Triumph Street Triple 10! : Wie niet weg is is gezien ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarom heb ik ze ook maar zonder gemonteerd, anders moet ik wat Incredible zegt inderdaad kijken dat het rubber niet gaat afgeven op de demperts en da's ook niks.

Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]

Niks wereldschokkends als een legergroene kleur, maar toch: *O*
Erg netjes zo'n opgeruimde kont. Nu alleen nog een nieuwe mapping ergens vandaan toveren.
ziet er netjes uit en tevreden over het geluid :Y
wat betrefd de mapping effe een paar dealers bellen wat ze er voor moeten hebben is maar 1 minuut werk de rest doet de computer
 
Laatst bewerkt:
ziet er netjes uit en tevreden over het geluid :Y
wat betrefd de mapping effe een paar dealers bellen wat ze er voor moeten hebben is maar 1 minuut werk de rest doet de computer

Ja het geluid is goed. Nu waren m'n uitlaten al open uitlaten, dus maakten ze al wat meer lawaai dan de standaard potten, maar deze heeft een nog iets gemener brommetje.

Ik kan zonder problemen een end naar een dealer rijden met de standaard mapping?
 
Diegene die zelf een andere achtershock op de brommert hebben gezet? Is dit goed te doen? Of is het een gepruts om de veer er tussen uit te krijgen :? Morgenavond na het werk namelijk even de Wilbers shock erop zetten! :)


is echt een eitje
Ik had de motor op de achterbok gezet, 2 assteunen onder de steppies gezet, motor weer van de achterbok af en dus op de assteunen, 2 bouten los draaien en je kan de veer zo verwijderen.
Ik ben denk 15 minuten bezig geweest en de meeste tijd koste het om al m'n zooi bij elkaar te zoeken en weer op te ruimen ;)
 
Ja het geluid is goed. Nu waren m'n uitlaten al open uitlaten, dus maakten ze al wat meer lawaai dan de standaard potten, maar deze heeft een nog iets gemener brommetje.

Ik kan zonder problemen een end naar een dealer rijden met de standaard mapping?
als je normaal rijd _O- dan is dat geen probleem
 
Laatst bewerkt:
Snap ik ook nooit... ik zet het altijd in mijn favorieten en begin pas in de laatste minuten te bieden!

ik nog ontzettend groen wat betreft ebay.. nog geen ervaring mee.
ik heb even zitten lezen, je geeft een max bedrag op, die krijgt niemand te zien?
en ebay gaat bieden tot je eigen max ingestelde bedrag?
er staat dat je hem dus ook voor minder als je max bedrag kunt krijgen...

wordt toch eens tijd dat ik me er in ga verdiepen....
als ik nieuwe spullen wil.
 
Laatst bewerkt:
Daarom heb ik ze ook maar zonder gemonteerd, anders moet ik wat Incredible zegt inderdaad kijken dat het rubber niet gaat afgeven op de demperts en da's ook niks.

Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]

Niks wereldschokkends als een legergroene kleur, maar toch: *O*
Erg netjes zo'n opgeruimde kont. Nu alleen nog een nieuwe mapping ergens vandaan toveren.

nou nou, wereldschokkend wil ik de mijne ook niet noemen, laten we het gewoon anders noemen ;)

Maar ziet er netjes uit, blijf die dempers erg mooi vinden.
 
ik nog ontzettend groen wat betreft ebay.. nog geen ervaring mee.
ik heb even zitten lezen, je geeft een max bedrag op, die krijgt niemand te zien?
en ebay gaat bieden tot je eigen max ingestelde bedrag?
er staat dat je hem dus ook voor minder als je max bedrag kunt krijgen...

wordt toch eens tijd dat ik me er in ga verdiepen....
als ik nieuwe spullen wil.

Jup. Stel dat er een artikel is met huidig bod van $30,-.
Jij stelt max bedrag in van $50,-.
Ebay gaat voor jou bieden en biedt $31,-. Jij hebt nu hoogste bod.
Iemand anders stelt die dag daarna max bedrag in van $40,- op datzelfde artikel.
Ebay gaat voor diegene bieden en biedt $ 32,-. Die heeft nu het hoogste bod.
Ebay ziet automatisch dat jouw max bod $50,- is en biedt $33,-.
Ebay ziet automatisch dat diegene z'n max $40,- is en biedt $34,-.
Dit herhaalt zich dus totdat ebay diegene z'n max bod biedt van $40,-.
Ebay biedt automatisch $41,- voor jou. Jij hebt nu weer hoogste bod.
De ander krijgt een mailtje dat ie 'outbid' is en de vraag of ie z'n max bod wil verhogen.

Bovenstaand scenario herhaalt zich tot het einde. Is niemand over jouw $41,- heen gegaan heb je het artikel voor $41,- en dus minder dan je max bod. Maar voor hetzelfde geld is er iemand die als max bod $60,- heeft. Dan ben je dus outbid.
 
Laatst bewerkt:
geen zorgen, die achter shock zal wel voor de hoofdprijs weg gaan, net zoals de rest van de shocks op ebay :')
 
Jup. Stel dat er een artikel is met huidig bod van $30,-.
Jij stelt max bedrag in van $50,-.
Ebay gaat voor jou bieden en biedt $31,-. Jij hebt nu hoogste bod.
Iemand anders stelt die dag daarna max bedrag in van $40,- op datzelfde artikel.
Ebay gaat voor diegene bieden en biedt $ 32,-. Die heeft nu het hoogste bod.
Ebay ziet automatisch dat jouw max bod $50,- is en biedt $33,-.
Ebay ziet automatisch dat diegene z'n max $40,- is en biedt $34,-.
Dit herhaalt zich dus totdat ebay diegene z'n max bod biedt van $40,-.
Ebay biedt automatisch $41,- voor jou. Jij hebt nu weer hoogste bod.
De ander krijgt een mailtje dat ie 'outbid' is en de vraag of ie z'n max bod wil verhogen.

Bovenstaand scenario herhaalt zich tot het einde. Is niemand over jouw $41,- heen gegaan heb je het artikel voor $41,- en dus minder dan je max bod. Maar voor hetzelfde geld is er iemand die als max bod $60,- heeft. Dan ben je dus outbid.


Ik heb in de OP ook maar een linkje gelegd naar deze uitleg :), naast de klik link naar Ebay
 
Hoe staat het trouwens met geplande meetings dit seizoen? In de OP staan nog niet echt data, wel vraagtekens....

Is het een idee om ergens eind augustus, begin september een weekendje ardennen te doen met de triples?
 
Hoe staat het trouwens met geplande meetings dit seizoen? In de OP staan nog niet echt data, wel vraagtekens....

Is het een idee om ergens eind augustus, begin september een weekendje ardennen te doen met de triples?

Ardennen?als in Belgie toch!!!!Daar waar ze hier en daar nog een stukje weg tussen de gaten hebben?

Eind Augustus zit ik nog in Italie bij de weg.Maar en weekendje ergens sturen is wel ok :Y *O* .
 
En zo zit hij bij mij gemonteerd. De houder direct op een RVS beugeltje.
De voeding heb ik uit de koplamp van het stadslicht.

[afbeelding]

[afbeelding]

Hoi Aatie

Ik zie dat je een pro oiler hebt aangesloten. Kun jij mij vertellen waar je de puls voor de PO aftapt (kleur en locatie)? Rijd er zelf mee op de Speed maar moet er nog eentje monteren op een street R. Alvast bedankt


Grt Heinz
 
Laatst bewerkt:
Frosty: Zaterdag zijn we om ongeveer 11.00 uur bij De Weer. Ik kom zelf met de auto om onderdelen mee te nemen '(
 
Jup. Stel dat er een artikel is met huidig bod van $30,-.
Jij stelt max bedrag in van $50,-.
Ebay gaat voor jou bieden en biedt $31,-. Jij hebt nu hoogste bod.
Iemand anders stelt die dag daarna max bedrag in van $40,- op datzelfde artikel.
Ebay gaat voor diegene bieden en biedt $ 32,-. Die heeft nu het hoogste bod.
Ebay ziet automatisch dat jouw max bod $50,- is en biedt $33,-.
Ebay ziet automatisch dat diegene z'n max $40,- is en biedt $34,-.
Dit herhaalt zich dus totdat ebay diegene z'n max bod biedt van $40,-.
Ebay biedt automatisch $41,- voor jou. Jij hebt nu weer hoogste bod.
De ander krijgt een mailtje dat ie 'outbid' is en de vraag of ie z'n max bod wil verhogen.

Bovenstaand scenario herhaalt zich tot het einde. Is niemand over jouw $41,- heen gegaan heb je het artikel voor $41,- en dus minder dan je max bod. Maar voor hetzelfde geld is er iemand die als max bod $60,- heeft. Dan ben je dus outbid.

Super!
dank :}
 
'T is hier overigens aardig druk...

Hoop dat ik over een tijdje ook m'n steentje kan bijdragen mbt technische vragen ed.

Heb zelf nog wel een vraagje over wie er ervaring heeft met onderstaande tailtidy van R&G?

Wil het kontje in de nabije toekomst zo strak mogelijk hebben afgewerkt en dus ook het spatbordje onder de kont elimineren als dat mogelijk is.

Alvast bedankt!
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan