MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Ik heb een kentekensticker besteld via het formulier (min een week geleden), maar nog geen betalingsmail gezien. Is mijn bestelling misschien niet geregistreerd?

hallo Duderude,

ik ook, hetzelfde als Lars hierboven...
is het mogelijk de betalingsgegevens door te mailen?

alvast dank. :]
 
Laatst bewerkt:
Al een paar dagen zit ik snotverkouden/ziekjes thuis. Ik hoop morgen weer een slag te kunnen slaan ;)

en? heb je een slag kunnen slaan vandaag?! :)
heb afgelopen zaterdag een week daarvoor betaald...ben nu toch wel nieuwsgierig geworden :W
 
Jongens, man. Voor hem is het ook maar een soort van "vrijwilligerswerk".
Chillll :+
 
Volgens mij heb ik iedereen die hierboven om een status vraagt ook behandeld, er is of een mail met betalingsgegevens binnengekomen of vandaag komt je sticker binnen ;)
 
CIMG9217.jpg


:Y
 
Verdorie, had ik dat maar geweten dat dit met succes is aangevochten door een MF-er. Ik heb de mijne 1,5 maand geleden ook van het kenteken af moeten halen onder het toeziend oog van oom agent, bij deze dus maar gelijk weer een nieuwe sticker besteld....nu maar hopen dat diezelfde agent me dan weer eens staande houdt dat ik mijn sticker er weer vanaf moet te gaan halen omdat het niet zou mogen. :+


:W :X
 
Laatst bewerkt:
Nee is niet ernstig, komt wel goed.

Als het goed is komen er morgen weer een stel brieven in de brievenbus bij de mensen die afgelopen week besteld hebben...
 
Jeeej :) Ik had stiekem al gehoopt dat ik vandaag een cadeautje zou vinden op mijn deurmat...

Nog 1 nachtje slapen! *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan