meiden (23-28) gezocht die samen willen rijden!

Te triest voor woorden eigenlijk.
T.S. plaatst een oproep en kijk wat voor een antwoorden ze krijgt.

1- Hee Lynda niet discrimineren he.
2- van alle tours een uitgebereid fotoverslag.
3- www.viva-forum.nl.
4- Agree
5- ach, als ze nu al gaat zeuren over de reacties.
6- Femke Halsema-typetje?
7- recept voor constant gezeik.

Alsof het een schande zou zijn dat ze alleen maar met een groep meiden op pad wilt gaan.
Voor ze een groepje hebben worden ze al afgebrand en hebben jullie zoveel commentaar
dat ze bijna niets meer durven te zeggen.
Dat kan toch niet en laat ze lekker genieten net zoals wij dat ook doen. :]

8. vrouwen kleineren

Vrouwen kunnen heus wel voor zichzelf opkomen hoor daar hebben ze jou wijze praat niet voor nodig :')
 
Ik heb vaak met beginners gereden. Ik vraag altijd netjes of de tempo goed is of ze aso rijden, door de file, afsnijden bij de stoplicht lekker vooraan staan.
Ik kan best begrijpen dat je in kleine groep eerst wil beginnen.
Ik ga lekker discriminerend dat mannen toch iha feller rijden, sommige graag haantje wil zijn.
Follow me, ik ben de leider ipv in overleg een toer uitzetten.

......zo vuur aangewakkerd ???

Ja, maar het kan wel wat hoger want er ligt nog steeds sneeuw :Y
 
hoi, ik ben nog maar net aangemeld op het forum hier, heb me motorrijbenwijs sinds juni vorig jaar ben nu nog 21 jaar, maar lijkt me leuk om eens met de groep newby's mee te rijden als het wat beter weer is!
heb zelf geen motor nog, maar mag de fiets van me broer lenen!! dus kan wel meerijden!
mij lijkt het super in ieder geval, en de jongens hebben toch ook wel eens een boys ride?
 
Mij lijkt het ook heel leuk! :Y

Edit: ben trouwens 27, heb augustus 2009 m'n rijbewijs gehaald. En ook niet onbelangrijk: ik ben een vrouw! :)
 
Laatst bewerkt:
Ideetje,

verplaats jullie topic van reizen en toeren naar regionaal. Groeit de groep vanzelf.........
 
Laatst bewerkt:
Ideetje,

verplaats jullie topic van reizen en toeren naar regionaal. Groeit de groep vanzelf.........
He Marcooo, jij blijft wel hier rondhangen, kijken naar die chicks....weet je vriendin dit wel ?

@AE86 bedankt voor je tip, die ken ik nog niet.
Er is hoop de laatste 10 dagen word ik regelmatig gevraagd, dus busy...

Girls, let's united ..... misschien mag ik een keertje met jullie mee.
 
He Marcooo, jij blijft wel hier rondhangen, kijken naar die chicks....weet je vriendin dit wel ?

@AE86 bedankt voor je tip, die ken ik nog niet.
Er is hoop de laatste 10 dagen word ik regelmatig gevraagd, dus busy...

Girls, let's united ..... misschien mag ik een keertje met jullie mee.

Als een man niet naar leuke vrouwen kijkt is er iets goed mis...........


maareh laatste bericht.

Dames veel plezier!!
 
Laatst bewerkt:
Hahaha die van het viva forum moest ik wel ff om lachen :+

Maar dames, lekker oefenen lekker sturen en have fun :]
 
hey miss lily en noorus, geef me ff jullie mail (privee of hier) dan ga ik jullie mailen en kunnen we een keer kennismaken, we hebben nu ook een soort van gids, wat altijd handig is, toch blue fazerin ;)

nice heeft me topic toch wat opgelevert :)
 
Hoi Lynda,
Ik ben 21 jaar maar als je een motorvakantie wil plannen of een weekendje richting het zuiden gaat laat dan maar weten. Ik ben graag van de partij. :]
 
Artikel 1 Grondwet biedt een belangrijke basis voor de bestrijding van discriminatie. In dit artikel staat namelijk het gelijkheidsbeginsel en het discriminatieverbod geformuleerd. Het artikel geeft aan dat gelijke gevallen gelijk behandeld dienen te worden (gelijkheidsbeginsel) en dat discriminatie op grond van godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook niet is toegestaan (discriminatieverbod). Het gelijkheidsbeginsel en het verbod van discriminatie zijn een van de meest fundamentele beginselen van onze rechtsorde.1 In het hierna volgende stuk zal uiteengezet worden wat de betekenis is van artikel 1 Grondwet. Voorts zal worden uiteengezet wie een beroep kan doen op dit artikel en op welke wijze dit kan gebeuren.


foei ;)
 
Hey!
Ik wil ook wel een keertje mee hoor, lijkt me gezelig.
Als je je e-mailadres in en prive bericht stuurt dan voeg ik je toe op msn.
Dat is makkelijker communiceren :D

Groetjes!!
 
hey hey *o*

Ik heb sinds december mijn motorrijbewijs en wil ,als het weer weer goed is, gaan rijden:]. Het lijkt me leuk om dat met een groepje meiden (sorry guys) te doen. Wie heeft interesse, woont rond amsterdam/utrecht of in de buurt en lijkt het leuk om af en toe te touren en wie weet een keertje motorvakantie!????

gr lynda (24 jaar) (amsterdam)

Omdat je zo netjes sorry zegt... vergeven en vergeten... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan