kentekenplaat aan de zijkant???

caddygek

MF'er
2 dec 2009
45
0
woensdrecht
Hallo allemaal ik heb een vraag ik heb een verlengde achterbrug op mijn motor,maar nou zit mijn kentekenplaat in de weg.
Mag hij ook aan de zijkant van de motor wie kan mij hierbij helpen ik hoop snel wat te horen groeten
 
Technisch gezien niet :N

Moet midden boven het wiel zitten...

Heb er indertijd met mijn scooter een keer (valt mee..) 60 euro boete voor gehad. :/
 
Hallo allemaal ik heb een vraag ik heb een verlengde achterbrug op mijn motor,maar nou zit mijn kentekenplaat in de weg.
Mag hij ook aan de zijkant van de motor wie kan mij hierbij helpen ik hoop snel wat te horen groeten
Uiteraard mag dat niet, want hoe kun je 'm dan lezen als je erachter rijdt...
 
Uiteraard mag dat niet, want hoe kun je 'm dan lezen als je erachter rijdt...

:?


Volgens mij gewoon leesbaar van achteren hoor :]

51535d1245017827-side-mount-license-plate-that-rotates-horz.jpg
 
Laatst bewerkt:
Staat 'n stukkie in de BigTwin van deze maand over de rechtzaak van Kevin.
Heeft ook 'n sidemount-plaat ..... bekeuring gehad .... voor laten komen ....... zaak van Harrie Kampinga als precedent ............ gewonnen dus. :}
 
Ik ben niet zo van de side mounts, maar in dit geval is het gigantische achterspatbord de eyecatcher en zou het effect verloren gaan als je daar een nummerbord op zou plakken.


Soms vraag ik me wel eens af......WAAROM!!!!!
(tis niet dat er geen ruimte voor is :N )[afbeelding]
 
heb er ook eens gezeik over gehad, naar rdw geweest. Daar een beschrijving gekregen over de specificatie van nummerbord plaats. Hij kan/mag links zitten mits het aan de specificatie voldoet. o.a: moet visiueel zichtbaar zijn vanaf een afstand van 20 mtr, hoogte van af de grond tussen 20 cm en 1,5 mtr, binnen de raakvlakken ( uiterste delen van motor(spiegels)) blijven, geen belemering op een hoek van 30 graden ( zit ie aan de zijkant te ver naar voren, haal je 30 graden niet, dan zit het spatbord nl in de weg) en plaat moet aan achterkant van motor zitten. En alles na het midden is de achterkant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan