Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goos en Lydia: allebei van harte gefeliciteerd met jullie geregistreerde partnerschap! Graag wil ik op de snertdag eens horen wat dat nu eigenlijk inhoudt. Is dit soort partnerschappen een nieuwerwetse manier om een 'snerthuwelijk' te voorkomen of juist om een goede 'snert'-relatie te hebben ... ;) ik hoor het graag op die snertdag van jullie. alleen ... ik krijg wel bezoek die dag in de middag dus het zal misschien in de soep lopen ... ik ben er dan maar kort. *O*
 
Laatst bewerkt:
Goos en Lydia: allebei van harte gefeliciteerd met jullie geregistreerde partnerschap! Graag wil ik op de snertdag eens horen wat dat nu eigenlijk inhoudt. Is dit soort partnerschappen een nieuwerwetse manier om een 'snerthuwelijk' te voorkomen of juist om een goede 'snert'-relatie te hebben ... ;) ik hoor het graag op die snertdag van jullie. alleen ... ik krijg wel bezoek die dag in de middag dus het zal misschien in de soep lopen ... ik ben er dan maar kort. *O*

Peter,

Het geregistreerd partnerschap en huwelijk zijn bijna gelijkwaardig.


m.a.w je hebt helemaal gelijk,
een snerthuwelijk _O-
 
Da,s leuk nieuws. Gefeliciteerd goos & lydia
Is t de bedoeling dat er op de rebel gekomen word ?
Ja de echte bikkels komen op de rebel, maar ik zou het je zelf niet aan doen en gewoon met het koekblik komen!

Lydia en ik zijn ook wel eens op 28 dec met -1 naar anke gereden en ik kan je verzekeren dat het wel iets heeft maar het toch niet helemaal is :N

PS--> heb ik jullie al verteld dat er een "semi rebel rijder" bij is gekomen? nee? ow wat van mij is, is nu ook een beetje van Lydia. Zo ook mij gave rebel!!! :Y :] en ze heeft al aangegeven dat zij de volgende rebel meeting op de rebel wil rijden...
 
Klopt Goos, wij vonden het destijds heel 'stoer en gewaagd' van jullie {en van Rebelmuis en haar man} om de kou op de motor te trotseren 8-) .

Wat was het ook gezellig hè, denk er nog vaak aan terug {evenals aan de andere meetings natuurlijk}, ook aan de verkoop/ruil handel in de garage :Y .

Missschien in het nieuwe jaar maar weer eens zoiets organiseren, liefst met mooi weer, zodat we ook weer een rondje Duitsland eraan vast kunnen knopen op de motoren :] .
 
nou. als het gewoon droog is en er geen nattigheid op de weg en in de lucht onderweg is, kom ik ech wel op de reb hoor!
 
Ja de echte bikkels komen op de rebel, maar ik zou het je zelf niet aan doen en gewoon met het koekblik komen!

Lydia en ik zijn ook wel eens op 28 dec met -1 naar anke gereden en ik kan je verzekeren dat het wel iets heeft maar het toch niet helemaal is :N

PS--> heb ik jullie al verteld dat er een "semi rebel rijder" bij is gekomen? nee? ow wat van mij is, is nu ook een beetje van Lydia. Zo ook mij gave rebel!!! :Y :] en ze heeft al aangegeven dat zij de volgende rebel meeting op de rebel wil rijden...

Goos die maakt nu hele mooie verhalen. Ik vind de Rebel weliswaar wel leuk maar ik kan natuurlijk niet op een rebel aankomen als ik ook een vfr 800 vtec in de garage heb staan.. Dat is wel heel erg gevaarlijk voor mijn imago als snelle motorrijdster!
 
Hahaha, die Goos met z'n ideeën. Al zou het best wel eens leuk zijn Lydia, jij op de gouden Rebel...is toch uniek :Y .

Gister surprise gehad...Sjoerd had mij, én werkelijk !...ALLES maar dan ook ALLES had hij met zorg gemaakt en voor me uitgezocht. Was een zéér geslaagde Sinterklaas.

Op de foto de surprise {waarin de cadeautjes zitten} die hij voor me gemaakt had. Er zat ook een afstandsbediening bij incl. antenne.

full
 
en jij je maar afvragen waar die rol zilverfolie toch gebleven is _O-
 
Goos die maakt nu hele mooie verhalen. Ik vind de Rebel weliswaar wel leuk maar ik kan natuurlijk niet op een rebel aankomen als ik ook een vfr 800 vtec in de garage heb staan.. Dat is wel heel erg gevaarlijk voor mijn imago als snelle motorrijdster!

Lydia, gewoon in vermomming komen })
4221011761_dbb6a2f08e.jpg
 
Hahaha, die Goos met z'n ideeën. Al zou het best wel eens leuk zijn Lydia, jij op de gouden Rebel...is toch uniek :Y .

Gister surprise gehad...Sjoerd had mij, én werkelijk !...ALLES maar dan ook ALLES had hij met zorg gemaakt en voor me uitgezocht. Was een zéér geslaagde Sinterklaas.

Op de foto de surprise {waarin de cadeautjes zitten} die hij voor me gemaakt had. Er zat ook een afstandsbediening bij incl. antenne.

[afbeelding]
mmm Laat me eens raden :?
Ja een robot , *O*
Anke hoeft niet meer het huishoudelijk werk te doen :')
 
Hoi Rebelrijders,

Wie o wie komt er aankomende zondag snert of iets anders eten bij Goos thuis?

Gr. Lydia
 
Hoi Rebelrijders,

Wie o wie komt er aankomende zondag snert of iets anders eten bij Goos thuis?

Gr. Lydia

zou graag van 11-12u30 langs willen komen. krijg in de middag bezoek. is das goed? of het met de rebel wordt.... hangt even van de weersomstandigheden af !
 
Ik will graag aanwezig zijn zondag huh goos
Last me maar weren't waar en hoe laat
Mag. Via mail of sms (rp heeft mail adr&tel nr)
Maar een pb mag ook
Tot zondag dan grt Marco
 
Hoi Rebelrijders,

Wie o wie komt er aankomende zondag snert of iets anders eten bij Goos thuis?

Gr. Lydia
Hey,

Nou ik zal er zeker zijn! smoeders is dan ergens anders (Barcelona dacht ik)
@RP--> helemaal prima!
@Marco--> tis van af ±10:30 tot .... voor adres--> U heeft PB
@ de REST--> graag ff voor zaterdag melden dan kan ik nog ff boodschappen doen

Goos!
 
Hoi Rebelrijders,

Wie o wie komt er aankomende zondag snert of iets anders eten bij Goos thuis?

Gr. Lydia

Hoi Lydia,

De Rebel staat in de schuur en heb een rijverbod van Nico (anders krijg ik stokslagen :) )
Verder kan ik niet rijden want ik heb problemen met linker hand. Wordt er 5 januari aan geopereerd. Ik wens jullie veel snert plezier en tot de volgende keer.
groetjes Ineke
 
@ goos naar welk account hen Je pb gestuurd
Heb er 2 krijg andere niet ingelogt soms problemen met pc

@ ineke Ik ga met t koekblik Je kunt evt mee rijden kom
Toch vlak bij Je langs rijden
Groeten Marco
 
@ goos naar welk account hen Je pb gestuurd
Heb er 2 krijg andere niet ingelogt soms problemen met pc

@ ineke Ik ga met t koekblik Je kunt evt mee rijden kom
Toch vlak bij Je langs rijden
Groeten Marco
Dank voor je aanbod maar heb mijn handen vol aan mijn moeder op zondag. Jammer maar het is nu even niet anders. Ik hoop dat het in de loop van de tijd allemaal wat beter wordt.

groetjes
Ineke
 
Hallo mensjes!

Voor die gene die nog twijvelen over de snert-meeting ja of nee...
Graag morgen uiterlijk melden. nouja ook zonder melding ben je natuurlijk hartstikke welkom :Y alleen als iedereen dat doet krijgen we honger _O-

aanvang: 10.30 ongeveer dan zorg ik dat er koffie is!

Goos
 
*:) *:) *:) ok mooi goos! ik ben er om half elf, laten we hopen op redelijk weer ... ;)
 
Laatst bewerkt:
full
<--- vervang 'heden' in 'zondag' !!


Mits er geen rare dingen tussen komen...zullen wij {3
a030.gif
a038.gif
a042.gif
} er ook zijn. Leuk om iedereen weer te zien.


*We kijken natuurlijk ook ff het weer aan, willen geen onnodige risico's lopen


g100.gif
dit zou een perfecte oplossing zijn.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan