Grote Quote Edwards topic

SE5K5930.jpg




:+
 
Laatst bewerkt:
Geen citaat maar wat film.

1999 World Superbike Nurburgring - The Oil Spill
Colin Edwards is nogal pissig (3:35 en 5:00). Z'n quote op 5min. is niet moeilijk te raden :+
 
Geen citaat maar wat film.

1999 World Superbike Nurburgring - The Oil Spill
Colin Edwards is nogal pissig (3:35 en 5:00). Z'n quote op 5min. is niet moeilijk te raden :+
8-) Heerlijk oprecht weer.

Gaat ie ook niet nog met de olievlag zwaaien daar? Of is dat een heel ander fragment wat ik hiermee verwar..
 
Beetje lompe reactie, niet iedereen zit met z'n neus bovenop al het MotoGP nieuws op internet... B|
wel goede reactie!Met sports eens!

Als die baas zo lang niks in zich opneemt betreft motogp dat hij half jaar achter loopt dan heeft ie hier weinig te zoeken ;)
 
wel goede reactie!Met sports eens!

Als die baas zo lang niks in zich opneemt betreft motogp dat hij half jaar achter loopt dan heeft ie hier weinig te zoeken ;)

Dus ik moet lezen: 'Het Zeer Recente Quote Edwards topic'?

Niet iedereen is zo'n spons als sommigen dat zijn, dus who cares als er een keer iets voorbijkomt dat niet van de laatste race dateert. Ik niet.

Bovendien stond 't filmpje nog niet in dit topic schijnt. Dus lekker niet druk om maken en nog veel meer stokoude en gloednieuwe quotes, zeg ik :)
 
Laatst bewerkt:
wel goede reactie!Met sports eens!

Als die baas zo lang niks in zich opneemt betreft motogp dat hij half jaar achter loopt dan heeft ie hier weinig te zoeken ;)

...en als je niet veel meer doet dan zeiken kan je ook beter naar het viva forum gaan....


Mensen, alstjeblieft, leuke quotes van Colin graag,... :Y voor gezeik ga ik wel naar het plaatselijk theekrans clubje... :N
 
Laatst bewerkt:
Niet van Edwards maar toch:

He continued, “I saw Dovizioso and then I was thinking about him and Colin (Edwards) and their battle and I managed to get past him. Then I kept my head down and tried to keep the laps fast and I recorded my best time on the last lap, so it was good. I didn’t do anything stupid and stack it up (crash), it was a good weekend and we got a top ten.”
 
Geen citaat maar wat film.

1999 World Superbike Nurburgring - The Oil Spill
Colin Edwards is nogal pissig (3:35 en 5:00). Z'n quote op 5min. is niet moeilijk te raden :+


Wat een enorme sukkels die marshalls... |( |( :( :X :z :z
 
Na de valencia race:

“It turns out Ben got by him [Andrea] and that point proved crucial. I gave him a big hug after the race and anything he wants me to buy him, he can have it. I'm glad he adapted so quickly to the Yamaha because him riding so well is what got me that fifth overall and I'm really looking forward to working with him.
 
Spies kan nu al niet meer stuk bij Edwards, hoeveel Teamchefs er ook gewisseld gaan worden. _O-

Leuk om te zien, die twee Texanen! De oude belofte samen met de jonge toekomst! Kan nog mooie beelden gaan opleveren! *O*
 
Spies kan nu al niet meer stuk bij Edwards, hoeveel Teamchefs er ook gewisseld gaan worden. _O-

Leuk om te zien, die twee Texanen! De oude belofte samen met de jonge toekomst! Kan nog mooie beelden gaan opleveren! *O*

Ik denk dat ik komend seizoen Tech3 maar héél constant verkeerd ga uitspreken... Tex3! *O*
 
Spies mag wel van geluk spreken dat die dit seizoen met Yamaha in zee is gegaan en niet bij Suzuki is gebleven. Want welke gek wil er nog op de Suzuki Motogp fiets rijden |(
 
Geniale Man, Colin. Echt zo iemand die je het gúnt om te winnen...
Goed vijfde geworden (The best of the rest...) dit seizoen!
Op naar het volgende!

Zijn er in de tussentijd niet ergens interviews met hem te downloaden ofzo ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan