VFR '86 zonder tierlantijnen

kijk weer wat verder goed bezig fotos sorry vindt het gaaf als een motor uit elkaar word gesloopt en weer in elkaar word gezet, en nog beter uit te komen zien ook nog
 
ha jij wilde gewoon de 100e post zijn!
nou, speciaal voor dudepower dan: een foto van de eerste laklaag op de kont:
ek2lxv.jpg
 
Laatst bewerkt:
Weinig voortgang te melden, maar wel erg leuke spulletjes opgehaald in het mooie België :) :

70dq0w.jpg

zx6yde.jpg

4ruphh.jpg


Sepp, nogmaals hartstikke bedankt man! Ik ga er binnenkort lekker mee aan de slag, eerst de tank nog even aflakken.
 
Lelijke achterbrug? Heppie dat frame al eens bekeken? :N Je hebt gelijk Pieterklaas, maar op een gegeven moment ben ik dit V4 blok in een Blade aan het lepelen...
Dudepower de volgende foto zal buiten genomen worden! Dat was deze week de bedoeling, maar terwijl ik driftig aan het spuiten was heeft de accu er de brui aan gegeven |( Dit weekend geen tijd, dus nog een paar dagen geduld ;)
 
Et voila, we hebben weer prik in de brommer *O*
Zoals gezegd ben ik even klaar met lakken (letterlijk en figuurlijk...):
i4qsz4.jpg

En voor het geluid (al komt dat natuurlijk nooit helemaal natuurgetrouw binnen om zo'n camera'tje...):
 
zo wat een but geluid,
heb je geen beteren cam?
ik denkt dat het echt bruut klink,wacht wel tot een meeting.
 
ok ik geef toe dat ik ging twijfelen Sepp *O*
maar nee, de wielen en vork zijn het enige wat ik nog aan deze brommer verander
Misschien dat ik ooit (ooit dus!) nog eens 'from scratch' begin met dit blok (of een ander blok O-) ), en dan mag alles uit de kast :P
Zolang het nog een beetje weer is houd ik 'em rijdend, da's ook wel weer eens lekker. Je bent de eerste die het hoort als ik weer de schuur in ga O-)
 
Vraagje over het synchroniseren van carburateurs:
Het verschil tussen de hoogste en de laagste waarde op de Carbtune (die ik van VRIEND Rob heb geleend :) ) is 3 cmHg, dit is precies de afstelgrens. Is het normaal dat het verschil vrijwel niet kleiner te krijgen is?
o7rkgg.jpg


Oh ja, nog een vraag: tussen de voorste twee carburateurs zit iets van een shunt-slang. Moet die er niet van tussen (en afdoppen) tijdens het afstellen?
 
Laatst bewerkt:
Nee is niet normaal . Bij mijn vfr krijg ik ze vrijwel allemaal gelijk . Afstellen op carb 2 . Heb je je kleppen al gesteld ?? Eerst klepkes stellen , dan carbs synchroon stellen . Tsjek ook ff op valse lucht bij je rubbers dmv remreiniger ofzo

groet fanskar :W
 
Heb je het toerental op de goede waarde gezet?
Staat aan de positie van de buisjes te zien wat laag, dan danst het ook meteen wat minder.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt mannen, het is gelukt.
Ik heb:
* de "shunt" slang eraf gehaald en afgedopt,
* het stationair toerental iets hoger gezet (+100 rpm of zo),
* luchtfilter erop (vorige keer was zonder O-) ).

Weet niet wat nu het meeste effect had, maar alle carbs hebben nu hetzelfde vacuum binnen een paar tiende cmHg *O*

grtz,
Marco.
 
Voor degene die het interesseert en omdat ik het Sepp heb beloofd _O- : de vork- en wiel-upgrade is begonnen. Ik miste nog een voorwiel-as, maar die is inimddels onderweg, V-TWim had er nog een liggen.

To be continued...

143papl.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan