Daagsrit (za/zo)

Het wordt Pinksteren. Ik ga zaterdag 250 km van Eindhoven voor 4 dagen, VulkaanEifel.
Wie gaat mee ? Verblijf in een hotel.
 
Ja, zondag 14 Juni 2009 om 10 uur bij

Mc Donald
AMSTERDAM Z.O. Muntbergweg
Muntbergweg 16-18
1101 ED AMSTERDAM Z.O.
A9, afrit S111 AMC/Zuidoost

Toerrit een deel van Ijsselmeer en een Boven het IJ route.
We zijn al met zijn tweeen Robert en ik, wie wil ook mee toeren.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag A'dam ZO - Andijk langs de Ijsselmeer gereden. Slechts 233,7 km
Om 17 uur in Monnickendamm vis gegeten.
Met een licht bui vertrokken. In Durgedam schijnt de zon, hele dag mooi weer.
Ik mis een paar gezellige vroege vogels.
 
Laatst bewerkt:
Wie wil mee toeren bij redelijk weer, wel vroeg starten, in principe bij Hotel Naarden.
Datum in overleg afhankelijk van de aanmeldingen. Dit keer toch hele route
full
 
Het wordt zondag 6 sep 2009,

Aanvang : 9:00 uur

Start plaats NH Naarden IJsselmeerweg 3
Naarden - Nederland
(Nabij de A1, afslag 6 (Gooimeer))

Er is al een man die definitief mee gaat, dus wij zijn al met zijn 2-en.
 
Oh, wat gezellig. KNMI voorspelt. 10 % regen is te doen.
zo
Zonneschijn (%) 40
Neerslagkans (%) 10
Neerslaghoeveelheid (mm) 0
Minimumtemperatuur (°C) 9/13
Middagtemperatuur (°C) 17/20
Windrichting W
Windkracht (bft) 3
 
Laatst bewerkt:
Hm,lijkt me wel wat.
Alleen met mooi weer,verzuipen onder weg doe ik door de week al... 8-)
 
Mag ik jullie hebben. Ik ben bezig om werkelijk langs het Ijsselmeer de route aan te passen.

hoi :W ,
Voordat ik deze vraag kan beantwoorden lijkt een verdere kennismaking me wel op z'n plaats (of op z'n minst een foto'tje van jezelf) _O-

ff zonder gekheid, leuk initiatief, ik houd het weerbericht in de gaten.

bij goed weer ( lees: droog ) ben ik van de partij *O* (zal zaterdag wel posten of ik meega of niet)

leuk om de route alvast te verkennen voor ons: Motorrijders gezocht voor rondje IJsselmeer.
 
Welkom Tim, zeker leuk om die route te verkennen.

Allen, als jullie zaterdag (zo uiterlijk 18 uur) met zekerheid kan melden incl. woonplaats, motor merk/type en navigator. Dan kan OP bijwerken, tel. nr uitwisselen en route sturen.
 
Info rondje Ijsselmeer

Op 2 - Voor de mannen - watch video jiskefet Scheepskamelen - tip: het orgasme mee verhogen

Marken : op de motor mag je niet verder komen dan de parkeerplaats aan het begin van het dorp.
Optioneel : Vergeet niet even naar buurtschap de Rozewerf te lopen, een paar honderd meter ten zuidoosten van de parkeerplaats.
De vuurtoren is maar voor een ander keer, een uitgebreid wandeling op het eiland.

Afsluitdijk : degene die graag willen gassen, even wachten aan het eind.
 
KNMI
Zondag begint de dag met bewolking en er kan nog wat motregen vallen. Later komen er perioden met zon. Het wordt 18 graden. De wind is zuidwest en is zwak tot matig, rond kracht 3 en aan de kust vrij krachtig.
zaterdag 05 september 2009 09.59 uur

Dus wordt goed weer, rijden maar folks :]
 
Tussenstops naast het tanken, hier zijn ze

Marken - Parkeerplaats voor het dorp - even benen strekken/plassen
Andijk - 1619 - koffie drinken en/of lunchen
Urk - de Kaap - 2e optie Lunchen
Almere - Voor Pampus- Praktisch einde evt. Dineren.

Ik kan de tijden niet opgeven. Mocht je halverwege mee willen rijden, meld even met je mobiel als PB dan kunnen wij rekenen mee houden.
Ook als iemand 'kwijtraak' , dan wordt bij de tussenstops gewacht.
full
 
Laatst bewerkt:
Zo... eindelijk mijn motor, nu lekkerrrrr rijden. Deze tocht komt net even te snel. Een andere keer ga ik zeker mee.

Veel plezier morgen. *D
Grrr
 
Nou, daar stonden wij dan speciaal op parkeerplaats 'Women Only' .... wachten op de watjes.... als ze niet tegen regen kunnen *O*
Ik heb vast mijn regenpack aangetrokken, maar geen druppel gezien. Wel lekker warm, was sommige stukken waar behoorlijk waaide, voelde ook met je motor.
Hmmm....Tim waar was je, jammer, ik heb je gemist. Dat is het nadeel als je GSM niet doorgaf. Wij hebben een kwartier gewacht. Vertrok om 9:45 uur.

full


Heerlijk gereden tot en met Andijk lekker bochtwerk, daarna veel rechte stukken.
Werd bij 1619 door de serveerster herkend, 'u was toch een maand geleden al eerder geweest.'

Uiteindelijk werd 345 km in 5 1/2 uur excl. pauze. Wel snelheid zo 10-15 km boven de toegestane max. snelheid. Geslotenweg/Wegomlegging, 6 bruggen open.

In Urk voor €12,75 heerlijk vis, dag menu, gegeten. Een prikkie voor veel vis.

In Lelystad nieuw huis van vriendin bewondert.
full


Mijn motor is dus verkocht
full


Na mijn visite zo 19 uur nog stralend zon gezien.

Dus voor herhalingvatbaar, wie wil nog een keertje mee bij minimaal redelijk mooi weer.
 
Laatst bewerkt:
Zo... eindelijk mijn motor, nu lekkerrrrr rijden. Deze tocht komt net even te snel. Een andere keer ga ik zeker mee.

Veel plezier morgen. *D
Grrr
Hoi, het was vandaag hoor voor de 'nachtbraker'. Watvoor motor heb je, waar woon je. Als je wilt toeren laat t horen.
 
Laatst bewerkt:
Hoi, het was vandaag hoor voor de 'nachtbraker'. Watvoor motor heb je, waar woon je. Als je wilt toeren laat t horen.

Ja, ik had door dat het vandaag was, maar het leek me handig om eerst even wat kilometers te maken om aan de motor te wennen. Ik rij een Honda CBR600RR. :]

Als je trouwens weet hoe ik een foto in een bericht kan zetten, dan hou ik me aanbevolen voor uitleg.

Nachtbraker / avondmens... YEP! :Y en het lijkt me hartstikke leuk om te gaan toeren. *D
 
Hoi Grandia, bedankt voor je tip. Bij hun informeerde over de route en Ringo reageerde onvriendelijk.
Ik heb mijn route gehad, niemand kan mij dat ontnemen *O*
Max. zo 4 personen vind ik het prettigst.


owja, nu moet je zeker mee met onze route :Y :Y :Y ,
Ringo had het zeker niet onvriendelijk bedoeld, en als ik het zelf lees komt het (voor mij) ook niet onvriendelijk over.

mijn route was op dat moment (nog) niet af, dus hadden wij er nog niets ver te vertellen.

ben wel nieuwsgierig naar jou ervaringen rond het ijsselmeer!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan