Te koop Honda CBR600f 1998 (pc31)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi ruud,
ik zie dat je je fietsie te koop hebt, maar ik heb nog steeds interesse in die ene zijdeksel.
stuur anders een pm 'tje en dan komen we er wel uit.
grtz
 
Heey Ruud,

ik heb misschien interesse, zou je mij misschien meer foto's kunnen sturen van de motor ?
Van alle kanten genomen ?

Ik hoor het!

Tim
 
Crisis, cbr 600 F van 1998 en dan voor 1750...vreemd dat hij nog niet verkocht is...

Ik heb die van mij (ook uit 1998) met ook ongeveer 40000 km gekocht en heb er nu moeiteloos 100000+ op staan.

mensen, dit is een koopje!

Kappensets voor dit soort motor zijn makkelijk aan te komen...

full
 
Laatst bewerkt:
Heey Ruud,

Hij loopt super.. als een zonnetje !!:D
Heel erg bedankt, ik denk dat ik hier veel pleziere kilometers mee ga maken !

Groeten Tim !
 
Bij de KNMV doen ze totaal niet moeilijk, maarja daar betaal je zeg maar ook voor ;). Maar desalniettemin is de prijs wel erg goed. John verkoopt uiteraard ook alleen maar mooie en goede fietsen ;). Ik blijf je wel in de gaten houden iig, al is 't wel een stukkie rijde naar je home :X

wat jij zegt is inderdaad juist, het moet een orginele nederlander zijn, dat wil zeggen nieuw bij een nederlandse dealer te zijn verkocht, ik heb met het zelfde gezeten toen ik mijn motor kocht.
heb je nog tot augustus de tijd om te wachten? :9 dan mag je mijn cbr 600f wel kopen officieel op 25kw enz.
 
Heey Ruud,

Hij loopt super.. als een zonnetje !!:D
Heel erg bedankt, ik denk dat ik hier veel pleziere kilometers mee ga maken !

Groeten Tim !

En nu al een eerste spot!

Rij ik door mijn dorpje heen schiet er een CBR600f een oprit op... natuurlijk ff goed kijken en zie ik nog een MF sticker ook!

Dus maar ff aangesproken en herinnerde me dat deze idd te koop stond hier.

Enne, wel ff hier melden: * Achterhoek United * deel 24: Laat de lente maar komen en je vrienden ook deze kant op sturen hé?
Ik ga zodra het weer beter word wel weer een newbie rit organiseren dus kalm aan omdat het dan ook meestal een best grote groep is. Maar kan (en wil natuurlijk ook wel) ff met je meerijden.
 
slotjes aanvragen les 1:
NIET in het topic roepen om een slotje. Denk je dat de crew alle berichten leest? Alleen maar van sommige users, en in sommige topics.

slotjes aanvragen les 2:
Daar is dit knopje
topic-report.gif
rechts bovenaan de pagina voor!
Dat is de juiste manier, het maken van een topicreport, d.m.v. dat oranje driehoekje rechtsboven een topic. Dan krijgt de crew een mailtje, én het topic krijgt een bepaalde markering die alleen mods kunnen zien. Elke mod kan dan actie ondernemen. Je kunt het gebruiken voor het melden van 2500 posts, maar ook om een advertentietopic te laten sluiten, om spam of een vervelende gebruiker te melden, een topictitel te laten wijzigen etc etc.
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan