wat is beter onder de choppers?

zie foto:

[http://www.robvandersterren.nl/3.jpg (afbeelding)]


Oh yes, I'm the great pretender
Pretending that I'm doing well
My need is such; I pretend too much
I'm lonely but no one can tell.

Oh yes, I'm the great pretender
A drift in a world of my own
I play the game; but to my real shame
You've let me to dream all alone.

Too real is this feeling of make believe
Too real when I feel what my heart can't conceal.


_O-
 
@Mathew

Prijs ligt rond de 4999... altans daar in de buurt..
kom er anders eens naar kijken!
 
maar zit druk rond te kijken voor wat moois voor 3/4 duizend
Daar moet je wat leuks voor kunnen scoren.
EN die fatboy look a like is zeker mooi! durf de prijs niet te vragen ;-)
Je bedoeld die VN800 hierboven van rsterren ?
Waarom durf je daar de prijs niet van te vragen ?

Meneer Sterren heeft zijn VN800 al sinds eind juni te koop staan op marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/260729400
Maar ook op MF:
Verbouwde Kawasaki VN800 Classic

Hij vraagt op marktplaats 5000 Euro en (zoals hij hierboven aangeeft) dat verwacht hij er nog steeds voor te vangen ..... of dat een realistische vraagprijs is voor een vulcan van 12 jaar oud, moet je zelf maar beoordelen, maar in elk geval is er geen ENORM verschil tussen jouw budget en zijn vraagprijs.

Mocht je overwegen om je budget op te krikking richting 5000 Euro en je kijkt naar shadows en vulcans, dan zou ik zeker ook naar de dragstar kijken. Zowel de 650 als de 1100 heeft cardanaandrijving en dat is toch wel en plus, zeker wanneer je woon-werk verkeer wil gaan doen. Voor 5000 Euro moet het lukken om een dragstar 1100 op de kop te tikken.
 
Laatst bewerkt:
het is voor woon werk ritten, auto gaat naar mijn meissie dan ;-)
en ik ben zeker een comfort man dat is een feit!
Het hoeft voor mij niet zo snel als het maar lekker rijd zeg ik dan.
maar zit druk rond te kijken voor wat moois voor 3/4 duizend? als beginnert is dat wel leuk zeg ik dan.

Nog bedankt iedereen voor de reactie en ga studie doen voor de shadows zeer zeker!
Wil het ook zelf gaan leren mijn motor te onderhouden en als de shadow dat wel makkelijk is is dat wel aantrekkelijk voor moi!

EN die fatboy look a like is zeker mooi! durf de prijs niet te vragen ;-)

groeten!

Als je de motor het hele jaar door als woon/werk fiets gaat gebruiken, zou ik ook maar zoek gaan naar een winterfietsje en als comfort belangrijk is zou ik zeker eerst maar eens een heel stuk proefrijden.
 
tja ben zelf een intruder man, ik heb goede ervaringen met die fietsen
van de 700 model tot en met de 1400 model
rijdt lekker / zuinig en comfortabel. en geen ketting en tandwielen vervanging en vetten.
kardan aandrijving heeft zijn voordelen :)
 
Laatst bewerkt:
Koop een Kawa VN800A.
Daar zijn er nog zat van op marktplaats met nog geen 15.000km op de teller.
Ze zijn erg betrouwbaar en hebben erg goede rijeigenschappen.
* Hij stuurt scherper dan een Intruder, Dragstar en Shadow.
* Hij heeft een Harley-achtig Po-ta-to geluid (Techniek van het blok is bijna hetzelfde als een Harley) en dat kan je van de hierboven genoemde choppertjes niet zeggen.
* Je hebt dus veel motor met veel charme voor relatief weinig geld, 800 cc.
* Nadeel voor sommigen is dat ie kettingaandrijving heeft, en dat is tegelijk een voordeel. Je kunt dus tandwielverstellingen doen. Ik heb op mijn VN800 de voor en achtertandwielen vervangen en rij nu dus heerlijk lage toeren op hogere snelheden, zuiniger en rustiger.



Voor rond de Euro 2.500 heb je er wel 1.
 
Terug
Bovenaan Onderaan