Husqvarna SM610 2005 and up ... Topic

tjsa, hoort erbij he op een forum om kritiek te krijgen :P iedereen heeft een andere smaak


en niet om lullig te doen hoor, maar ik vind het er ook niet uitzien :o :$
 
De zwarte velgen zien er super vet uit kan ik wel zeggen. Mooi man. Ga er zeker ook over na denken ;)
 
DSC00306.jpg
 
Gewoon 17inch, lijkt wat groter omdat de motor diep in de vering getrokken staat.
 
Ik had er zelf nog zwarte spaken bij gedaan maar verder ziet het er goed uit! Ook tof dat je er stuurverhogers op hebt gezet, ziet er meteen een stuk stoerder uit.
 
Thanks, zwarte spaken heb ik nog over nagedacht.

Verder komt de goudkleurig voorvork nu beter naar uit de verf, en heb ik niet meer de drang deze ook zwart te maken.
 
Uhm ik weet niet zeker of het een edge2 licht is. Maar bij Bon liggen een aantal setjes op voorraad.

Deze heb ik
Edge%202%20tail%20light%20black.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hij is zeker mooi, en met een paar kleine aanpassingen (handkappen) is die in mijn ogen al klaar.
 
De uitlaat is vanzelfsprekend bij alle motoren ;)

En een tailtidy zal ook niet misstaan. Al is het nu al wel een verbetering ten opzichte van het vorige model.
 
Mijn ervaring is dat het heel erg snel gaat. Via wie en hoe heb je het besteld? Alles dat ik origineel via husqvarna dealer heb besteld is binnen 1week binnengeweest :)
 
Zo weer even een update. Heb mijn nieuwe gashendel binnengekregen *O*

De motor knapt er erg van op, qua rijgedrag.

G2Ergonomicssnelgas1.jpg


G2Ergonomicssnelgas2.jpg
 
Nou, de slag naar vol gas is korter. Dus dat kan je sneller bereiken, de motor reageert gewoon wat feller op kleine gasrukjes. Daarnaast staat de pols onder een wat betere hoek bij flink wat gas en dat is wel fijn. Ik was sceptisch maar vind het de moeite waard.

G2 Ergonomics - Throttle Tubes and Moto Parts
 
Terug
Bovenaan Onderaan