Wie rijdt er Suzuki RF600R / RF900R deel 4!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een vraag; wat is bij jullie ongeveer het benzine verbruik?

Nu begint bij mij het lampje al te branden bij 145km, dit lijkt mij aan de vroege kant.. maar kan het mis hebben. Hoeveel km's kunnen jullie met een volle tank?

heb één keer met een zga lege tank in duitsland gestaan (verhaaltje is hier ooit gepost) en toen stond er volgens mij 240 op de dagteller, sindsdien gooi ik m altijd weer vol tegen de 200km. toch gaat er de ene keer echt wel meer in als de andere keer. dus rijstijl ( snelweg/toerritje) heeft wel degelijk invloed...


@ xbrman... ik heb geen navigatie voor de motor, heb je al een route "uitgestippeld" ?
 
@xrbman: Tnx !
gister trouwens een carbondemper van arrow erop gezet.....fok! ben bijna doof nu....wat een geluid!, een vriend van me woont een paar straten verderop en sms-te me of ik zo aso stond te gassen O-)
 
Een kleine post van mijn zijde na een paar dagen afwezig te zijn geweest. Met wat geluk (als de verzekering een beetje vlot is) ben ik over een week of 2 in het bezit van een RF900 RS2 :P

Van de week een proefritje gedaan en ja, de power voel je wel.......

Helaas wel te laat voor de MFMM en RF bijeenkomst. Helaas, misschien volgend jaar weer?
 
heb één keer met een zga lege tank in duitsland gestaan (verhaaltje is hier ooit gepost) en toen stond er volgens mij 240 op de dagteller, sindsdien gooi ik m altijd weer vol tegen de 200km. toch gaat er de ene keer echt wel meer in als de andere keer. dus rijstijl ( snelweg/toerritje) heeft wel degelijk invloed...


@ xbrman... ik heb geen navigatie voor de motor, heb je al een route "uitgestippeld" ?

ga ik doen, dan plak ik de routebeschrijving op de tank.
Komt helemaal goed.

:Y
 
@xrbman: Tnx !
gister trouwens een carbondemper van arrow erop gezet.....fok! ben bijna doof nu....wat een geluid!, een vriend van me woont een paar straten verderop en sms-te me of ik zo aso stond te gassen O-)

... is ook een soort van communicatie...
en nog draadloos ook !
 
Een kleine post van mijn zijde na een paar dagen afwezig te zijn geweest. Met wat geluk (als de verzekering een beetje vlot is) ben ik over een week of 2 in het bezit van een RF900 RS2 :P

Van de week een proefritje gedaan en ja, de power voel je wel.......

Helaas wel te laat voor de MFMM en RF bijeenkomst. Helaas, misschien volgend jaar weer?

Echt wel, volgend jaar weer.
En dan ben jij er dus ook bij !

:] :] :] :] :] :] :]
 
O.k. voor de RF dag / MFMM dag a.s. zondag hebben we tot nu toe:

xbrman
angelique24
Luky7_be
me-daph
ratel1
daGanz
rfmark
Frank RF600
Taco (of heeft hij nou zojuist zijn gele RF aan Mikey-RF verkocht ?)
En YaKuZa is ook van harte welkom als hij tijd vrij kan maken.


Een leuk koppeltje dus.

Maar als andere RF fers zich geroepen voelen dan kunnen die zich nu nog aanmelden !


Let's hear it !!!

*O* :W *O* :Y *O*
Hey,
Tot mijn grote spijt moet ik me afmelden voor morgen. Zoals gezegd had ik permanentie ,of hoe noemen jullie dat, en moet dus invallen voor zieke collega.
Hoop volgende keer zeker van de partij te zijn. Ik lees wel hoe het geweest is.
Ben in gedachten bij jullie hoor, jammer, jammer, jammer, keek er zo naar uit.
-O- -O- -O-
 
Hey,
Tot mijn grote spijt moet ik me afmelden voor morgen. Zoals gezegd had ik permanentie ,of hoe noemen jullie dat, en moet dus invallen voor zieke collega.
Hoop volgende keer zeker van de partij te zijn. Ik lees wel hoe het geweest is.
Ben in gedachten bij jullie hoor, jammer, jammer, jammer, keek er zo naar uit.
-O- -O- -O-

Dat is zeker jammer !
Maar ja, het gewone leven gaat ook door...
K*t :X man !
Nu heb ik geen medische hulp bij de hand als ik op mijn b*k ga ! B|
Succes met je werk en misschien tot volgende x.

grtz.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan