MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Ik heb ondertussen al twee maanden geleden een bestelling geplaatst maar heb er niets meer van gehoord... Opnieuw bestellen? Of doen jullie dat niet voor de Belgen? :P
 
Laatst bewerkt:
large



8-)
 
Ik heb ondertussen al twee maanden geleden een bestelling geplaatst maar heb er niets meer van gehoord... Opnieuw bestellen? Of doen jullie dat niet voor de Belgen? :P

Zou je die bestelling opnieuw willen doen? Ik kan onder jouw nickname helemaal niks vinden. Lijkt er dus op dat je verzoek nooit in mijn sticker-applicatie terecht is gekomen.
 
vorige week zondag besteld
vorige week maandag mailtje gehad
vorige week maandagavond betaald
maar heb nog niks in de bus ontvangen :N
 
Laatst bewerkt:
Zou je die bestelling opnieuw willen doen? Ik kan onder jouw nickname helemaal niks vinden. Lijkt er dus op dat je verzoek nooit in mijn sticker-applicatie terecht is gekomen.

Heb ik zopas gedaan, twee keer formulier ingevuld (4x langwerpig, 5x kenteken)

Bedankt alvast
 
morguh, mijn stickertjes toevallig al verstuurd?
Hoop hem te hebben voor de negende :P

ONTVANGEN!!! *O*
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
ik heb sinds kort een honda cbr 600f Pc 25 uit 1992,maar ben op zoek naar de sticker op de top kuip, of hele sticker set voor de motor weet iemand waar ik deze kan bestellen???
motor is wit met rood,
ben er al heel poosje naar op zoek!!!

gr,
Eelkedirk
 
Heb die van mij eer gisteren besteld wacht dus rustig af op een mailtje. Wel heeft mijn motor al een keer een dergelijke stikker gehad want er zitten lijmresten op exact die plek op het kenteken..
 
Morgen gaat er weer een lading op de post...

O, en ter info: Volgende week ben ik niet in staat om de stickers te doen dus het kan bij een week langer duren voordat je je stickers krijgt!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan