Dé voorjaarsrit, 3-4-2011 Een vrolijk begin!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oeh ja, zet mij er bij Amersfoort ook maar bij! *O*
Doe mij maar niet ergens bijzetten, ik ga via de A12.. :]

Ennuhhhh is het echt dat Amersfoort bij Amsterdam aanhaakt op de heenweg?
Of haakt Amsterdam bij Amersfoort aan?? :+

Amersfoort haakt bij Amsterdam aan, aangezien de voorrijder vanaf Amsterdam komt :+
 
Jij moet niet zeuren, je bent niet eens aan die rit begonnen man B| :+ :j

Waren inderdaad nog met maar een klein groepje over op het laatst. Was samen met Ivo en nog drie anderen, konden toen wel lekker doorrijden op die 80km dijk :]
Kbeb em voorgereden!

En jah er zijn maar weinig dijken waar je 80 ma met een goed wegdek!
 
oh ja het topic :+

had me op hyves al onder misschien gezet

[me="Lady_Yce"]dus graag onder voorbehoud svp[/me]

ovb eigen motor
of achterop bij een van de weinige mensen waar ik op dit moment nog bij achterop durf en die zo te zien nu niet in de lijst staan :X

prolly start Foodstrip :Y
 
Laatst bewerkt:
Jij moet niet zeuren, je bent niet eens aan die rit begonnen man B| :+ :j

Waren inderdaad nog met maar een klein groepje over op het laatst. Was samen met Ivo en nog drie anderen, konden toen wel lekker doorrijden op die 80km dijk :]
dat was wel een heel mooi stukje dijk inderdaad..... nog keer, nog keer :9~ :]

Ehh... Mag ik ook meedoen? :$

Start dan vanaf Foodstrip Amsterdam.
tuurlijk, ik zet je erbij *O*


Kbeb em voorgereden!

En jah er zijn maar weinig dijken waar je 80 ma met een goed wegdek!

rustig maar poppie.... was een mooie route
niet iedereen zaagt zijn eigen duimen eraf :')

oh ja het topic :+

had me op hyves al onder misschien gezet

[me="Lady_Yce"]dus graag onder voorbehoud svp[/me]

ovb eigen motor
of achterop bij een van de weinige mensen waar ik op dit moment nog bij achterop durf en die zo te zien nu niet in de lijst staan :X

prolly start Foodstrip :Y
even nieuwe bike showen *O*
of achterop... bij paul is denk ik ook wel veilig, die kan niet zo hard niet nie :') :j
 
of achterop... bij paul is denk ik ook wel veilig, die kan niet zo hard niet nie :') :j

Weet niet hoor Remond, maar zo geweldig is mijn statistiek met betrekking tot vallen en opstaan nou ook weer niet :') . Eerst ga ik weer eens zelf lekker wat stukken rijden, voordat ik meteen weer iemand achterop neem.

Los daarvan kan je Yce beter bij de achterrijder achterop zetten, dan hebben de wegwijzers tenminste een goede motivatie om te blijven wachten, in plaats van zsm weer terug proberen te komen achter de voorrijder. Dus Remond, aan jou de eer om met duo te rijden :]
 
Ehh... Mag ik ook meedoen? :$

Start dan vanaf Foodstrip Amsterdam.

Krijg bijna zin om ook daar aan te sluiten :P

oh ja het topic :+

had me op hyves al onder misschien gezet

[me="Lady_Yce"]dus graag onder voorbehoud svp[/me]

ovb eigen motor
of achterop bij een van de weinige mensen waar ik op dit moment nog bij achterop durf en die zo te zien nu niet in de lijst staan :X

prolly start Foodstrip :Y

Als je nog geen eigen brommer hebt kan je gezien je recente crash historie het beste iemand met zo'n motor uitzoeken ;)

anti-slipcursus%20motor.jpg


Staan als het goed is weinig vangrails langs de route :j

We gaan toch geen wedstrijdje vangrail-koppen doen :?

Oh ja goeiemorgen allen, zijn jullie ook hopeloos ingesneeuwd |(
 
even nieuwe bike showen *O*
of achterop... bij paul is denk ik ook wel veilig, die kan niet zo hard niet nie :') :j
ik hoop dat ik mn nieuwe bike heb :Y
+
Weet niet hoor Remond, maar zo geweldig is mijn statistiek met betrekking tot vallen en opstaan nou ook weer niet :') . Eerst ga ik weer eens zelf lekker wat stukken rijden, voordat ik meteen weer iemand achterop neem.

Los daarvan kan je Yce beter bij de achterrijder achterop zetten, dan hebben de wegwijzers tenminste een goede motivatie om te blijven wachten, in plaats van zsm weer terug proberen te komen achter de voorrijder. Dus Remond, aan jou de eer om met duo te rijden :]
dusssss _O-
+
Yce, Als ik met de VFR kom mag je best achterop hoor :+
super lief :Y :j

maar het heeft niet zo zeer te maken met het aanbod, maar met geestelijk vertrouwen :X
Niet dat ik jou of paul of remond niet vertrouw, maar heb inmiddels zo veel leuke ervaringen gehad dat ik gewoon niet achterop durf bij mensen waar ik geen goede klik mee heb..

dennis
heleen misschien, weet niet hoe het zit na de laatste crash :X
andy-marf
sharkrider

zo ff 1 2 3 uit mn hoofd zijn dat de enige bij wie ik op dit moment het idee heb dat ik uberhaupt durf mee te rijden en niet de godganse weg met mn hoofd weg duik achter de bestuurder/ster :')

Staan als het goed is weinig vangrails langs de route :j
:') oh joy

Als je nog geen eigen brommer hebt kan je gezien je recente crash historie het beste iemand met zo'n motor uitzoeken ;)

[afbeelding]



Oh ja goeiemorgen allen, zijn jullie ook hopeloos ingesneeuwd |(
haha ja maar nee thnx _O-

nou er kwam er hier een de straat eerst bijna niet in en daarnet de parkeerplaats niet af :') constant zitten er mensen vast voor mn flat _O-
 
Bij Heleen achterop maak je nog wel de grootste kans op een crash, glibber poes :P

Maar bij Dennis zou ik wel achterop durven die gaat nu niet zo hard _O- :9
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan