VFR '86 zonder tierlantijnen

bougiekabels met lichtjes _O-
kan je die zien als alles erop hangt?

eindelijk nog eens een update *O* de ellentriek, grote stap voorwaarts.
 
Oh ja, koelvloeistofreservoir weet ik nog niet of ik dat zo laat:
[http://i50.tinypic.com/f4mrf5.gif (afbeelding)].
En puur voor de fun (of het Sjonnie-gehalte, wat je wilt) bougiedoppen met lichtjes *D.
[http://i47.tinypic.com/21j8381.jpg (afbeelding)]



euh waar haal ik die! *D
 
Ooow ja, zit ik hier dagen lang te passen, meten, zagen, boren, solderen en wat ze leuk vinden zijn die bougiedoppen van de louis! ;) Tja, ik MOEST ze gewoon bestellen, klein compromisje op de "geen tierlantijnen" dan maar 8-) ...
 
Voor de Auspuff wil ik trouwens graag jullie mening horen. Ik heb 2 ideeën:
Schuin omhoog, parallel aan de koker:
1z1fnnd.gif

Of een korte demper vlak onder de steppie.
6gx9qe.gif

Of nog iets anders natuurlijk?
 
denk dat je in dit geval niet per se de lijn van de koker aan hoeft te houden .
koker valt niet zo erg op dat het storend zou zijn als je hem iets flauwer houdt.
vindt de regenpijp recht naar boven niet je van het.

tenzij je het zelf mooi vind natuurlijk ,over smaak valt te twisten

groeten
 
Thanks voor de reacties so far. Fighterfeytel, bedoel je zoiets (parallel aan het achterste deel v/d kont)?
14azitc.gif
 
koop voor de bodemplaat van een eigenbouw zadel een snijplank! Hout heb ik het niet zo op, ivm vocht.. en het hoort gewoon niet op een motor.

Een snijplank kost geen fluit, je zaagt t makkelijk, na voorzichtig verwarmen buigt t en je kunt er stevig in nieten :)
 
Laatst bewerkt:
ola, hier ben ik ook iets mee, was al effe aan het denken wat ervoor te gebruiken, merci
 
...het hoort gewoon niet op een foto.

Ik neem aan dat je moto bedoelt :+ Dat het "niet hoort" is eerder een argument om het juist wel te doen *O* Wel goede tip overigens, die snijplank, bedankt... (overigens zijn het voorvormen en de vochtbestedigheid ook igv hardboard op te lossen).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan