andere demper en k&n luchtfilter -> afstellen?

area

MF'er
19 nov 2008
115
0
Goedenavond,

Ik heb een vraagje, misschien een stomme maar ik stel hem toch?

Als ik op mijn R6 uit 99 naast de eind demper ook een K&N luchtfilter monteer, moet er dan wat afgeteld worden?

Alvast bedankt,
 
Ja, hij krijg meer lucht dus zal opnieuw afgesteld moeten worden. En qua prestaties zul je er waarschijnlijk heel iets op vooruit gaan. Vaak gaat hij beroerd lopen na het vervangen van een standaard filter naar een "power" filter
 
Een 99'er heeft carburateurs, die kan dus sowieso niks zelf bijregelen. Nu laat je de uitlaatgassen makkelijker wegstromen èn de verse lucht makkelijker toestromen. Je fiets zal hoogstwaarschijnlijk redelijk arm gaan lopen.
 
:P sorry TS,

Maar ook de dynojet kit moet je AFTELLEN....















sorry, sorry, sorry, kon het wederom niet laten :+

Tis vrijdag he...... en daar is nu een nieuw topic# voor...
 
Laatst bewerkt:
:P sorry TS,

Maar ook de dynojet kit moet je AFTELLEN....



sorry, sorry, sorry, kon het wederom niet laten :+

Tis vrijdag he...... en daar is nu een nieuw topic# voor...

Dynojet kan je gemakkelijk zelf plaatsen en staat meestal met de 'base settings' goed. Je hoort en voelt zelf wel of er nog bijgesteld moet worden aan het mengsel. 2 weken later de bougies is nakijken en als die er gezond uitzien staat hij goed afgesteld.
 
Dynojet kan je gemakkelijk zelf plaatsen en staat meestal met de 'base settings' goed. Je hoort en voelt zelf wel of er nog bijgesteld moet worden aan het mengsel. 2 weken later de bougies is nakijken en als die er gezond uitzien staat hij goed afgesteld.


lees ook eerst de andere posts, snap je de door jou geciteerde ook wel
 
ik kan het nu toch niet meer veranderen, dan snapt niemand de grap meer + dat ik een meisje ben.

Maargoed wel afstellen dus!

Dan moet je je profiel is verder invullen dan had ik dat misschien gezien ;) En ik kan de dynojet tegen over gewoon het mengsel bijschroeven echt wel aanraden. Schilt ook nog wat pk's maar vooral de vermogenscurve wordt rechter (motor heeft bij lagere toerentallen al meer vermogen) en je motor gaat waarschijnlijk ook een beetje zuiniger lopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan