Motorpleisterplaatsen: een overzicht

Ochten, de waal, de rijnbandijk, waar je leuk kan rijden.... 'de veerstoep' friettent dus, waar ze, volgens mn zus heeeeel lekker ijs hebben, nog lekker der der dan bij de mac, en daar vind ik um al lekker;) hihi...

Inderdaad Julia-46, Ochten a/d Waal is een beste aanrader voor a.s. eind juni, begin juli als tussenstop voor een leuke Betuwse Kersenrit.

Mvgr. Jan
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad Julia-46, Ochten a/d Waal is een beste aanrader voor a.s. eind juni, begin juli als tussenstop voor een leuke Betuwse Kersenrit.

Mvgr. Jan


het veerstoepje in ochten aan de dijk een friet tent altijd zaterdag middag en zondag middag vol met motoren
 
Xanten (Duitsland)aan de Rijn, dus bij Xanten afslag Rhein nemen, groot terras met vaak vele motoren.
 
Laatst bewerkt:
In Duitsland dorpje Gildehaus, zondags s'morgens bij mooi weer komen daar veel klasieke motoren bij elkaar.
Ook veel nederlanders omdat het vlak over de grens is.
Je kunt er ook prachtig rondtoeren in de omgeving na de koffie, want het is een mooi stukje Duitsland. Het is bij deze molen, op een "berg"hoogste punt Gildehaus.
full
 
Laatst bewerkt:
Nog 2 plekken waar veel motorrijders bij elkaar komen is :

Kaarßen 19273 , motocafe "Bei tania"
Bleckede 21354 , bij trödelcafe "Dit un Dat".

Je kunt hier prachtige routes rijden en er is een mooie camping in de buurt : Camping Elbeling.
Motorvriendelijke camping .
Voor grotere groepen alleen in voor en naseizoen.
 
Goede morgen,

Hierbij wil ik aangegeven dat MF-leden gratis een tweede kopje koffie kunnen nuttigen bij Hotel Dinkeloord , bij Denekamp aan de N342.

Er is veel parkeergelegenheid.

De lokatie ligt dichtbij de Duitse grens ( 5 km )

En er zijn heel veel mooie weggetjes om te ontdekken.

Met vriendelijke groet,

Maarten Polman

Zou dit bij de commercieele voordeeltjes kunnen staan ?
 
Goede morgen,

Hierbij wil ik aangegeven dat MF-leden gratis een tweede kopje koffie kunnen nuttigen bij Hotel Dinkeloord , bij Denekamp aan de N342.

Er is veel parkeergelegenheid.

De lokatie ligt dichtbij de Duitse grens ( 5 km )

En er zijn heel veel mooie weggetjes om te ontdekken.

Met vriendelijke groet,

Maarten Polman

Zou dit bij de commercieele voordeeltjes kunnen staan ?

Zo zeg! Da's lang geleden dat ik hier een update gedaan heb :) Maar hij staat erbij hoor.
 
}) })


WordPress › Setup Configuration File

Old -timer cafee voor motoren en auto's, maar altijd veel en vaak motorriders, zeker op zondag. Tevens "Stamtisch" van de zijspanvereniging Dreiradler.org (zijspanrijders van NL, Belgie en Duitsland wonende 100 km rond Aachen / Vaals) en andere zijspanrijdersgroepen.
Lekker eten in het restorant (friet met Wurst bv. vanaf 3,20 en een Strammermax 5,50 verder Schnitzeltjes enz.) en een paar goede kamers zijn er te huur.
Je kunt er ook met je eigen tentje kamperen, kampvuur toegestaan voor 5 eurp pppn.

Ga je erheen, doe ze svp de groeten van Dreiradler Jastul (vom Eisbein).Der geile Hollaender mit immer diese leckere Weiber dabei. Dan weten ze genoeg ... en krijg ik mijn "Pott" (=mok) koffie weer gratis volgende keer.
Een mok koffie kost hier overigens slechts 1,80 euro, colaatje meen 1,20 euro.

:] :W
 
Laatst bewerkt:
}) })

Op het drielandenpunt Vaals zijn er verschillende horeca zaken (de Grenssteen, de Wilhelminatoren, de Bokkerijder) Hier zitten zeker in de zomer in het weekend altijd wel motorrijders. Soms veel. Soms zelfs teveel.
Laatst was er een club van politie motorrijders uit NL, Belgie en Duitsland (Blue Knights of Blue Riders oid) met minimaal 40 van die superzware tourmotoren, velen met zwaailicht en alles, dus dienstfiets.

:] :W
 
In Duitsland dorpje Gildehaus, zondags s'morgens bij mooi weer komen daar veel klasieke motoren bij elkaar.
Ook veel nederlanders omdat het vlak over de grens is.
Je kunt er ook prachtig rondtoeren in de omgeving na de koffie, want het is een mooi stukje Duitsland. Het is bij deze molen, op een "berg"hoogste punt Gildehaus.
[afbeelding]

ja hier kom ik ook nog wel eens erg mooi om te zien
veel klazieke motoren en de koffie is er heerlijk
 
Delft (?) Parkeerplaats aan de A4 = Dat is Peulwijk en daar gaan bijna alle rijscholen naar toe om de "speciale verrichtingen" te oefenen.
 
Het bikermotel in Holtgast vlak over de grens bij leer. Daar koop je de grootste schnitzel die je ooit gezien hebt voor 8 euro :-)
 
Het bikermotel in Holtgast vlak over de grens bij leer. Daar koop je de grootste schnitzel die je ooit gezien hebt voor 8 euro :-)

Die is al genoemd dacht ik, het is in de buurt van August Fehn en Apen. En als je er toch bent voor de schnitzels kun je er een toertocht Drenthe of oost Groningen eraan vastknopen en bij ons de MF koffie komen drinken. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan