Ducati-Topic deel 65 * CAPIREX EDITIE *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Foggy veel plezier in Frankrijk, kom er zelf net ook vandaan. Niet met een nieuw stokbrood terugkomen he :+ :+
Zal wel wat meevallen denk ik, de Vox was zeker leuk maar meer voor eens gehad te hebben... (en thnxs)

Kids zien het helemaal (weer) zitten, vrouw ook, en ik...... ik pas me drie weken per jaar aan O-) _O-

full
 
Zal wel wat meevallen denk ik, de Vox was zeker leuk maar meer voor eens gehad te hebben... (en thnxs)

Kids zien het helemaal (weer) zitten, vrouw ook, en ik...... ik pas me drie weken per jaar aan O-) _O-

[afbeelding]

Nou anders wil ik wel voor je invallen als het je allemaal te lastig is _O- _O-

Bij ducati kunnen ze de ontwerp afdeling volgens mij ook beter met vakantie sturen

full
 
Voor de 999 wordt door Ducati ook 19 Nm voorgeschreven voor de 'axle clamp bolts'. Alleen is dit volgens mijn Ducati dealer te veel waardoor de as ovaal wordt en er alleen met een hamer uit te tikken is (al 2x meegemaakt). Nieuwe as is toch weer iets van 70 euro.
Heb ik ook meegemaakt, HdeB kon mijn as er ook bijna niet uitkrijgen, ik draai ze met beleid aan..
 
Heb ik ook meegemaakt, HdeB kon mijn as er ook bijna niet uitkrijgen, ik draai ze met beleid aan..
Vreemd vin'k dat dan toch, heel wat assen losgehaald en nog nooit meegemaakt, ook geen kromme... (en ja ik leg ze ALTIJD langs een rijlat) >> Makkelijk verdiend geld voor die 'deskundigen' wellicht??

Enige wat ik ooit echt met bijna geen mogelijkheid loskreeg was die bolle ruit van de rode 900SSie, allemaal vastgekankerd aan het moertje in die rubbertjes zeg maar... (uiteindelijk zooi doorgeslepen met dremelschijfje)
 
Laatst bewerkt:
Het komt nu van alle kanten _O- _O- deze had ik gisteravond uit de Haynes geplukt en gepost:


Front wheel axle nut 63NM
Axle clamp bolts 19 NM

Front brake disc bolts 25NM


Front brake caliper mounting bolts 43NM


En natuurlijk de bouten van de remschijven zekeren met Locktite.
Môgge allemaal!

En bij het loshsalen de boel eerst lekker heetstoken met een verfstripper, anders zijn je boutjes dol en moet je daar weer nieuwe voor kopen.

( doet me nog pijn aan mijn handen om die boel los te halen.)
 
Holy Crap......................... ik gaat eerst maar es ff achterover hangen nixs doen, heb me eigen spul al minstens een week klaar staan, inladen klaar.

De Vrouw (en kids) uiteraard niet, die moet nu nog de zolder op zaken zoeken enzovoort, en dan roept ze er komen nog ongeveer 3 tassen bij, terwijl de PT al zo goed als vol zit vanzelf..... elk jaar weer hetzelfde liedje (en ik maar vooraf waarschuwen en nu mopperen...... standaard > ''het gezin gaat op vakantie perikelen'' :X )

_O- :o '(
 
Holy Crap......................... ik gaat eerst maar es ff achterover hangen nixs doen, heb me eigen spul al minstens een week klaar staan, inladen klaar.

De Vrouw (en kids) uiteraard niet, die moet nu nog de zolder op zaken zoeken enzovoort, en dan roept ze er komen nog ongeveer 3 tassen bij, terwijl de PT al zo goed als vol zit vanzelf..... elk jaar weer hetzelfde liedje (en ik maar vooraf waarschuwen en nu mopperen...... standaard > ''het gezin gaat op vakantie perikelen'' :X )

_O- :o '(
Daarom moet ik dus geen kinderen :N
Als ik op vakantie wil, ben ik op 15min klaar voor vertrek. GF moet maar achter hollen als ze mee wilt :P
 
Daarom moet ik dus geen kinderen :N
Als ik op vakantie wil, ben ik op 15min klaar voor vertrek. GF moet maar achter hollen als ze mee wilt :P
GF?? GleuF ??


(verder zit het er nou toch allemaal wel in, precies tot bovenkant hoofdsteunen achter dus ken ook nog wat door binnenspiegel zien _O- )
 
En bij het loshsalen de boel eerst lekker heetstoken met een verfstripper, anders zijn je boutjes dol en moet je daar weer nieuwe voor kopen.

( doet me nog pijn aan mijn handen om die boel los te halen.)

Ik besteed het sleutelwerk (noodgedwongen) uit. Ik heb alleen pijn in de knip, doch bij mijn adres is het een redelijk tarief, dus die pijn is snel vergeten :+
 
Heren.............. (en natuurlijk ook dames),


Old Fogske trekt de stekker uit de schoot-pc, het ga allen goed, niet platter gaan dan het rubber aankan en verder ook geen gekke dingen doen. Tot over drie weken of zoveel eerder als dat ik eventueel zin heb de stekker in de vakantie-pc te steken :P :W


*D
 
Heren.............. (en natuurlijk ook dames),


Old Fogske trekt de stekker uit de schoot-pc, het ga allen goed, niet platter gaan dan het rubber aankan en verder ook geen gekke dingen doen. Tot over drie weken of zoveel eerder als dat ik eventueel zin heb de stekker in de vakantie-pc te steken :P :W


*D

bijzonder veel plezier gewenst Fog!
 
Fijne vakantie allen die gaan, wij gaan morgen voor drie weken naar Ile d'Oleron en Biscarosse, niks doen, lezen, golfsurfen, bodyboarden en een wijntje en een biertje *O* *O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan