nieuwe achterband foto'tje

Daar staat nu al voor een godsvermogen in die schuur. En je bent nog maar net begonnen!
Wordt vast wel heel mooi hoor, alleen voor mij een beetje te prijzig.
Heb je al een VIN nummer op dat frame?
 
ja hoor dat is al achter de rug ben nu alles klaar aan het maken voor de keuring in Lelystad
 
Ronnie je kunt je achter brug niet zomaar door slijpen en er een stuk tussen lassen dit zal bijna altijd krom trekken, je moet dit dan in een las-frame zetten zodat de brug niet krom kan trekken maar mocht je iets willen weten kun je dit natuurlijk altijd even vragen
 
dit is precies hetzelfde als wat jerryt ook al vertelde.
Oorspronkelijke idee was dat hij mijn brug zou aanpassen en ik had zoiets van doorslijpen en stukkie ertussen.
Mij werd exact hetzelfde verteld als wat jij nu zegt, dus dit zou hij toch al anders doen.
Maar ik ben er wel al achter dat dit hem toch niet gaat worden, heb zoiets als het gebeurd moet het goed gebeuren.
Dus ga jerryt zeer zeker heel veel vrije hand geven en mezelf meer op de achtergrond begeven hahaha.
Bedankt voor je aanbod en wie weet maak ik er ooit gebruik van ;)
 
Goedenavond,ziet er zeker super en pro uit dat frame. :}
Vind de achterbrug/frame zeker geslaagd,wat al gezegd werd je moet met deze( toch dure )projecten niet in ouwe of standaard meuk beginnen te slijpen en stukker er tussen te lassen.Wil je echt een super eindresultaat dan is het gewoon met een blok,wielen en voorvork beginnen. :Y
:W
 
Maar hoe wordt de achteras nu op z'n plaats gehouden? :? :?
op een "normale" motor zogezegd zitten kettingspanners die zie ik hier niet ....?

Even goed kijken,loopt op de 2de pic een draadeindje door met een moer er op.... ;)
Daar stel je hem dus mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan