Uit de oude doos..

Tsja, je bent fan of niet.

Weet je waar ze een voorbeeld aan moeten nemen om het voor de lokale helden ook weer betaalbaar te maken? De EVO klasse van de BSB.

Stadaard motorblok, standaard ECU en volledig vrij in keuze chassis, alleen frame niet.

WSBK wordt ook minder interessant, de leukste klasse om de kijken vind ik de IOM en andere roadraces ( de Dunlops, Archibald, Guy Martin :} ) en uiteraard de BSB:}
 
:^

Misschien moet het maar zo zijn. En hebben we vanaf dat moment misschien de mogelijkheid dat alles weer wat meer in proporties komt: Zodat iedereen genoegen moet nemen met minder en het voor het publiek ook weer betaalbaar en misschien toegankelijker wordt.

Tijdens de Bikers's Classics heb ik me uitstekend vermaakt. De kosten waren E 35,- en dat voor 3 dagen. Alle marshalls, doktoren en vrijwilligers waren aanwezig. Ik dacht toen: wat is dit goedkoop of anders gezegd.... Wat worden we tijdens een normaal raceweekend toch genaaid met zijn allen tegenwoordig.

Zo, ook wakker aan het worden? ;)
Ik ben een paar keer bij de TT geweest, voor het laatst geloof ik in 2003 - ik had toen al door dat het een grote afzetterij is.
Bikers' Classic voor 35 euro is natuurlijk goedkoop maar je kunt ook een hele leuke dag hebben bij een evenement van het CRT of de HMV in Nederland, is vaak GRATIS!
Jaja, GRATIS - het kan echt nog wel hoor.
Laten we die grote evenementen van Ecclestone en Dorna etc. boycotten met z'n allen, niet alleen ter plekke maar ook niet meer naar kijken op de TV...moet je eens kijken hoe snel ze dan bakzeil zullen halen!
 
Haha, eindelijk mede klagers gevonden _O-

Ik probeer meestal nog wel ietwat positief te blijven. Maar de laatste TT moest ik toch lachen op de winterdijktribune na afloop: We raken in gesprek met mensen boven ons. En allemaal maar klagen over die saaie MotoGP van tegenwoordig. De race was dit jaar ook weer slaapverwekkend overigens :Z

En roept er een: Volgend jaar, toch weer gaan he! _O-


Ik ga al jaren niet meer naar de DORNA GP over een tijdje staan er allemaal stopkontakten langs de baan dan kunnen ze om de 2000 meter een pitstop maken dat geeft spanning want dat heeft Maurice de Hond uitgezocht! 1 merk banden 1 merk laarsen 1 merk helmen 1 merk naaimachine olie allemaal Samsung blokken :r geef mij de classic races maar!
 
Zo, ook wakker aan het worden? ;)
Ik ben een paar keer bij de TT geweest, voor het laatst geloof ik in 2003 - ik had toen al door dat het een grote afzetterij is.
Bikers' Classic voor 35 euro is natuurlijk goedkoop maar je kunt ook een hele leuke dag hebben bij een evenement van het CRT of de HMV in Nederland, is vaak GRATIS!
Jaja, GRATIS - het kan echt nog wel hoor.
Laten we die grote evenementen van Ecclestone en Dorna etc. boycotten met z'n allen, niet alleen ter plekke maar ook niet meer naar kijken op de TV...moet je eens kijken hoe snel ze dan bakzeil zullen halen!

Ik weet niet of het een kwestie van wakker worden is. Ik ga pas sinds 2004 naar Assen. Het is er gewoon nooit eerder van gekomen. En ben me er wel degelijk van bewust dat ik de gloriedagen nooit van dichtbij meegemaakt heb. Maar geniet daarom wel van de jaren dat ik nu wel ben geweest.

En wat betreft het boycotten: Helemaal mee eens. Als er maar niemand meer kijkt en er nog maar gemiddeld 75.000 toeschouwers en minder aanwezig zijn, dan moeten er wel mensen wakker gaan worden.
 
Zo, ook wakker aan het worden? ;)
Ik ben een paar keer bij de TT geweest, voor het laatst geloof ik in 2003 - ik had toen al door dat het een grote afzetterij is.
Bikers' Classic voor 35 euro is natuurlijk goedkoop maar je kunt ook een hele leuke dag hebben bij een evenement van het CRT of de HMV in Nederland, is vaak GRATIS!
Jaja, GRATIS - het kan echt nog wel hoor.
Laten we die grote evenementen van Ecclestone en Dorna etc. boycotten met z'n allen, niet alleen ter plekke maar ook niet meer naar kijken op de TV...moet je eens kijken hoe snel ze dan bakzeil zullen halen!


Dan blijft 40% van de stoeltjes leeg, ik snap je helemaal maar de eerste reden dat wij (groep met wie ik altijd naar TT ging, sommigen gingen al 35 aar op dezelfde plek) niet meer heen gaan en gingen is dat we onze plekken niet meer gegarandeerd kregen.

De Bobo's kregen die plek, op alle mooie plekken (tribunes) zitten gasten van sponsors die geen reet met motorsport hebben maar ach, is weer eens wat anders als met papa zijn maseratie op CPZ rijden....

wordt allemaal niks meer voor ons simpele zielen tenzij we 90,- voor een kaartje neertellen...

En dan 5 uur op de paddock wachten op die verwende nesten die je niet eens aankijken en meteen naar hun hermetisch afgesloten MEGA motorhome gaan..

Waar is de tijd gebleven dat Kenny Robert op ze camper bussie zijn gebruikte bandjes stond te verkopen?
 
Waar is de tijd gebleven dat Kenny Robert op ze camper bussie zijn gebruikte bandjes stond te verkopen?

:) :)

2011-03-03_216.jpg


Zeg maar :W :W naar die tijd ;(
 
Voor mij is het nú al over , het interesseerd me nog maar half , als ik en GP mis op TV denk ik swa terwijl ik er voorheen een moord voor pleegde om het niet te missen.......
Ik ben niet eens naar de TT geweest ..... :X :?

Ik ben daarin niet alleen en dat bewijst wel dat men bezig is om een "nieuwe'' 2 takt klasse op te zetten .... O-)


Ik ga nog wel steeds maar als ik moet kiezen tussen de TT of de Bikers Classics ga ik veel liever naar België!! Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen....
 
Ik ga nog wel steeds maar als ik moet kiezen tussen de TT of de Bikers Classics ga ik veel liever naar België!! Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen....

:^

Sinds een paar weken geleden, zeg ik dat dus ook :Y
Die sfeer die je daar in België tijdens dat evenement opsnuift is onvergetelijk en priceless.
 
Laatst bewerkt:
Jeutje, hier ben ik nog naartoe geweest *O*


Mooi man! Boet slaat wel de spijker op zijn kop in het filmpje:

V: Waarom komt dan het fabrieksteam na zo'n overwinning niet naar je toe, om je binnen te halen?
A: Ons land is te klein, ze zetten hier te weinig om.
 
Dan doen we jou wel aanmoedigen. Kunnen jullie dit ook trouwens:
http://www.youtube.com/watch?v=hsfPkhKFX2k
Ach, zo op het rechte stuk halfgas is te makkelijk. Als we gaan rijden volgend jaar dan doen we het volgas Eau Rouge omhoog ;)

Had het filmpje al gezien ja, maar ik ben allang blij als ik niet uit het bakje flikker, laat staan dit soort capriolen.

Maar respect voor deze mafkees, zie dit veel liever als de motogp race van Assen afgelopen jaar. Was dit jaar voor het eerst sinds 2002 weer eens een keer gaan kijken, maar weet nu waarom ik sindsdien niet meer ben geweest.
 
Ach, zo op het rechte stuk halfgas is te makkelijk. Als we gaan rijden volgend jaar dan doen we het volgas Eau Rouge omhoog ;)

Had het filmpje al gezien ja, maar ik ben allang blij als ik niet uit het bakje flikker, laat staan dit soort capriolen.

Maar respect voor deze mafkees, zie dit veel liever als de motogp race van Assen afgelopen jaar. Was dit jaar voor het eerst sinds 2002 weer eens een keer gaan kijken, maar weet nu waarom ik sindsdien niet meer ben geweest.

Ik heb echt zo'n respect voor de bakkenisten. Altijd al gehad ook. En we moesten zo lachen, toen deze mafkees voorbij kwam. Ook mooi dat het op film staat.

Heb overigens nooit begrepen waarom de zijspannen uit het GP circus gegooid zijn. En heb ook nooit beseft dat die dingen zo tering snel gaan. Wist niet wat ik zag, toen ik in Spa vorige maand de helden van weleer zoals Biland en Waltisperg voorbij zag vliegen! Kippenvel gewoon...

En wat betreft de MotoGP zitten we allemaal wel op 1 lijn hier heb ik het idee.
 
Mooi man! Boet slaat wel de spijker op zijn kop in het filmpje:

V: Waarom komt dan het fabrieksteam na zo'n overwinning niet naar je toe, om je binnen te halen?
A: Ons land is te klein, ze zetten hier te weinig om.

De Ducati clubraces
full
, waar een klein landje groot in kan zijn!
 
Laatst bewerkt:
Tja, de tijden dat je nog eens een handtekening kon vragen...
Viertal kaarten met handtekening *O*

0159.jpg

0151.jpg

0150.jpg

0146.jpg
 
Laatst bewerkt:
mjep.....nog steeds een beetje frustie

Rob Punt heeft zn RGB nog beschikbaar gesteld maar ook dat was door omstandigheden gedoemd te mislukken :X

ach ja , so far so good ! been there, seen it ! 8-) :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan