Voorjaarsactie Motorplaza Groningen

Malko

MF'er
13 jul 2010
46
0
Stedum
Voor de MF-ers in het Noorden van het land kan dit wel eens interessant zijn. Ik kreeg vandaag deze mail en dus post ik hem hier ook maar even.

Dit is niet om reclame te maken maar puur om mensen er op te wijzen, want dit is als echt Nederland toch wel mooi meegenomen gratis service!

[mail]

Veurjoar in de kop???

Het voorjaar is weer begonnen en de motor kan weer van stal! Helaas gaat niet iedereen goed voorbereid op pad, hierdoor gebeuren er ieder jaar weer verschillende ongelukken. Een goede voorbereiding helpt om een vervelende afloop van motorritten te voorkomen.
Daarom organiseert Motorplaza Groningen in samenwerking met Regiopolitie Groningen en motorrijschool 1-2 Ride de voorjaars-check op zaterdag 2 april!!

Uw motor kan dan gratis door 1 van onze monteurs gecontroleerd worden op diverse belangrijke punten die zorg dragen voor een veilige verkeersdeelname. De motor kan zaterdag gecontroleerd worden van 09.00 tot 14.00

Bij de instructeurs van motorrijschool 1-2 Ride kunt u terecht om uw rijvaardigheid te testen!

Een belangrijk aspect bij het motorrijden is uw uitrusting. Op onze kledingafdeling kunt u uw kleding, helm en laarzen laten beoordelen door één van onze verkoopsters. Uiteraard kunt u bij ons terecht voor advies over ons assortiment kleding, helmen en laarzen.

Ook zal er een motoragent van de Regiopolitie Groningen aanwezig zijn om met u in gesprek te gaan over gedrag op de weg, motor(vaardigheden) en om u tips en trucs te geven om zo veilig mogelijk motor te rijden.

Tot ziens op zaterdag 2 april a.s.
Team Motorplaza Groningen

[/mail]
 
Sowieso leuk dat ze zoiets organiseren! Vooral motoragent en instructeur zijn leuk om even met te babbelen, de rest is door mijzelf al gratis gecheckt :)
 
Leuk dat ze dit organiseren, alleen minder leuke zaak.

De keren dat ik er ben geweest ben ik geen 1x aangesproken.
Verkopers blijven gewoon in hun kantoortje zitten en bij de kleding staan ze vrolijk achter de balie te babbelen.
Dit vind ik altijd een beetje jammer voor de sfeer en persoonlijkheid bij een zaak.

Maar wellicht dat ik vanuit het werk even ga kijken, is loopafstand. :+
 
Nou meneer, ik zie het al. Pas na een grote beurt kunt u weer veilig op pad. En uw leren pak is ook een beetje vies, dus zullen we dat ook maar meteen vervangen?

full
 
Als die motormuis een snor heeft mag ik hem bij voorbaat niet, met die heb ik een slechte ervaring. :P
 
tja lekker babbelen met de vijand , en domme vragen bestaan niet nee alleen domme mensen.

mooi niet heen , durf te wedden dat ze alle toegangswegen volgeblaft hebben met flits hufters.
:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan