Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 58

Status
Niet open voor verdere reacties.
naja, als bijna iedereen aanwezig is, kan ik niet achter blijven :P

Ik ben er ook weer bij :P
 
Present!

5921_681249.jpg

NolBikker1.jpg
 
Laatst bewerkt:
ben er ook weer... ben wel geteld één dag op vakantie geweest. storm van vannacht verpeste het helemaal.... na div akkefietjes eerder op de dag met de auto, dacht een windhoos "kom, laat ik die voortent eens pakken.... hopsa, zo doek met stangen over caravan heen, alles krom en ophangpunten afgebroken ondanks stormband.... nou klaar en weer nr huis... kmende drie weken dus ons dus thuis vermaken of nog even stokken ergens zien te scoren en nieuwe ophangpunten...


Mooi klote! Ik hoop dat de rest van je vakantie beter gaat worden!!
 
Morguh,

Ik ben vanaf nu ook officieel aanwezig, heb heel het weekend rondgescheurt op mijn nieuwe Z :] . Het was alleen wel lichtelijk warm :+
 
een goede maandag allemaal :W

@Maestro,

dat is wel erg balen op je eerste vakantie dag... hopelijk wordt de rest van de vakantie beter.
is dit te verhalen op de verzekering?


@ CRAWL

leuke verrassing te voor de vakantie... maar het is weer op gelost (blij dat ik een 2004 heb) ;)

nog een weekje ploeteren en dan :] *O* *O* *O*
 
:W

Ben er ook weer na een weekendje Eifel.
Samen met een maatje van me (op een BMW) vrijdag naar Lutz gereden.
Zaterdag de hele dag lekker rondjes gereden door de Eifel.
En zondag weer terug naar Den Helder.
Prachtig weer gehad daar, zelfs een beetje te warm.
Maar liever dat dan de regen en onweersbuien die nu ons land teisteren.
Vandaag nog een dagje vrij en dan morgen weer aan het werk.
 
Lekker man, ik zit er ook aan te denken om van de zomer een weekendje naar de Eifel te gaan met mn vader en wat vrienden.
 
Lekker man, ik zit er ook aan te denken om van de zomer een weekendje naar de Eifel te gaan met mn vader en wat vrienden.

Gewoon doen!
Het is jammer dat Den Helder zo'n eind van de Eifel af ligt anders ging ik nog vaker heen.
Voor mij is drie dagen eigenlijk net te kort dus als het kan probeer ik vijf dagen te gaan.
Donderdag heen, dan vrijdag, zaterdag en zondag daar rijden, en dan maandag weer terug naar huis.
 
Als een bliksemflits reageer je als eerste in een door jezelf geopend topic! :+
Gelijk maar ff de goeie kleur bekennen :W



[afbeelding]
Is je motor al weer opgeknapt? :?
ben er ook weer... ben wel geteld één dag op vakantie geweest. storm van vannacht verpeste het helemaal.... na div akkefietjes eerder op de dag met de auto, dacht een windhoos "kom, laat ik die voortent eens pakken.... hopsa, zo doek met stangen over caravan heen, alles krom en ophangpunten afgebroken ondanks stormband.... nou klaar en weer nr huis... kmende drie weken dus ons dus thuis vermaken of nog even stokken ergens zien te scoren en nieuwe ophangpunten...
Fuck!!! :X :X :X


Dus dan ga je zeker weer af en toe wat vluchtgedrag vertonen en weer een paar duizend kilometers op je Zetje doorbrengen? :+
[afbeelding]

Kijk eens zo trots als een pauw!!!!!
Net maandag zijn rijbewijs gehaald en vandaag heerlijk met ons, Biker-Agnes en Orange Z wezen toeren.
Is het geen plaatje????? :9~
Mooie nieuwe Z 750 met urbanpakket, barend spiegels en kettingsmeersysteem en hugger.
Binnenkort maar eens vragen of hij ook op het MF wil.
Ons neeffie Rene, leuk hè? *O*

Ohja, het nieuwe topic alweer dus maar ff :W
Mooie combi zo die motor + pak! :Y
 
sooo.....
ben even een weekje naar frankrijk en er is alweer een nieuw topic....
gaat snel :Y
 
ben er ook weer... ben wel geteld één dag op vakantie geweest. storm van vannacht verpeste het helemaal.... na div akkefietjes eerder op de dag met de auto, dacht een windhoos "kom, laat ik die voortent eens pakken.... hopsa, zo doek met stangen over caravan heen, alles krom en ophangpunten afgebroken ondanks stormband.... nou klaar en weer nr huis... kmende drie weken dus ons dus thuis vermaken of nog even stokken ergens zien te scoren en nieuwe ophangpunten...

Lekker begin van de vakantie zie -O- , zou voor de stokken en ophangpunten gaan
 
Foto-RQLJZPCV-D.jpg


Kijk eens zo trots als een pauw!!!!!
Net maandag zijn rijbewijs gehaald en vandaag heerlijk met ons, Biker-Agnes en Orange Z wezen toeren.
Is het geen plaatje????? :9~
Mooie nieuwe Z 750 met urbanpakket, barend spiegels en kettingsmeersysteem en hugger.
Binnenkort maar eens vragen of hij ook op het MF wil.
Ons neeffie Rene, leuk hè? *O*

Ohja, het nieuwe topic alweer dus maar ff :W

en seatcover en akra :9~ :9~
mooie combi trouwens pak en z-et
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan