--- Belgentopic: Wieke Tingels Deel 64 ---

Status
Niet open voor verdere reacties.
Antwerpen Berendrecht.

Mijn naam + moto mag/moet nog veranderd worden hihi ;)
 
Laatst bewerkt:
@gasgasR6: sorry maar ik snap em niet :?

Na lang niet meer actief te zijn + verhuis + andere moto even een update *D

Van : Woman Zandvliet (antwerpen) cbf250

Naar : GasgasR6 Berendrecht ( antwerpen ) R6 2008

Maar moet niet hoor ;)
 
@gas: dat is al iets beter :P als ik mijn lamme reet uit de zetel krijg straks zal ik het aanpassen ;) wel nog een foto van je bike posten hé.
 
Hey, dit is een bericht gericht naar de Belgen of mensen vertrouwd met België...
Ikzelf ben beginnend motard en zoek oefenterreinen om de manoeuvres in te oefenen ter voorbereiding van het rijexamen.. liefst oefenterreinen waar ze al de lijnen hebben getekend met de juiste afmetingen van de oefeningen; ( bespaart me tijd ;) ) en ja in regio Vlaams Brabant gelegen... als het enigszins kan?

Dank bij voorbaat.
(rij)Tips zijn welkom ter voorbereiding van het rijexamen :) Bochtenwerk mag ook altijd opgefrist worden met heerlijke Belgische kronkelige baantjes ;)

-X-

*O* bring it on *O* pretty please 8-)
 
@gas: dat is al iets beter :P als ik mijn lamme reet uit de zetel krijg straks zal ik het aanpassen ;) wel nog een foto van je bike posten hé.

Heb nog geen recente foto, er zijn wat dingen aan veranderd laatste weken :P
Maar die komt eraan na zijn poets beurt en zonneke voor ne mooie pic.

Eindelijk ne deftige moto lol *O*
 
Laatst bewerkt:
Hey, dit is een bericht gericht naar de Belgen of mensen vertrouwd met België...
Ikzelf ben beginnend motard en zoek oefenterreinen om de manoeuvres in te oefenen ter voorbereiding van het rijexamen.. liefst oefenterreinen waar ze al de lijnen hebben getekend met de juiste afmetingen van de oefeningen; ( bespaart me tijd ;) ) en ja in regio Vlaams Brabant gelegen... als het enigszins kan?

Dank bij voorbaat.
(rij)Tips zijn welkom ter voorbereiding van het rijexamen :) Bochtenwerk mag ook altijd opgefrist worden met heerlijke Belgische kronkelige baantjes ;)

-X-

*O* bring it on *O* pretty please 8-)
geen flauw idee sorry
 
Hey, dit is een bericht gericht naar de Belgen of mensen vertrouwd met België...
Ikzelf ben beginnend motard en zoek oefenterreinen om de manoeuvres in te oefenen ter voorbereiding van het rijexamen.. liefst oefenterreinen waar ze al de lijnen hebben getekend met de juiste afmetingen van de oefeningen; ( bespaart me tijd ;) ) en ja in regio Vlaams Brabant gelegen... als het enigszins kan?

Dank bij voorbaat.
(rij)Tips zijn welkom ter voorbereiding van het rijexamen :) Bochtenwerk mag ook altijd opgefrist worden met heerlijke Belgische kronkelige baantjes ;)

-X-

*O* bring it on *O* pretty please 8-)


Red_fox ?

ducati fan ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan