Donateur van MF worden?

ik heb formulier ingevuld en hoef niet in een lijst.
Heb veel leuke dingen aan m-f overgehouden/gehad .
15 euro is me dat zeker waard.
 
Done,ik heb via het MF bij veel ritjes en meetings geweest en allemaal voor niks.
Terwijl meestal met georganiseerde ritten wel een bedrag betaald moet worden.
Ook veel mensen leren kennen,vooral veel van die rare v-maxrijders ;)
Dus die €15,- is het me wel waard. :}
 
Iron Horse, volgens mij heb jij geen idee wat servers kosten die MF aankunnen?
Dacht het wel. :+

Daarbij denk ik niet aan een gewone PC die de naam Server meekrijgt en die toevallig aan het internet hangt met een vast IP adres. Ik ga er vanuit dat men daarvoor een echte server inzet. En dan praat je niet over 1.500 Euro voor een PC-tje dat je op de hoek van de straat kunt kopen. :)
 
'( ik heb er nog geen
En zat nog wel bij de eersten die gedoneerd hebben...
En al heel lang op MF.
En moderator geweest...

En En En......


Mag ik aub ook zo een MF plaatje voor mn naam :) ?
 
@duderuud

Stel voor dat je er een polletje bijmaakt om een overzichtelijke terugkoppeling te krijgen welk bedrag men redelijk vindt of niet. Kun je ook een betere inschatting maken van wat het meeste gaat opleveren. Bv 100 x 15 Euro omdat met de drempel te hoog vindt of 1000 keer 5 Euro omdat men daar geen probleem mee heeft. Dan zou ik toch het laatste overwegen indien dat de uitkomst zou zijn uiteraard. Zou je nog wel eens leuke resultaten van kunnen krijgen.
 
Ik pak er maar even een quote bij...

Helaas hebben wij geen kristallen bol en kunnen wij dus nooit voorspellen hoeveel donateurs we gaan krijgen. Het is dus geen kwestie van "nog even huiswerk maken". Het was voor ons iig belangrijk om het bedrag laag te houden, want laten we wel wezen, €15 is nou niet bepaald een enorm kapitaal. En vergeet niet: het is en blijft vrijwillig. Doneer je niet, dan blijft MF zoals het was.
...
 
Hee jongens, ik doe mee hoor, maarreh....ik héb helemaal geen banners :0 Snappen jullie dat nou? Zit dat in mijn firewall ofzo :? Een poosje geleden was er wel even een klein bannertje van Univé, maar nu he-le-maal niks :+ Doneren doe ik evengoed wel hoor, maar ik vind het wel vreemd....
 
Hee jongens, ik doe mee hoor, maarreh....ik héb helemaal geen banners :0 Snappen jullie dat nou? Zit dat in mijn firewall ofzo :? Een poosje geleden was er wel even een klein bannertje van Univé, maar nu he-le-maal niks :+ Doneren doe ik evengoed wel hoor, maar ik vind het wel vreemd....
Afhankelijk van het aantal adverteerders verschijnen banners soms wel, soms niet.
 
:} Dit is een mooi gebaar *D

Jullie kunnen binnenkort wel weer wat geld verwachten. Ik heb domweg veel geleerd van M-F en beleef plezier aan de meetings en alle info en tips die ik tegenkom.

En ok: €15 is niet voor iedereen weinig, maar aan de andere kant: zo'n site als M-F is niet goedkoop (en ècht niet hostbaar op een gratis provider), en als je het vergelijkt met een ander abonnement: goedkoop 8-)
 
Ik heb ook nooit banners. Beregoeie verkoper dus :X

Maar ik heb m'n formuliertje toch maar opgestuurd.
Het is wel verdiend :}

[edit] Eigenlijk klopt het niet wat ik (en anderen) schrijf want ik zie wel banners, maar geen irritante pop-ups. Die paar banners vallen me niet eens op. Maar hoe dan ook, het is voor een goed doel ;) )[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook nooit banners. Beregoeie verkoper dus :X

Maar ik heb m'n formuliertje toch maar opgestuurd.
Het is wel verdiend :}

[edit] Eigenlijk klopt het niet wat ik (en anderen) schrijf want ik zie wel banners, maar geen irritante pop-ups. Die paar banners vallen me niet eens op. Maar hoe dan ook, het is voor een goed doel ;) )[/edit]

Nee, ik zie écht helemaal geen banners hoor. Ech nie :0 Ik ga de centjes zo even girotellen...
 
en als jullie 1500 euro overmaken, krijgen jullie zo'n icoon als mij, en wordt je ere donateur :P

[me]BasE heeft ook braaf €15 gestort :) [/me]
 
en als jullie 1500 euro overmaken, krijgen jullie zo'n icoon als mij, en wordt je ere donateur :P

[me]BasE heeft ook braaf €15 gestort :) [/me]


[me]Viccie denkt dat we de actie "een-jaar-niet-gebanned-van-mf-voor-100-euro" maar es nieuw leven in moeten blazen O-)
[/me]







:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan