schilderij van je motor

images-3088-fp8.jpg
 
er zijn vast motorrijders die een schilderij van hun motor hebben gemaakt of hebben laten maken.
plaats hier een foto van je schilderij van je motor.

[afbeelding]

deze hebben wij gekregen op ons trouwfeest van onze motorclub v.m.t.r. norg.
geschilderd door femmy krol.
Het is bekend dat kunstenaars vaak een verborgen boodschap in hun werk stoppen.

Nu wil ik niet veel zeggen maar dit soort bloemen laat men doorgaans blauw kleuren door een roestige spijker in de grond te stoppen..........


:+
 
borduurschilderij.jpg


Borduurwerk met ongeveer 80000 steekjes, foto omgezet in een of ander borduurpatroonprogramma en door mijn betere helft in een half jaar tijd in elkaar gestoken, zitten iets van 53 kleuren of zo
 
Ik ben ook een schilderij van me motor aan't laten maar als ik nu al zo'n voorbeelden zie komt dat wel mooi uit *D

Ben benieuwd hou dit topic goed in de gaten O-)

Gr
 
Mocht iemand interesse hebben, deze man heeft mijn schilderij gemaakt:

alexalex@versatel.nl

Hoop niet dat dit spam is, ik word er zelf geen steek wijzer van.
 
dit schilderij gekregen bij de geborte van mijn dochter. stond eerst een maand op 2 paalen in de tuin. maar hangt nu mooi op haar kinderkamer.

. gemaakt door herman nijenbrink .

full
 
Laatst bewerkt:
img1551t.jpg


Gebaseerd op een foto van een circuitdag, geschilderd door Mechie van Kooten-Verheijden.
Hangt bij me thuis in de woonkamer. :)
 
Ik heb van de week nog een verlaat verjaardagscadeautje gekregen van mijn vrouw...ze heeft de Kawerda op canvas laten schilderen door een vriendin van ons,

full


En hangt nu boven de televisie *O*


Groet Rucarodi...


...oud topic, i know, maar een nieuwe openen terwijl er nog eentje is over schilderijtjes is onnodig.
 
mooi man. ps/. heb altijd jou topic van de Kawerda met veel plezier gelezen .

ander blok inbouwen


maar het is daar al een tijdje stil ! alles goed met de Kawerda ?
 
Laatst bewerkt:
mooi man. ps/. heb altijd jou topic van de Kawerda met veel plezier gelezen .

ander blok inbouwen


maar het is daar al een tijdje stil ! alles goed met de Kawerda ?

Alles prima hoor, ik heb de 'kinderziektes' er nu wel een beetje uit en hij rijdt nu zoals het moet.
Vorig jaar ben ik er een weekje mee naar Duitsland geweest, ook nog een weekend Luxemburg en hier in Nederland natuurlijk diverse rondjes om de kerk.
Voor dit jaar staat weer een kleine twee weken kamperen in Zuid-Frankrijk op de planning

Motortje doet wat het moet doen en dat was de bedoeling van de ombouw...

Groet Rucarodi...
 
Cool!! Ik zou ook wel zoiets willen van onze motoren, met als basis een mooie (eigen gemaakte foto).

Zou iemand me eens een PM kunnen sturen als je zoiets gaaf lijkt om te doen (tegen vergoeding).
 
Terug
Bovenaan Onderaan