Uit de oude doos..

Klopt,gisteren was het in Oldebroek wat ook niet op de kalender staat.

@Joris,

is echt de moeite waard,in Basse reed een prototype MV mee,zeg maar een huidige M1 of Desmosedici.Men wist te vertellen dat deze voor een 1/2 miljoen verzekerd was.Zijn echt mooie fietsen geen afgeragde bakken en er wordt behoorlijk scherp gereden.

Misschien een idee om enkele classic races gerelateerde links in de OP te vermelden?

Edit: Hmmmzz, TS heeft zich meer dan een jaar niet meer op MF aangemeld....
 
Laatst bewerkt:
Die stond ook met een kraampje met posters/boeken op de Italdag hier in Beusichem

Z'n MV werd op een gegeven moment gestart en er werd een heel kort rondje mee gereden over de parkeerplaats.

Wat een geweld zeg :o Zien kon ik hem niet door die enorme menigte mensen die gelijk toestroomde ;)

Het valt me op dat veel van deze oude helden nog steeds overal verschijnen met een kraampje. De huidige generatie sporters / coureurs heeft het dan toch wel ietsje beter dan deze oude helden. Anders zouden ze echt niet overal meer hoeven verschijnen met merchandise.
 
Volgend weekend Purmerend en een week later Raamsdonksveer, dan zit het jaar er alweer op. Is trouwens de laatste keer Raamsdonksveer dit jaar, voor volgend jaar is er geen vergunning afgegeven op het huidige circuit. Misschien dat ze ergens anders gaan rijden anders verdwijnt Raamsdonksveer van de kalender. :(
 
24 - Harm Eesinge - NLD - Suzuki RG500 - 1982 - Jack Middelburg Replica

Okee , leuk bedankt !
Ziet er goed uit ! maar lijkt me geen originele RGB ?
voorvork RG6 ,achterbrug Yamaha oid (zit verkeerd om ....) naja is dan i.i.g. een hele goeie replica ! 8-)
 
Dat is een opgevoerde rechts draaiende O% vet race vlaai, die illegaal mee doet aan classic wedstrijden ! Hij is zelf namelijk te modern maar vind het zo leuk ...
full
 
Okee , leuk bedankt !
Ziet er goed uit ! maar lijkt me geen originele RGB ?
voorvork RG6 ,achterbrug Yamaha oid (zit verkeerd om ....) naja is dan i.i.g. een hele goeie replica ! 8-)

De basis is RGV250 frame met Suzuki race voorvork en RG500 straatblok
 
aha *D heb ik het dus toch goed gezien ! maar wel goed gelukt zo als ik al zei ;)
verdiend een piccie weten we teminste waar we het over hebben
full
 
Laatst bewerkt:
k Weet niet of ut al eens genoemd is, maar er rijdt nog een oudje in de Super Cup 1000 mee. Hennie Boerman, reed al in de tijd van Jack e.a. Soms er maar 1 plek achter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan