5 Het HOLEC-Ridderkerk topic 5

Mijn CBR600RR is verkocht na een highsidertje... schade was 3000 euro excl. accessoires... Sinds 8 jaar nu dus motorloos....

Volgende motor staat nog niet op de planning maar het gaat zeker een 2-cylinder worden!!
 
Laatst bewerkt:
Mijn CBR600RR is verkocht na een highsidertje... schade was 3000 euro excl. accessoires... Sinds 8 jaar nu dus motorloos....

Volgende motor staat nog niet op de planning maar het gaat zeker een 2-cylinder worden!!
Ow, ai, jammer om te horen, zelf alles ok?

Enne *O* voor het laatste natuurlijk *D
 
Ja niets aan de hand, alleen deukje in ego he :')

Btw, pisang...


wanneer gaan we weer barbeknoeien, aan jullie jonge kopjes te zien is het alweer 3 jaar geleden ofzo :+



 
Laatst bewerkt:
Ej hallo,

Ik ben Mark en kom dus uit Ridderkerk, en vroeg me af of men nog eens afspreekt in Ridderkerk om gewoon wat te ouwehoeren en stukkie te rijden..

Balen van het ongeluk, ps foto lijkt wel heel veel op als bij mij in de straat....stond jouw cbr welens buiten aan de paal?

Grtz Mark
 
Ej hallo,

Ik ben Mark en kom dus uit Ridderkerk, en vroeg me af of men nog eens afspreekt in Ridderkerk om gewoon wat te ouwehoeren en stukkie te rijden..
Grtz Mark
Soms wel, maar tegenwoordig niet echt meer..... geloof ik :$



@ Smit
Zag ik jou nu vorige week met je '955' sticker op een Duc voor de stoplichten staan bij de Greenery in B'drecht?

Greetz :W
Gerben
 
Balen van het ongeluk, ps foto lijkt wel heel veel op als bij mij in de straat....stond jouw cbr welens buiten aan de paal?

Grtz Mark

Heb jij het over de lohman? Die CBR vaak aan de lantaarnpaal staat is niet van mij geweest, mijn zwarte CBR RR stond altijd in de garage. Ken die gast ook niet trouwens.

Rijden in de Holec doen we eigenlijk niet meer, zelfs met de auto pak ik die bocht nooit meer...
Doe het eigenlijk met alles maar rustig aan, heb m'n auto ook al achteruit met 50 op een lantaarnpaal geprobeerd te parkeren.
Zowel de auto als de lantaarnpaal waren totall....

Ja, je ken rijden of je ken het niet he _O-
 
Ik kan geen motor meer horen, laat staan zien, dan wil ik er veel te graag weer een hebben alleen heb ik geen geldboom :(

Ach ja, ik heb een 0cc fiets....
 
heb nog iets met een 478 staan, schijnt niet zulke betrouwbare techniek te zijn, maar rijdt wel lekker :)

Oldschool rit wanneer? (ps, morgen denk ff bij motoport R'dam kijken ofzo)
PS, alweer een Yammie joh?
 
Sorry Motor-Forum OMA, maar wil dit topic toch even leven inblazen :)
Wonen jullie allemaal in de buurt van de Holec-bocht, of komen jullie er gewoon van heinde en verre op af ;)?
Ikzelf woon vlak achter de dijk, dus rijd er erg vaak.. Wordt tijd voor lekker weer en een knietje aan 't asfalt *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan