CBR eigen verklaring

Oef! laat het even bezinken en maandagochtend weer even bellen met een frisse moed! Hopelijk dat je spoedig mag afrijden! Succes.
 
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS *:) .

Kreeg net een brief van het CBR binnen welke mij reden geeft de vlag uit te hangen.
Enige beperking is dat ik verplicht wordt op mijn goede oog een contact lens of bril te gebruiken welke als aantekening op mijn rijbewijs zal komen.

Dus deze jongen gaat binnenkort lessen.

Ikke is *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS *:) .

Kreeg net een brief van het CBR binnen welke mij reden geeft de vlag uit te hangen.
Enige beperking is dat ik verplicht wordt op mijn goede oog een contact lens of bril te gebruiken welke als aantekening op mijn rijbewijs zal komen.

Dus deze jongen gaat binnenkort lessen.

Ikke is *O* *O* *O*

Gefeliciteerd!

Alleen wat ik niet snap....als je visus rechts 1.0 is, waarom moet je dan een bril/lens gebruiken? Of is dat de visus met correctie?
 
Laatst bewerkt:
Klopt dat is de visus met correctie.
Droeg altijd al lenzen, en nu zijn ze me zelfs verplicht gesteld.
Zou trouwens zonder niet eens meer durfen rijden.
Kan dan geeneens de borden boven de snelwegen lezen tot ik er vlak voor ben.
Maar beter nieuws had ik zo vlak voor de kerst niet kunnen krijgen.
 
Nou, echt fijn voor je, en aangezien het weer erg meezit, kan je nu gaan lessen, succes!
Je komt toch wel in het lesserstopic?
 
Ik denk dat het feit dat er al een hoop geld tegen aan is gesmeten hier ook een factor is.

Ik zou het ook niet leuk vinden om 2 keer mijn theorie examen te doen bij het CBR omdat een eigenverklaring zo verrekte lang duurt, om maar iets te noemen
 
Beetje laat, maar....

Ik heb precies zo'n operatie gehad. Nooit wat over verteld en nooit problemen mee gehad.
Het is na de operatie toch ook geen issue meer?

verder ben ik ook slecht ziend en mag ik ook gewoon de weg op met de juiste lenzen of bril.
Mijnsinziens hoef je ze niet wijzer te maken dan ze zijn als je verder gewoon goed functioneerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan