XV 700 verbouwing

Zozo beest, je steekt er wel een hoop tijd & geld in...
Kroonplaten, risers en dan ben je er nog niet !

Vraag: Vind je zelf dat het de investeringen waard is ?

Wrom ?
Heb een XV1000 Virago en wil er misschien ook wel wat aan gaan doen, maar ik schrik nogal van de prijzen (rizers voor plm 500 euro, kroonplaten idem, grotere tank plm 800 euro, enz,enz). Kun je dan niet beter een andere fiets kopen ? Qua onkosten dan bedoel ik... Of is het puur de lol van het (ver)bouwen ?
heb helaas geen beschikking over draai en vreesmachienes, anders had ik meer zelf gedaan, maar rizers voor 500 euro? waar vind je die dan, ik betaal echt niet meer dan plm 90,- voor een set.Ik struin eerst intenet af voor ik iets koop.
Nee het gaat mij echt om de lol van het verbouwen, en dr gaan nog echt wel een paar stukjes huisvlijt komen :Y
 
cool, want die van mij gaat er binnekort ook aan geloven.

Ideeen zat, nu nog uitvoeren.

Het belangrijkste wat ik nog niet weet is
Dat ik graag spaakwielen erin wil hebben want ik vindt dat voorwiel zo LOMP.

Ik wacht graag op de update als je bent begonnen.

Klaas
 
Rizers vind je vaak ook op ebay voor een appel en een ei. Misschien vind je op www.viragoclub.com ook nog wel een paar leuke ideeën

Grtz Carl
 
Hehe ik heb eindelijk dat 920 brik van mij aan het lopen, weliswaar met de carb's van de 700, maar hij rijd :Y

Nu de zooi afmonteren en ik heb een winter :X brik _O-

volgend punt: mijn huis afmaken, en dan weer verder met de 700 :)
 
Ik weet niet waar ik dit bij moest zetten dus stel ik de vraag maar in dit topic.

Ik ben een nieuwe virago XV 700 eigenaar. Ik zoek nog een mooie sissybar. Nou heb ik een aantal mooie gezien voor de 750. Kunnen deze ook op de 700??
 
Ok, dus als ik het goed begrijp kan ik bijvoorbeeld een sissybar van een xv750 uit 1986 op een xv700 uit 1986 zetten?
 
hee, mijn topic omhoog geschopt :P


er is een update: ben verhuisd, en heb nu een eigen sleutel garage *D
zal eerst nog wat in het huis moeten klussen, en dan begin ik aan de 'werkplaats' en kan ik weer verder met het project *O*
 
Ondertussen ben ik ook bezig met mijn werkplek/schuur :9 vanavond/morgen
werkbank plaatsen kastjes monteren, kortom, bijna klaar voor de winter *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan