Het honda Africa Twin topic deel *O*

Wanneer gaan we toeren?

  • za of zo 20-21 aug

    Stemmen: 2 22,2%
  • zo of zo 3 - 4 sept

    Stemmen: 7 77,8%
  • za of zo 17-18 sept

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
8-)
full
 
En niet te vergeten: de haakse nipel om de band op te pompen, van wie was die ook weer? Nog erg bedankt daarvoor, ik stuur 'm morgen gelijk op... mail me maar ff je gegevens:
samjg@planet.nl

8-)
 
toffe maat heb jij dat hij je ff komt halen zeg.. ik zag je btw nog staan heb nog ff op de claxon gestaan..

Maar is de band echt naar de kloten dan.?

greetszz
 
Super leuke dag gehad :)

Lekker gereden en het weer viel uiteindelijk ook nog best mee. Allemaal bedankt :} en in het bijzonder de mannen van de mooie route :}
 
Pekel fiets is een grapje, maar ik heb hem wel gekocht. Ook precies deze uitvoering. Komende week krijgt hij zijn kenteken en wordt de BPM betaald. Hoop hem volgende week op te mogen halen.

Ega gaat nu op de Twin rijden en de Transalp gaat er uit. Dus als er liefhebbers zijn???

Grapje zeker...? :? 8-)
full
 
Pekel fiets is een grapje, maar ik heb hem wel gekocht. Ook precies deze uitvoering. Komende week krijgt hij zijn kenteken en wordt de BPM betaald. Hoop hem volgende week op te mogen halen.

Ega gaat nu op de Twin rijden en de Transalp gaat er uit. Dus als er liefhebbers zijn???[afbeelding]

Vet hoor, maar wel slim om de twin te houden :Y
 
binnenband heb ik aan gort gereden met 't tankstation op rijden, ging alle kanten op! Buitenband kan misschien nog wel maar je weet hoe ik over de K60 denk, dus weg met dat ding! 8-)
Laat van de week maar ff weten als je tijd hebt om die binnenband(en) te ruilen voor de spiegels...greetz..... :)

toffe maat heb jij dat hij je ff komt halen zeg.. ik zag je btw nog staan heb nog ff op de claxon gestaan..

Maar is de band echt naar de kloten dan.?

greetszz
 
Pekel fiets is een grapje, maar ik heb hem wel gekocht. Ook precies deze uitvoering. Komende week krijgt hij zijn kenteken en wordt de BPM betaald. Hoop hem volgende week op te mogen halen.

Ega gaat nu op de Twin rijden en de Transalp gaat er uit. Dus als er liefhebbers zijn???[afbeelding]

Top man is echt 1 vd vetste all-roads die er nu te verkrijgen is, wat zeg ik de Vetste.!

Stiekem wil ik er ook 1 :+

Heb je er btw nog een beetje goodys op laten zetten..???

Greetszz :z
 
binnenband heb ik aan gort gereden met 't tankstation op rijden, ging alle kanten op! Buitenband kan misschien nog wel maar je weet hoe ik over de K60 denk, dus weg met dat ding! 8-)
Laat van de week maar ff weten als je tijd hebt om die binnenband(en) te ruilen voor de spiegels...greetz..... :)

komt goed... denk morgen of dinsdag..

cheers :+
 
Hoi jongens

dat klinkt echt leuk. iedereen zo enthousiast.
hier een klein deel van mijn foto's moet ze even allemaal verkleinen. komt een deze dagen.

full

full

full

full

full

full


hoop dat de rest ook een beetje gelukt is. maar zal van de week even een selectie maken.
ook ik vond het een leuke dag. mooi clubje mannen bij elkaar zo denk ik.

Groeten
 
Met wie had ik het vanmiddag ook alweer over deze site?

Rugged Roads

Stevig aan de prijs maar wel hele vette spullen!

That was ondergetekende :z })


Toch nog mooi weer en een een heel klein beetje "off road" , voor mij iets nieuws, en de leuke groep maakte het een geslaagde dag.

Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar....
 
Laatst bewerkt:
Even heel wat anders dan mooie foto's
Toen ik gister bij de mac weg wou rijden wou de motor niet starten. ;(
Hij starte wel maar sloeg niet aan. |(
Vervolgens deed hij of de accu leeg was. Want hij deed niks meer.
Tijd op nul en trip teller op nul.
Dus ik dacht spannings regelaar de accu is leeg.

Maar denk duw hem even aan en rij dan snel naar huis.
Maar na een paar meter duwen drukte ik nog een keer op de start knop. en liep hij weer met 1 slag. *O*
Wat zou dit kunnen zijn?? een relait die blijft hangen?? of een zekering er uit? :? :?
 
Even heel wat anders dan mooie foto's
Toen ik gister bij de mac weg wou rijden wou de motor niet starten. ;(
Hij starte wel maar sloeg niet aan. |(
Vervolgens deed hij of de accu leeg was. Want hij deed niks meer.
Tijd op nul en trip teller op nul.
Dus ik dacht spannings regelaar de accu is leeg.

Maar denk duw hem even aan en rij dan snel naar huis.
Maar na een paar meter duwen drukte ik nog een keer op de start knop. en liep hij weer met 1 slag. *O*
Wat zou dit kunnen zijn?? een relait die blijft hangen?? of een zekering er uit? :? :?

accupolen nog goed vast?
 
Hoi Allemaal,

Zal me hier ook eens melden, we hebben hier thuis 2 africa twins staat.
Een blauwe (van mij) en een witte van mijn vriend.
Zag dat jullie een rit hadden gepland, als jullie volgende keer zandpaden bestormen wil ik de best mee :) Lijkt me gaaf met allemaal dezelfde motoren.

Hier mijn twinnetje:

large


Deze is van mn vriend, met inmiddels weer een goede koplamp.

large


De witte twin ziet er momenteel heel anders uit en is compleet "gepimpt" er zat namelijk een scheurtje in de vorige kap dus andere kappen erop en overgespoten.
 
Laatst bewerkt:
Hoi jongens

dat klinkt echt leuk. iedereen zo enthousiast.
hier een klein deel van mijn foto's moet ze even allemaal verkleinen. komt een deze dagen.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

hoop dat de rest ook een beetje gelukt is. maar zal van de week even een selectie maken.
ook ik vond het een leuke dag. mooi clubje mannen bij elkaar zo denk ik.

Groeten
Leuke foto's alvast *O* (behalve die eerste dan...)

Ben benieuwd naar de rest
 
Hoi Allemaal,

Zal me hier ook eens melden, we hebben hier thuis 2 africa twins staat.
Een blauwe (van mij) en een witte van mijn vriend.
Zag dat jullie een rit hadden gepland, als jullie volgende keer zandpaden bestormen wil ik de best mee :) Lijkt me gaaf met allemaal dezelfde motoren.

Hier mijn twinnetje:

[afbeelding]

Deze is van mn vriend, met inmiddels weer een goede koplamp.

[afbeelding]

De witte twin ziet er momenteel heel anders uit en is compleet "gepimpt" er zat namelijk een scheurtje in de vorige kap dus andere kappen erop en overgespoten.
Welkom!

En ritje was inderdaad een succes :Y
 
Hoi Allemaal,

Zal me hier ook eens melden, we hebben hier thuis 2 africa twins staat.
Een blauwe (van mij) en een witte van mijn vriend.
Zag dat jullie een rit hadden gepland, als jullie volgende keer zandpaden bestormen wil ik de best mee :) Lijkt me gaaf met allemaal dezelfde motoren.

Hier mijn twinnetje:

[afbeelding]

Deze is van mn vriend, met inmiddels weer een goede koplamp.

[afbeelding]

De witte twin ziet er momenteel heel anders uit en is compleet "gepimpt" er zat namelijk een scheurtje in de vorige kap dus andere kappen erop en overgespoten.



Welkom..!

Zeg maar tegen je vriend dat jou @T veel mooier is qua kleur haha

Greetszz *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan