aprilia rsv mille factory 2007 colin edwards replica 11dkm

raykohnen

MF'er
30 mei 2011
76
0
bergen
Hallo ik ben Ray uit alkmaar en ben nieuw hier,nou tenminste ben al ingelogd vanaf 2006 maar ben me ww kwijt, en kan wel me ww terugvragen,maar me emailadress heb ik niet meer>heb een andere profider dus maar weer ff opnieuw ingelogd.

Ik probeer na veel wikken en wegen mijn aprilia rsv mille 1000 R colin edwards replica te verkopen,omdat ik overstap naar een sv 1000,dit alleen vanwege de zithouding die bij een sv 1000N neutraal is, en ik wel redelijk snel last van mijn onderrug krijg.
Dus blijf wel in het 2 cilindersegment.

Hetgene wat ik dus te koop aanbied is een:

Aprilia rsv mille 1000 R uit 2007.
Kmstand is exact:11113.
Voorzien van nwe achterband,ketting tandwielen.
Groot onderhoud net gehad.
NU dus orginele uitlaten,met nwe mapping
Duozitje rood aanwezig.
Reservesleutels natuurlijk aanwezig.

Deze motor is superproffecioneel gespoten/ge-airbrushed,alle stickers en toevoegingen zijn onder de blanke lak gespoten.
Een monster van een motor,loopt echt schrikbarend hard en remt als een anker.
Motor is schadevrij en dient gewoon LIVE gezien te worden,
Een rsv uit 2004-2005 moet al 6500 opbrengen,de mijne met net 11dkm erop mag weg voor 5950 euro.(2007 zit al gauw op 8500 en dan heb je een simpele standaard die iedereen al heeft)
Je heb dan wel een motor die 100% zeker niemand anders heeft.
Exact dezelfde bestickering als de aprilia van Colin Edwards waar hij in 2007 zijn superbike mee reed.
ga jullie af en toe wat opvrolijken met wat smakelijke fotootjes,en wie weet maak ik iemand gelukkig
Groetjes Ray
 
Laatst bewerkt:
{imgatt}
full
 
Hallo ik ben Ray uit alkmaar en ben nieuw hier,nou tenminste ben al ingelogd vanaf 2006 maar ben me ww kwijt, en kan wel me ww terugvragen,maar me emailadress heb ik niet meer>heb een andere profider dus maar weer ff opnieuw ingelogd.

Ik probeer na veel wikken en wegen mijn aprilia rsv mille 1000 factory colin edwards replica te verkopen,omdat ik overstap naar een sv 1000,dit alleen vanwege de zithouding die bij een sv 1000N neutraal is, en ik wel redelijk snel last van mijn onderrug krijg.
Dus blijf wel in het 2 cilindersegment.

Hetgene wat ik dus te koop aanbied is een:

Aprilia rsv mille 1000 factory uit 2007.
Kmstand is exact:11113.
Voorzien van nwe achterband,ketting tandwielen.
Groot onderhoud net gehad.
Mivv sportuitlaten(orginele aanwezig)
Duozitje rood aanwezig.
Reservesleutels natuurlijk aanwezig.

Deze motor is superproffecioneel gespoten/ge-airbrushed,alle stickers en toevoegingen zijn onder de blanke lak gespoten.
Een monster van een motor,loopt echt schrikbarend hard en remt als een anker.
Motor is schadevrij en dient gewoon LIVE gezien te worden,
Een rsv uit 2004-2005 moet al 6000 opbrengen,de mijne met net 11dkm erop mag weg voor 7850 euro.(2007 zit al gauw op 8500 en dan heb je een simpele standaard die iedereen al heeft)
Je heb dan wel een motor die 100% zeker niemand anders heeft.
Exact dezelfde bestickering als de aprilia van Colin Edwards waar hij in 2007 zijn superbike mee reed.ga jullie af en toe wat opvrolijken met wat smakelijke fotootjes,en wie weet maak ik iemand gelukkig
Groetjes Ray

:? ,volgens mij heeft edwards nooit aprillia(honda; wsbk, yamaha; motogp) gereden,en zeker niet in 2007.2003 :)

voor de rest suc6 :) ,kickie 8-)
 
Laatst bewerkt:
Hoi Ray, mooie bike.

Mist er toevallig het nokje (maximale stuuruitslag) op het t-stuk?
 
nee toevallig niet ivm nieuw t-stuk,je kunt nergens ene gevolg van schade vinden,stuuruitslagnok van dit type is zeer slap van constructie daarom zie je ook vaak dat er bij aangeboden voorvorken van aprilia rsv's er gewoon imbussen in zijn gezet,zoek het op en je ziet het yourself.

en ik zeg in mijn advertentie schadevrij dus dat is hij dus ook.
 
Laatst bewerkt:
nee toevallig niet ivm nieuw t-stuk,je kunt nergens ene gevolg van schade vinden,stuuruitslagnok van dit type is zeer slap van constructie daarom zie je ook vaak dat er bij aangeboden voorvorken van aprilia rsv's er gewoon imbussen in zijn gezet,zoek het op en je ziet het yourself.

en ik zeg in mijn advertentie schadevrij dus dat is hij dus ook.

Hum? Had ik het over schade??
 
je bent goed op de hoogte maar mijn motor is van de 3de maand 2007 orgineel nederlands dus geen invoerpizza.
maar goed weer ff tijd voor een upgradefotootje van de rsv met mijn andere motor die dus ook van de hand gaat,de rsv staat al in de woonkamer dus met de sv erbij word het een zootje in huis,dus schuur en woonkameropruiming.
1 motor dus maar 1 plekje gereserveerd eerdaags.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan