Omgeving Harderwijk, Zeewolde, Ermelo, enz. DEEL 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
lijkt me wel, zat plekjes iig

nu ga ik echt naar bed, morgen om half 8 opstaan en om kwart voor 9 op de motor richting ijsselstein voor de newbie dijkrit

edit: damn was weer net telaat met f5 :P
 
Laatst bewerkt:
:W hier nog een motor rijder uit harderwijk :+

Heb sinds een week een gsxf750 :)

Mochten jullie tijdens de rit door/langs vierhouten komen, stop dan even bij grillrestaurant "de boerenshuur" daar ben ik aan het werk.... ;)
 
hi, ben net terug van de dijkrit, 2 ongelukjes niemand is echt gewond geraakt (schrammetje en gekneusde pols)

was gezellige dag, veel geleerd ook, maar mijn motor doet vaag, olie lampje begon eerst te branden bij leuke platte bochten (halverwege de rit) en toen ik nar huis reed begon die al te branden bij oma bochten, het rare is is dat ik door het kijkglaasje zie dat er ruim voldoende olie inzit, maar degene die achter mij red zei ook al wat olie geroken te hebben van mij... iemand een idee (kijkt zelf met de search even verder)
 
hi, ben net terug van de dijkrit, 2 ongelukjes niemand is echt gewond geraakt (schrammetje en gekneusde pols)

was gezellige dag, veel geleerd ook, maar mijn motor doet vaag, olie lampje begon eerst te branden bij leuke platte bochten (halverwege de rit) en toen ik nar huis reed begon die al te branden bij oma bochten, het rare is is dat ik door het kijkglaasje zie dat er ruim voldoende olie inzit, maar degene die achter mij red zei ook al wat olie geroken te hebben van mij... iemand een idee (kijkt zelf met de search even verder)

Hoe heb je je olie gepeild. Bij mijn weten is het olie lampje bij yamaha een niveau sensor.
 
5 minuten mischien, dus de rest moest nog zakken

Dan moet je minder gasgeven! :+ Maar bij een rsv4 staat het oliepeil ook boven de max indicator tot hij +- 15 minuten heeft stilgestaan. Heb je een instructie boekje, want daar staat het in.
 
Laatst bewerkt:
lol, de terugweg was over de snelweg, weinig gasgeven dus :P maar zal vanavond nog even rondrijden, kijken of hij het dan weer doet.
 
Nog maar even een keer spammen voor degenen die t gemist hebben :+

TOERRIT: 25 JULI, BOULEVARD HARDERWIJK, 10:30 UUR

Wie gaan er mee tot nu toe:

  1. Lichthuis (voorrijder)
  2. lampje
  3. Dfireblade + vriendin
  4. Aardvark
  5. M3rcury + vriendin
  6. Proracers
  7. Revolpathon
 
Laatst bewerkt:
Jullie hebben al kennis mogen maken met me buurmeisje +)
dus hierbij even een foto van me fiets, vanmorgen even snel gemeekt voordat ik naar me werk ging...

En ja ik moet hem wassen :)
35222_1543181495472_1113023153_1590630_187060_n.jpg
 
bandjes bestelt, worden er vanavond op gelegd, nu alleen nog koppeling vervangen en olie erin pleuren en dan kan ik weer knallen :)
 
in harderwijk

heb maar besloten om er toch weer 160 op te leggen (kan ik alleen mijn achterrem niet aansluiten) die banden rag ik lekker af en daarna haal ik wat banden uit spanje.

ik had ze anders niet op tijd uit spanje kunnen krijgen en dus die rit met vierkante banden moeten rijden en daar voel ik weinig voor.

het is nu alleen even de vingers kruisen voor de koppelingsplaten, want die kunnen deze week binnen zijn maar vd bunt durfde het niet te garanderen. dus ik hoop dat ze vrijdag binnen zijn dan kan ik die platen een nachtje laten weken in olie.

de platen die ik nu heb zijn helemaal af, zodra ik in de powerband kom dan slipt hij door dus daar blijf ik voorlopig even uit, maar kan er waarschijnlijk wel die rit mee rijden, kan alleen niet meer vlot optrekken ;(
 
nieuw rubber :)
ik wist dat het rijgedrag zou veranderen maar zoveel... hij stuurt veel strakker als dat hij met de vorige band deed, heb er bt021 erop gegooid, nu alleen de koppeling nog

40% kans op regen zondag :( wel lekkere temperatuur :)
 
Laatst bewerkt:
Tja t kan alle kanten nog op, als ze maar 1mm aangeven is het niet zo'n probleem...

Zaterdag heb je pas echt een goed beeld hoe het zondag wordt, dus we kunnen alleen maar hopen :)
 
persoonlijk hoop ik stilletjes op een latere datum want ik wil mijn koppeling goed hebben en ik weet pas vrijdag of ik die op tijd klaar kan krijgen (plus dat ik dan nog steeds de koppeling moet inrijden en dus nog niet vol kan knallen)
 
Waar rijden jullie over het algemeen het liefst (als je in de regio rijdt )

Ik ben namelijk op zoek naar een rustige weg met veel bochtenwerk rond Harderwijk, om weer echt te leren rijden, heb sinds vorige week weer een motor, maar daarvoor bijna 4 jaar niet gereden.....
 
- Jonkheer Doctor C.J. Sandbergweg (Leuvenum / Staverden), Uddelermeerweg (Staverden / Uddel).
- Gortelseweg (Vierhouten / Gortel).
- Garderenseweg, Speuld.
- IJsseldijk (Wapenveld / Terwolde)

kortom: de rit van komende zondag :+

Mooie wegen met bochten en natuurschoon. Wel veel blinde bochten met dikke bomen, uitkijken dus voor tegenliggers, wild, etc...

@allen:
Wie zegt dat we gaan 'knallen'... doorrijden ja, maar volgens mij heeft nog niet iedereen z'n rijbewijs heel lang in bezit... ;)
 
*steekt heel rustig vingertje omhoog om hem snel te verstoppen*

knallen is relatief, gewoon een term... het moet wel verantwoord blijven.... ik hou niet van blinde bochten, afgelopen zondag 1tje onderuit zien gaan in zo'n bocht.

maar terug op het koppelingsonderwerp

met mijn huidige koppeling kan ik niet boven de 6000 toeren komen (de paardenstal gaat pas open bij 7.5k) dat wil zeggen ik kan niet gasgeven om lekker op te trekken, en wil mijn koppeling niet om zeep helpen dus moet nu rustig rijden en eigenlijk niet rijden, en met die nieuwe koppeling hoor ik overal dat je een koppeling moet inrijden en dus niet met een nieuwe meteen door de versnellingen heen knallen op hoge toeren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan