Grote Quote Edwards topic

Hij mag wel uitkijken met zijn uitspraken.
Jorge is Spaans strax krijg tie 20 seconden aan zijn broek _O-
 
Nadat de race is afgelopen mogen de BBC-reporters nog even met de eerste drie praten voordat ze naar het podium gaan. Maar omdat daar meerdere verslaggevers rondlopen die dat mogen doen zitten er meestal pauzes tussen die verslagen. En die vullen ze bij de BBC op door Charlie Cox en Steve Parrish de wedstrijd samen nog even te laten doornemen. Zij krijgen dan via de regie bericht als er weer een rijder klaar staat voor een kort interview. Zo was dat ook afgelopen zondag toen het vraaggesprek met Colin Edwards zou plaatsvinden. En gezien de uitspraken van Colin tijdens de persconferentie zei een van beide heren, dat de regisseur nu zijn vingers wel bij piep-knop zou houden. Ze waren blijkbaar niet geheel zeker van de woorden die Colin zou zeggen nu hij met (lettterlijke) pijn derde was geworden.

EgbertO
 
:} Held..


2b.jpg
 
NH = Nori Haga?
What happened?

Nicky Hayden.

In 2006 stormde Edwards op zn eerste overwinning af na een ronden lang duel met Hayden.
Totdat hij (Edwards dus) in de GT in aanraking kwam met het kunstgras.
Hayden nam ook een alternatieve route, maar won de race wel.
 
Gebeurde voor m'n neus,wat een drama.

Jep, ik zat toen in de GT bocht. Wat een drama inderdaad, zeg dat wel.

Het jaar daarop stond Edwards wel op het podium dacht ik.
Hij kwam toen in zn uitloopronde nog even op geheel eigen wijze wraak nemen op de betreffende bochten combinatie.
Zette zn Yamaha M1 stil middenin de GT, jutte het publiek op door met zn armen in de lucht te zwaaien en gaf het 'fuck you' gebaar naar het asfalt :}

Wat een held die man *O*
 
Nicky Hayden.

In 2006 stormde Edwards op zn eerste overwinning af na een ronden lang duel met Hayden.
Totdat hij (Edwards dus) in de GT in aanraking kwam met het kunstgras.
Hayden nam ook een alternatieve route, maar won de race wel.

Verrekt, da's waar ook.
Gebeurde recht voor mijn neus inderdaad. Ik heb daar een mooie serie foto's van, plaatje voor plaatje gefotografeerd. 8-)
 
Dag oma... :W

Stukje Edwrads ten voeten uit in een interview voor de race van aankomend weekend in de USA, over de vraag hoe je een snelle ronde neerzet op Indianapolis:
"I think just about anywhere, you've got to take your brain out and hold on to your balls and just pin it. Not necessarily just at Indy. Indy is pretty special with Turn 1 coming in there. Late, deep braking into there, carrying your momentum around to Turn 2. That's a place where you can gain a couple of tenths pretty easy if you hit it just perfect. The same with the back, the last four or five corners. You can gain a lot of time there, as well. There are a couple of tricky sections on that track, but as long as you link it all together, that's like any racetrack: That's the key to getting a good lap time."
 
http://www.gpone.com/images/ARCHIVIO/2011/foto/MOTOGP/12_GP_INDIANAPOLIS/navyseals.jpg (afbeelding)
 
Laatst bewerkt:
Blij dat Edwards er lichamelijk in ieder geval goed van af gekomen is... Verder wens ik 'm sterkte in zware weken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan