VFR '86 zonder tierlantijnen

Ik neem aan dat je moto bedoelt :+ Dat het "niet hoort" is eerder een argument om het juist wel te doen *O* Wel goede tip overigens, die snijplank, bedankt... (overigens zijn het voorvormen en de vochtbestedigheid ook igv hardboard op te lossen).

je hebt gelijk :) typfoutje..

probleem met hout is; het zit op een plek waar je niet vaak kijkt.. het zal best een tijdje meegaan, maar als je er eenmaal vocht in hebt..

schoot me ooit eens een keer te binnen van die snijplank.. was moeders niet zo gelukkig mee! _O-
 
Zooo,
vandaag na lange tijd weer eens op het beestje gereden! Heel zachtjes, want de uitlaat hangt nog met koperdraad vast 8-). Desondanks erg lekker.

Zie dat de undertail hier nog niet op staat. Bij deze dan. Moet uiteraard nog netjes afgewerkt worden:
2806yc2.jpg

Heel stiekem vind ik 'em toch wel een heel klein beetje stoer worden :P
10rljsh.jpg
 
Tja, wat moet je hier van zeggen....

Iets meer creatviteit zou welkom zijn voor zo'n ombouw!
 
blijft een leuk blokje, en de sound mm

ga je nu nog wiel-voorvork etc transplantatie doen?

goed bezig, warmte komt er weer aan. nu hop in je schuur en verder werken :-)
(ok ik moet niet veel zeggen :p )
succes
 
Ha Sepp,

Die vork staat nog steeds op het verlanglijstje ja. Maar gezien het huidige tempo wordt dat waarsch 2038... Dus als je je gear ondertussen kunt verpatsen zou ik het zeker niet laten!

Misschien moeten we elkaar om en om 's zaterdags achter de vodden gaan zitten 8-)
 
verpatsen.. eerder wegsmijten, ik wil momenteel gewoon van het spul af geraken, dus mocht je het willen 'hebben' kom je er gerust achter.

haha zou geen slecht idee zijn. maar ben laatste tijd weer bezig hoor, enkel kleinere zaken, of voorbereidend werk. veel tijd heb ik niet
 
Weer een paar uurtjes tijd gehad om aan de brommer te werken, dus even een update.

Bij nader inzien áchter toch ook maar knipperlichten gemonteerd, aan de kentekenplaathouder:
1z4fxpx.jpg

En aan de voorkant dan maar dezelfde (die spiegels met knippers heb ik eraf gehaald, als iemand geïnteresseerd is...):
2bobra.jpg


Verder als proef de buddyseatcover alvast gespoten. Als proef zowel om te kijken of de kleur mooi is, als om te proberen hoe mij dat spuiten af gaat:
2utqfxk.jpg

Ben tevreden met het resultaat, maar moet zeggen dat die plamuren-schuren-enz mantra me minder bevalt. Ik ga denk ik deel-voor-deel doen, om de afwisseling erin te houden...

Tenslotte de dempers eraf geflext om plaats te maken voor twee van deze schreeuwlelijkerds:
mmv9zq.jpg

Wordt vervolgd...
 
Dude: Daar zou je zo maar eens gelijk in kunnen hebben 8-) Had ik al gezegd dat alles low budget moet zijn? Dempers kosten 40 euri (voor 2 dus). Ik ga er nog wel een db-killer in maken, anders wordt het denk ik te erg...

Rien: Thanks! SBK stuur zit zeker in de planning. Al was het alleen maar omdat de zithoogte iets is toegenomen, waardoor de zithouding wel erg sportief geworden is.
 
En Marco, wat heb je afgelopen 2 maanden aan de brommer gedaan? - Nou, ik heb 2 plaatjes gemaakt:
n2ftk8.jpg

Schiet lekker op 8-)
 
Oké, ik heb ietsje meer gedaan, die plaatjes zijn nl. voor de sjonniepuupen:
2vxhxu9.jpg

Mocht iemand deze al eens in een ander topic zijn tegen gekomen, dat kan kloppen :)
Verder nog wat aan het lakwerk gedaan, maar dat is nog geen foto waardig...
 
nou, das een hele verandering vanaf het begin!
alleen hetgene wat ik niet zo mooi vind is de koplamp
maar idd, smaken verschillen!!!

succes en deze ga ik volgen!
 
soo die dudepower is een oplettende lezer :)
kan even geen filmpje maken want ben bezig met tank te "plamuren-schuren-plamuren-schuren-primen-plamuren-schuren-lakken"!
maar leuk dat je geïnteresseerd bent, even geduld nog :)
 
waarom heb je geen enkel zijdige vfr genomen of stond dit gewoon voor handen en komt de enkelzijdige brug nog of nie?
 
Ik heb deze brommer al een jaar of 10. Enkelzijdige komt er niet, vanwege het lelijke frame zal deze fiets geen prijswinnaar worden. Met andere woorden: enkelzijdige brug vind ik het geld niet waard. Vind het gewoon leuk om te verbouwen en het wordt er allicht beter van :)
 
mocht je naar de jerryt meeting gaan, krijg je nog wat spullen ;)
 
hey Sepp! 28 aug. gaat niet lukken, zit dan nog in Frankrijk. Ik kom op de terugweg wel even langs, goed?
 
Terug
Bovenaan Onderaan