Waar zijn die mannen met de Russen toch gebleven?

Waar zijn de Russen?

  • Het is hier niet gezellig

    Stemmen: 7 16,7%
  • Ik heb geen Rus meer

    Stemmen: 13 31,0%
  • Andere dingen te doen, hij staat te verstoffen.

    Stemmen: 1 2,4%
  • Hij gaat niet meer stuk.

    Stemmen: 12 28,6%
  • Als hij kapot gaat ga ik dat hier niet zeggen!

    Stemmen: 9 21,4%

  • Totaal aantal stemmers
    42

halflive

MF fossiel
Donateur
9 apr 2004
35.086
9.304
Purmerend
Toen ik hier nog niet zo lang geleden op het forum kwam waren er allerlei mensen met Urals, Dneprs en zelfs Chang Jang. Het valt me de laatste tijd op dat deze mannen zich niet meer laten zien. Behalve Sammie natuurlijk, maar die heeft zijn Dnepr ook al verkocht.
Ik vind het toch wel een gemis. Geen fantastische verhalen meer over primaire aandrijvingen die compleet aan poeier draaien of afbrekende contactpuntjes.
Maar ook mooie zandpaden ritten.
Mannen, laat eens wat van je horen, hebben jullie een gezelliger plekje? Gaan de Russen niet meer stuk? Hebben jullie geen Russen meer?
 
Halloooo, heb je liggen slapen ofzo?
http://www.depers.nl/EK2008/214987/Tsaar-Guus-verslaat-San-Marco.html
 
Zit al wel langer op het Motorforum maar niet op het zijspanforum al volg ik dit forum al wel een paar weken . Heb dus een dnepr met zijspan en bijna 14 jaar in bezit . Het is inderdaad een motor waar nog wel eens wat stuk aan gaat maar het blijft een leuke motor om op te rijden . Rijd er nu ook op want dat is heel goed te doen met die sneeuw , de gewone motoren staan voorlopig op stal . Zie ze eigenlijk ook nooit rijden je zou ze juist nu in de winter verwachten maar helaas , misschien dat veel mensen nu met de motor bezig gaan maar naar mijn idee moet je er juist nu gebruik van maken .
 
Jammer dat sommigen altijd zo negatief zijn , laat een ieder rijden op wat hij leuk vind . Krijg altijd positieve reacties van mensen als ik ergens kom met de dnepr . Heb het ook met mijn cagiva mito van he dat is toch een brommer.......................ach ik vind hem leuk rijden .
 
@ Opapoes:

:?

Ik zie hier geen negatieve reacties staan ( behalve van degenen die er een hebben/hadden _O- _O- )

( maar wrschlk ken je niet alle verhalen van degenen die hier in dit topic reageren :+ )
 
Laatst bewerkt:
Een dnepr met span is ook leuk.. vooral als je weet welke onderdelen/boujaren en typen je wel/niet moet hebben.
Verder hangt de betrouwbaarheid van elke motor, ook van een rus erg af van de mensen die 'm onderhouden/er aan (proberente) sleutelen. (ja degenen weten wie ik bedoel :+ )
Ik heb wel rus-plannen, maar eerst zijn er belangrijker dingen aan de orde.. enik moet dan een overdekte stallingsplek vinden. Waar ik nu woon kun je een dergelijke contraptie niet buiten laten staan.
 
Beetje jaloers dat je geen rus hebt ?
Nope, na lang delibereren ( en nog meer moeilijke woorden :+ ) en wat praten met eigenaren besloten er niet voor te gaan.

Mijn post gaat er overigens over dat Opapoes blijkbaar meent negatieve verhalen te horen in de posts erboven en ik het bv alleen maar heb over het feit dat Q de zijne verkocht heeft en dat Ralf "eronder" heeft gelegen als in "over de kop" ipv "eraan sleutelen"

en dat bedoel ik dus met "niet iedereen en alle verhalen kennen" , inderdaad vaak te gevaarlijk om te posten op een forum realiseer ik me nu |( omdat lezen/schrijven op een Forum vaak verkeerd uitgelegd wordt.

~[edit] Bijvoorbeeld ook Ralf's opmerking is gekscherend bedoeld want hij is/was één van de oer Ural/Dnepr-rijders hier op MF ~[edit]
 
Laatst bewerkt:
Nope, na lang delibereren ( en nog meer moeilijke woorden :+ ) en wat praten met eigenaren besloten er niet voor te gaan.

Mijn post gaat er overigens over dat Opapoes blijkbaar meent negatieve verhalen te horen in de posts erboven en ik het bv alleen maar heb over het feit dat Q de zijne verkocht heeft en dat Ralf "eronder" heeft gelegen als in "over de kop" ipv "eraan sleutelen"

en dat bedoel ik dus met "niet iedereen en alle verhalen kennen" , inderdaad vaak te gevaarlijk om te posten op een forum realiseer ik me nu |( omdat lezen/schrijven op een Forum vaak verkeerd uitgelegd wordt.

\[edit] Bijvoorbeeld ook Ralf's opmerking is gekscherend bedoeld want hij is/was één van de oer Ural/Dnepr-rijders hier op MF \[edit]


Niet te zwaar tillen aan mijn opmerkingen.
Ik wist dat je ooit naar een rus hebt uitgekeken, vandaar.
De russen en zeker de Dnepr's is een klasse apart. Makkelijk met sleutelen, maarja wie zit daarop te wachten.
Koste verder heel weinig geld om de zaak op de weg te houden. Benzine natuurlijk was het duurste.
 
Terug
Bovenaan Onderaan