Gezocht voor nieuwe T.V.-show: Easy rider motoren

Telesaurus

Rookie
1 dec 2009
3
0
Geachte mensen,

Ik had hierbij een prangende vraag voor jullie. Ik werk namelijk bij het tv-productiehuis Telesaurus waar wij werken aan het nieuwe vrijdagavondprogramma van Bart Peeters. Het betreft een grote spelshow op Eén over de populaire cultuur van de voorbije 50 jaar.

Van Twiggy en Marilyn Monroe over de Walkman, de flipperkast, roze beenverwarmers en de drie wijzen tot Tokio Hotel, Sex & The City en Crocs. Alle content zit in het collectieve geheugen en elke vraag roept een unieke herinnering op. Het is een programma met veel muziek, beeldfragmenten en gadgets. De sfeer is nostalgisch, uitbundig en humoristisch. Deze show wordt gespeeld door vijf generaties, vertegenwoordigd door bekende vlamingen.

We willen natuurlijk de bekendste dingen aan bod laten komen in de show en in ons decor. Daarom zijn we naarstig op zoek naar oude spelen en gadgets die in ons collectief geheugen zitten en vragen wij hiervoor uw medewerking. We zijn namelijk nog enorm hard op zoek naar de motoren uit de film 'Easy Rider' en ik vroeg me hierbij dan ook af of jullie of iemand die jullie kennen een replica of een gelijkaardige motor bezit? De opnameperiode is van begin januari 2009 tot half februari 2010. In naam van heel het productieteam alvast enorm bedankt voor uw hulp. U kan mij steeds bereiken op stef.ackx@entertainmentgroup.be of 00322/7180310

Hopend op een snel antwoord,
Met vriendelijke groet,

Stef Ackx
 
HD duckers in Venlo had een replica van de Captain America staan.Met schijfremmen en zo maar ik denk niet dat het publiek dat uw show gaat trekken het verschil zal zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan