Motorstudenten Utrecht 2007, 2008 en 2009....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Referenties? Ik heb dinsdag gekeken naar een ZAC Race van mijn oom en daar had iemand anders dezelfde motor als hij en raadde deze site aan omdat het zo goedkoop was.

Als je een keer crashed dan heb je zo weer een nieuwe kuip (voor zijn ducatie 998; 150 voor kuip+bellypan; echt geen geld)

Normaal betaald je een dikke 100 euro voor 1 originele zijpaneel...


Probleem is wel dat ze vaak oude spuitgietmallen gebruiken. Deze zijn niet persé slecht maar de afwijking is volgens de fabriek te groot geworden. Deze worden verkocht aan andere bedrijven die er nog even een paar duizend extra kappen maken. Dus de eerste van deze serie zijn nog prima maar de laatste :X

Het is en blijft een gokje. En ik hou wel van een gokje :Y
 
Laatst bewerkt:
13 september Motorstudenten meeting Utrecht.

291dovp.jpg

De 186 km lange route in Google Maps: Google Maps

Verzamelplek: Cambridgelaan op de Uithof
Vertrektijd: 13:30
Denk er aan om kleingeld mee te nemen voor de pont!(2X1 euro)
Lijkt mij handig dat we bij Tiel even een pauze houden.

Wie rijden er mee:
Sander
Vincent
Dion
Richard
Daniel
Bob
marinushendrik

Mensen die moeten langs komen!

MIOB


De route in maps klopt een stukje je niet bij Woudenberg omdat er een weg niet opstaat. :(
Misschien gaat er ook nog iets veranderen want ik heb nog niet de hele route gereden en opmerkingen zijn natuurlijk ook welkom.
 
Laatst bewerkt:
Goeie tip Bjorn, maar jij heb het vaak druk in het weekend.
Word wel is tijd dat je ook is een keer kan, misschien dan tijdens de winter meeting? (als er animo voor is :+ )
 
Laatst bewerkt:
Oke jammer, want hoe meer motorrijders hoe beter.
Ik vind 13.30 wel een mooie tijd, eerst uitslapen en dan kan ik om 12.30 nog even goed eten voordat ik op de motor stap.
Maar als de meest liever eerder willen gaan dan moeten we even kijken of we toch vroeger vertrekken.
 
Laatst bewerkt:
Vind het allemaal prima, k rij net zo lief om 10 als om 14 uur :)
Volgens mij wordt t morgen ook mooi weer, moet ik maar weer eens lekker gas gaan geven.
 
Morgen werken enzo. :Z
Volgende weekend is het enige weekend wat ik nog vrij ben deze maand.
Gelukkig zien de weer vooruitzichten er goed uit. :] *O*
 
Laatst bewerkt:
Heb wel weer genoeg gewerkt deze week, vandaag een dagje vrij

Wat doen jullie precies dan? Dat je er zelfs op zondag zo 'vroeg' uit moet? ;)
 
Count me in....

Route ziet er echt goed uit. De tijd is wat mij betreft goed, eerder is prima, maar liever niet later.

Gister trouwens een heerlijk dagje naar scheveningen wezen toeren met m'n vriendin, helemaal binnendoor ernaartoe gereden via Woerden, Bodegraven, Gouda. Echt een aanrader voor een lekker dagje weg.

Nog even een foto'tje gemaakt, ook handig om me even voor te stellen:
ZXR_Scheveningen.jpg
 
Welkom, welkom!


Ik geloof dat ik er niet meer onderuit kom om ook even langs te komen :)


Dus mits het weer meewerkt....
 
marinushendrik nog welkom, als ik het goed begrijp ben jij er ook 13 sept?

Welkom, welkom!


Ik geloof dat ik er niet meer onderuit kom om ook even langs te komen :)


Dus mits het weer meewerkt....
Dat lijkt mij een goed plan, het weer helpt ook mee. ;)

zaterdag 12 september tot en met dinsdag 15 september 2009
Grote kans (60%) op aanhoudend rustig nazomerweer. Temperaturen rond of iets boven de langjaargemiddelde waarden.
 
Wordt het nog mooi druk de 13e :)

Vandaag weer eens lekker wezen 'cruisen' over dijkjes; was lekker rustig, niet te warm, ideaal dus *O*
 
Ik heb met mijn broer weer een video gemaakt; van Kitesurfen, is echt goed gelukt. De link staat in mijn signature; enjoy!

Ohja, wordt niet duizelig!
 
Ik heb met mijn broer weer een video gemaakt; van Kitesurfen, is echt goed gelukt. De link staat in mijn signature; enjoy!

Ohja, wordt niet duizelig!
Zeker tof filmpje, ben je niet bang dat die camera nat word want hij schijnt niet super waterdicht te zijn.
Camera staat ieder geval wel nog op mijn verlanglijstje hopelijk komt die nog snel voordelig langs op Ibood.

Het is dat ik nu een motor heb anders was ik zeker gaan kitesurfen.
Want heb 2 jaar geleden 3 lessen gevolgd en toen was ik helemaal verkocht.
Alleen had ik toen niet het geld om verder te gaan en tja nu ik een motor heb zit het er ook niet meer in.
Maarja motorrijden kan bijna elke dag kitesurfen helaas niet zeker als je aardig stuk van een kitespot woont.
 
Wij wonen er 7 minuten fietsen vandaan *D

We hebben de camera vast getaped, mocht hij losser gaan zitten dan zie je dat van tevoren aankomen. Daarnaast was hij gezekerd met visdraad.
Bovendien is hij zo bevestigd dat als de kite valt (wat niet vaak gebeurt) hij bovenop de main tube ligt en dus alleen wat spetters over zich heen krijgt. :)
 
Op de Hiswa werken B| Maar goed. Morgen kan ik een uurtje langer slapen! Half 9 weer les! *O*


Hiswa, das mijn straatje! wat moest je doen? Ik heb het idd vaak druk, bijna geen weekend dat ik op mn hol zit. Dit weekend zaterdag zeilles geven, zaterdagavond 25j jubileum met heel veel drank, zondag brunch en 's avonds voor pampus. Dit weekend weer zaterdag les geven en zondag dus die verjaardag van opa, óf de kleine zeilertjes coachen op het IJsselmeer met zeilwedstrijden in Hoorn... (maar ik denk dat dat niet lekker te combineren valt..) wellicht dat ik nog ff mn neus laat zien in utrecht. maar dan moet het wel vroeger, want we gaan om een uur of 4 naar opa.. (denk ik) |(
 
wat mij betreft mag het ook vroeger, hoe meer zielen hoe meer vreugd ;) :P
wel een leuke route verder! WouterP, gaat die ook mee?
 
Wat mij betreft eigenlijk ook vroeger als het mooi weer is gaan we mijn oma over laten komen. Ze is zwaar gehandicapt, maar nog vol levenslust, dus ze wilde Utrecht graag nog een keer zien, daar gaan we haar dan dus doorheen duwen :)


Wat en briljant rijweer vandaag trouwens. Ik heb me uitstekend vermaakt op de BMW en ik heb er bewijs van :)

http://www.youtube.com/watch?v=8b93hh8m3HA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan