T-BAR stuur voor op SUZUKI GS 450 L 1981

R00KIE

MF'er
21 jan 2010
72
0
Heeze
Beste mensen ik ben nieuw hier op het forum, heb gister mijn eerste motor gekocht (een suzuki dus). Mijn excuses als ik berichten dus verkeerd plaats ect.

Nu wil ik meteen iets veranderen aan de motor, namelijk het stuur ik vind zo een T-BAR erg mooi (niet te verwarren met Z-BAR). Kent iemand een webshop die deze sturen verkoopt en waar ik op moet letten? (diameter? ervaringen? rijcomfort? ect)

Bedankt voor jullie hulp *D
 
Ik ben er inmiddels achter dat het een ''pullback dragbar'' is, tegelijkertijd zag ik ook een ''tillerbar'' allebei erg mooi ik zou erg graag vanalles over weten. zoals boven al vernoemt.

Thanks

Sturen.htm


2e en 3e stuurtje vanaf onder de pagina
 
Laatst bewerkt:
ik kan je fotos niet zien .
ik heb hier nog een kort stuurtje liggen van een suzuki savage van 87
zal er even een foto bij plaatsen misschien is het wat je zoekt
fotosdigitalecamera010.jpg


het voorste stuurtje op de foto is 66 cm van uiteinde tot uit einde en 2.5cm dik
het achterste stuurtje is 78,5 van uiteinde naar uit einde en is ook 2,5 cm dik
 
oke thanx voor het herplaatsen van die link nou weet ik wat hij bedoelt hahaha.
nou ja ik moest toch nog foto's maken van die stuurtjes want wil ze toch wel graag kwijt.

dus vandaar thnx
 
Hij bedoelt deze link: http://www.l-l-choppers.com/Catalogus/Sturen.htm

Onder staan wel T-bar pullback. Het is dus een T-stuur en dan iets naar achteren gericht. Freestyler: wat jij hebt is meer een fatboy of bull horn stuur (bovenste) en een flybar (onderste)

Ja ik bedoel wat sleeër zegt.
Heb je misschien enig idee wat zo iets kost en of er meer webshops zijn die dit verkopen ect ect? *D

@Freestyler, thanks voor je posts maar het is niet wat ik zoek. :)
 
probeer eens bij google te zoeken, of via motoren.pagina.nl krijg je een startpagina met allemaal motoren paginas en alles wat er aan gerelateerd is.

of harley-davidson.startpagina.nl daar staan ook customshops tussen denk dat je daar het meest succes zal hebben.

en wat mijn post betreft ik kon je fotos niet openen dus wist niet wat je bedoelde hahaha.
 
bedankt allemaal voor de reacties een vriend van me heeft precies liggen wat ik zoek bedankt allemaal!
 
Voor de mensen die nog meelezen of als dit ooit per search naar boven komt.

www.br-custom.nl te nijkerk heeft ook in zijn webshop dit soort sturen in het assortiment.
 
Heb heb nog een vraag hoe is de naam van de spiegels die aan de uiteinden van je stuur bevestigd worden?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan