel 80KM/u wegen) haal ik de 350 km op 1 tank.

Bij het schoonmaken van mijn carbs laatst kwam de monteur er ook achter dat de stelschroeven voor het gasmengsel niet helemaal lekker stonden, deze schijnen redelijk makkelijk los te trillen. Misschien dat dit voor de jullie ook een verschil kan maken?
 
ik heb je een mail gestuurd met mn nummer...

Wat een Ka uu Teee wind trouwens ik vlieg alle kanten op met mn motor.
En ik moet zo vanuit purmerend naar den bosch rijden...... :(
 
Laatst bewerkt:
ik heb je een mail gestuurd met mn nummer...

Wat een Ka uu Teee wind trouwens ik vlieg alle kanten op met mn motor.
En ik moet zo vanuit purmerend naar den bosch rijden...... :(

Zo krijg je wel goede controle over je motor, alleen oppassen als je een vrachtwagen inhaalt !

:]
 
O.k. voor de RF dag / MFMM dag a.s. zondag hebben we tot nu toe:

xbrman
angelique24
Luky7_be
me-daph
ratel1
daGanz
rfmark
Frank RF600
Taco (of heeft hij nou zojuist zijn gele RF aan Mikey-RF verkocht ?)
En YaKuZa is ook van harte welkom als hij tijd vrij kan maken.


Een leuk koppeltje dus.

Maar als andere RF fers zich geroepen voelen dan kunnen die zich nu nog aanmelden !


Let's hear it !!!

*O* :W *O* :Y *O*
 
Laatst bewerkt:
zooooo wat een tocht!!!! Wat een wind en regen maar ik heb t weer overleefd. Morgen mn motor ff poetsen want t lijkt nu net alsof ik offroad wegen heb gepakt.
Tof dat er nog best een aantal komen zondag!! Ik heb er zin in.... en gelukkig zit er nog een vrouw bij ;) Ik zie jullie allen zondag!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan