MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

*O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W
full
 
Duderuud,

Mijn sticker is nog niet binnen terwijl ik ruim 2 weken centjes heb overgemaakt. Enig idee hoe 't zit?
 
auto sickers besteld nu nog ff afwachten waneer ze binnen komen dan ben ik met de auto ook weer te spotten
 
Twee stuks besteld... Nu rustig w8en...

Toch hea... gister en eergister ruim 1000km gereden maar niets gespot!! Ik zeg, meer stickerreclame! :)
 
Duderuud,

Mijn sticker is nog niet binnen terwijl ik ruim 2 weken centjes heb overgemaakt. Enig idee hoe 't zit?
Zijn de 14e verstuurd...dus die moet je de 16e of 17e binnengekregen hebben...?

maand verder en nog steeds niks

misschien volgende maand...

lekker belangrijk :+
Jouw stickers zijn 31-05 verstuurd...ook niks gehad?

MMMH wachten duurt lang ;)
maar zijn er na de 22 juni toevallig al stickers onderweg
Die zullen er bij de volgende zendig bijzitten, de 21e heb je als het goed is een bevestigingsmail gehad...en normaal gesproken behandel ik elke maandag de betalingen/verzendingen...
 
Laatst bewerkt:
Zijn de 14e verstuurd...dus die moet je de 16e of 17e binnengekregen hebben...?
Niks gehad... Heb er goed op gelet. :] Huisnr had je vast goed? 60-2. Zonder die 2 komt het denk ik niet snel aan, tenzij je 'elle' op de envelop had staan (staat nl ook op mijn brievenbus).
 
Die zullen er bij de volgende zendig bijzitten, de 21e heb je als het goed is een bevestigingsmail gehad...en normaal gesproken behandel ik elke maandag de betalingen/verzendingen...


ja ik weet het wachten duurt lang.

maar ik heb nog steets niks binnen toevallig al verstuurt??
 
Niks gehad... Heb er goed op gelet. :] Huisnr had je vast goed? 60-2. Zonder die 2 komt het denk ik niet snel aan, tenzij je 'elle' op de envelop had staan (staat nl ook op mijn brievenbus).
Er stond "60 2" op de envelop maar goed, opnieuw verstuurd!

Jouw stickers zijn 31-05 verstuurd...ook niks gehad?

nope
Opnieuw verstuurd!

ja ik weet het wachten duurt lang.

maar ik heb nog steets niks binnen toevallig al verstuurt??
Je betaling is nog niet binnen (2 autostickers, A873)...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan