Standaard ?

Het is vast een technisch hoogstandje maar mooi kan ik het niet vinden.
Ik krijg een beetje Citroen-associaties, die oude rijdende sigaren, als ze reden tenminste.
 
is een redelijk makkelijk systeem, werkt op een compressor achtig dingetje.
Bedoeling is dat als je rijd je hem omhoog zet zodat je demping hebt, en als je een beetje wil posen en wil showen zet je hem omlaag voor de mooie look.

En aangezien mijn te bouwen motor een rijdbare showbike moet worden(althans dat is mijn streven) is dit een systeem dat op mijn motor gaat komen :Y

oh ja, dit is wel te laag naar mijn mening ;)
 
is een redelijk makkelijk systeem, werkt op een compressor achtig dingetje.
Bedoeling is dat als je rijd je hem omhoog zet zodat je demping hebt, en als je een beetje wil posen en wil showen zet je hem omlaag voor de mooie look.

En aangezien mijn te bouwen motor een rijdbare showbike moet worden(althans dat is mijn streven) is dit een systeem dat op mijn motor gaat komen :Y

oh ja, dit is wel te laag naar mijn mening ;)

Mij niet gezien hoor.
Ik moet er niet aan denken dat ie onder het rijden ineens omlaag gaat....
 
leuk systeem, alleen jammer dat er weer zo'n amerikaan op zit die zo te zien niet kan schakelen, geen gevoel voor stijl heeft (gezien die lelijke helm), en niet bang is op zn plaat te gaan (gezien de broek) terwijl amerikanen daar doorgaans donders goed in zijn
 
Gaaf idee...

Als hij nou ook nog z'n achterwiel omhoog zou trekken zou't ok nog makkelijk bandjes verwisselen zijn :-)
 
Gaaf idee...

Als hij nou ook nog z'n achterwiel omhoog zou trekken zou't ok nog makkelijk bandjes verwisselen zijn :-)
Als je die band dan gelijk wisselt voor een nog iets bredere versie, blijftie sowieso staan.Hoef je m ook niet meer te laten zakken!
 
he dat filmpje is een motor gemaakt door hotshoe customs in amerika op als je op youtube zoek onder hotshoe zie je nog meer veschillende ik persoonlijk vind ze geweldig ... www.hotshoecustoms.com
 
Nope, hij bedoeld toch echt Hotshoe.

En zo'n systeem heet een AirRide.

Enne, met een 300 heb je nog steeds je standaard nodig hoor; ze zijn 'gewoon' rond:
Warrior300TireKit1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nope, hij bedoeld toch echt Hotshoe.

En zo'n systeem heet een AirRide.

Enne, met een 300 heb je nog steeds je standaard nodig hoor; ze zijn 'gewoon' rond:
[afbeelding]
dit is volgens mij de metzeler achterband. Je hebt hem ook van avon, ik heb de metzeler besteld en vind dat profiel ook mooier.
Eigenlijk best belangrijk, heb straks namelijk amper een spatbord.
enne inderdaad. standaard heb je zeker nog nodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan