Mark TT het ijskonijn: the whole story

Ze zijn toen die motor verloot werd, als 2e prijs weggegaan.
Of ze nog bestaan weet ik niet, maar dat is de laatste keer geweest dat ik ze gezien heb.
Die motor werd niet verloot, dat was de GSX-R1000 van Sigma (geloof ik). Mark doneerde de bandjes als een soort van extra prijs :P
 
Roy "R" in "Mark TT het ijskonijn: the whole story"

van de week nog met een mede forummer er over gehad om de sloot voor bij mijn huis onveilig te maken met minibikes op spikes

Ik zeg dat is 3!

Viccie
Roy "R"
IKBENGEK


Ik vind het nog steeds een geniaal plan aangezien ik geen motor heb die wel door het ijs mag gaan... :X

Ik heb hem nog op zolder staan. Eens kijken of we volgend jaar een ijs-minebike-race kunnen houden! *O*
Zal binnenkort eens kijken of ik hem aan het lopen kan krijgen en zal de bandjes gaan spiken. })
 
Laatst bewerkt:
Vandaag op het IJs.
Wie waren die twee mannen op het bevroren meer Kerk Ae aan Zuiderwoude?

Google Maps

Ze waren op crossmotoren op vrij hoge snelheid rond aan het crossen op het ijs, driften vol de bocht uit en ook vol de bocht in.
Alles ging veilig ver weg van schaatsers, dat wel, zag er cool uit :9~
 
Heb even geen zin om 20 pagina's door te lezen, weet niet of er al een nieuwe poging is gedaan, maar als een ander de banden roggelt stel ik mijn GayasS 500 beschikbaar.
 
Roy "R" in "Mark TT het ijskonijn: the whole story"Ik zeg dat is 3!

Viccie
Roy "R"
IKBENGEK


Ik vind het nog steeds een geniaal plan aangezien ik geen motor heb die wel door het ijs mag gaan... :X

Ik heb hem nog op zolder staan. Eens kijken of we volgend jaar een ijs-minebike-race kunnen houden! *O*
Zal binnenkort eens kijken of ik hem aan het lopen kan krijgen en zal de bandjes gaan spiken. })

Het is nog steeds een briljant plan :P
Ik moet eens opzoeken waar de minibike staat, waarschijnlijk ergens onder een dikke laag stof :+
 
Om maar weer ff een uit lijk voor de winter uit de kast te halen...

Het is nog steeds een briljant plan :P
Ik moet eens opzoeken waar de minibike staat, waarschijnlijk ergens onder een dikke laag stof :+

Nou de winter begint weer... heb alleen geen minibike meer. Dus ik hoor het wel als jullie gaan rijden :P
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik zojuist een filmpje zag wat hier op leek, maar even een 'schopje' uit de koelkast :)

ook lang naar gezocht, hier gevonden:

http://www.motor-forum.nl/public/movieclips/MarkTT.mpeg
Zeau, voor de mensen die 't verhaal en filmpje nog niet kennen.
 
Omdat ik zojuist een filmpje zag wat hier op leek, maar even een 'schopje' uit de koelkast :)Zeau, voor de mensen die 't verhaal en filmpje nog niet kennen.

wie gaat er deze strenge winter het ijs op? :}
 
Ik heb de banden al weer klaar staan, maar dan moet er wel 15-20 cm ijs liggen. Vorig jaar was dat in NH niet het geval.
 
MFFM







MF frost meeting
 
Laatst bewerkt door een moderator:
deze oude koe motor wordt volgens mij jaarlijks uit de sloot gehaald.

(jaja scherp voor dit tijdstip :z )
 
Terug
Bovenaan Onderaan