Het honda Africa Twin topic deel *O*

Wanneer gaan we toeren?

  • za of zo 20-21 aug

    Stemmen: 2 22,2%
  • zo of zo 3 - 4 sept

    Stemmen: 7 77,8%
  • za of zo 17-18 sept

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi spuitwerk zeg *D
Aangezien ik ook nog opzoek ben naar een goede spuiter ;) Heb jij misschien het adres voor mij?

Gr.

Donny :]


Is idd perfect gespoten met de juiste ondergrond, speciaal voor (buigzaam) plastic... Heeft een maat van mij gedaan, ik zie 'm zaterdag pas weer, zal dan ff vragen of ie dat ook voor jou wil doen... Anders geef ik je wel z'n nummer, kan je 'm zelf bellen....
Je hoort van mij...
Gr. Sam.
 
Gisteren alu acc binnen gekregen... mooiii! Kan alleen nog niet rijden; zadel komt pas dinsdag.... |(

full
 
Ziet er netjes uit, de alu acc. !
Je twin wordt steeds mooier :)
De zwarte kappen op je vorkpoten doen het heel goed, nu ik het geheel heb gezien.

Ben benieuwd hoe het staat met je zadel erbij

groeten, Henk
 
Ben vandaag aan het toeren geweest ,, met iemand op een F800GS ,, daar kan je ook aardig mee door sjeesen ,,, een goed afgstelde AT heeft bij het hele laag wat meer te geven al lijkt het niet omdat ie dan een beetje bokt ,,,

en een stel 600 cc 4 cilinders en wat zwaarders ,, maar die 600 moest aardig doortrekken omdat die twee all roads vooraan goed gebruikte van hun koppel....
het viel me niet tegen dat de AT die F800GS zo redelijk partij kon geven ,, alleen als het op puur vermogen kwam dan mis die die 25 pk wel.
En bij lange hoge snelheid bochten loopt de AT meer wijd dan de F800GS ondanks de HyperPRo veren rondom ,, maar ik sta op heidenau K60 en die GS had trailwingss 501 en dat is duidelijk meer weg dan off road ,, op het zand was het anders om

Maar als die F800GS goedkoper worden over een aantal jaar ,, dan ga ik eens kijken
 
Ik heb een setje continental roadattack op de At laten zetten.
Het zijn wel erg vette banden, duas de eerste 150 km rustig aan gedaan.
Natuurlijk eind van de rit een paar snellere bochtjes genomen.
Dit lig helemaal niet verkeerd in de bocht.

Voor de paar keer per jaar dat ik offroad denk te gaan sturen, wil ik een keer voor een tweede set velgen kijken.
 
Beadnkt voor de reactie, maar in de tussentijd heb ik een spuiter kunnen vinden. Ik hoop volgende week alles weer terug te hebben.

Heeft één van jullie op ervaring met eraf laten van de beschermrubber voor de voorvork? Het leek mij wel mooi om die eraf te laten, maar bevordelijk voor je voorvork lijkt het mij ook niet.
 
Net dus het zadel opgehaald........ Wat een verschil!! Goeie-dag wat een super- zadel! Zit echt PERFECT!! Zal binnenkort nog ff laten weten hoe ie zich op lange afstand houd... Ben er zeeeeeerr blie mee!!

8-)
 
Laatst bewerkt:
Beadnkt voor de reactie, maar in de tussentijd heb ik een spuiter kunnen vinden. Ik hoop volgende week alles weer terug te hebben.

Heeft één van jullie op ervaring met eraf laten van de beschermrubber voor de voorvork? Het leek mij wel mooi om die eraf te laten, maar bevordelijk voor je voorvork lijkt het mij ook niet.


die rubbers zitten er niet voor niks op , zeker als je ook door zand & modder gaat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan