Hoe ziet jouw Fighter werkplaats eruit ??

Heb zelf een ruime verzameling melkkratten (zijn iets kleiner, maar daardoor ook steviger).

Ook geleend van de melkfabriek :+
Die hebben wij op de zaak ook voor de broodjes. Maar die zijn van ons zelf dus lang zo handig niet.... :+
 
Laatst bewerkt:
heb sinds kort ook een garage in de buurt
ben nog bezig met inrichten en alles op te ruimen.

p1010505iy.jpg

p1010503b.jpg

p1010504f.jpg


de wit met rode VF750F gaat uit elkaar voor onderdelen,
en er komt nog een tweede VF750f achterin te staan.
moet even kijken hoe dat gaat werken.
 
Laatst bewerkt:
FF topic breukie ,
wie kan mij vertellen waar dat stuurkuipje vandaan komt ?????
met de lamp uit het midden ?

Thanks . patrick

Ooh je bent de eerste die dat vraagt... :+
Het is een kuipje van over racing en er is hier iemand die wel eens een mail heeft gestuurd naar 'OVER' en die verteld dat ze deze modelen nog wel voor je kunnen maken. (oja vergeet je portomone niet hihi)
 
Laatst bewerkt:
Men werkplaats in de kelder, motos gaan erin via een gat:
En personen gaan erin via de trap waar vanaf de 1 na laatste foto genomen is ( <- aannames)?
Ik zat bij de eerste foto al te kijken naar dat gat boven de motorheftbrug, maar die werd op de laatste foto verklaart. Verder netjes ingericht.
 
Inpandige garage met brug en werkbank.
Verder een deel van mijn gebruikte helmen, mijn collectie gereden motoren (teller staat nu op 21) en foto van ieder jaar deelname Ducati Club Race (10 keer inmiddels).

p1020694s.jpg


p1020136kl.jpg


helmenkl.jpg


Linksonder is gewoon een bezemsteel :+

p1020679a.jpg


p1020678c.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooie ruimte,zonde dat die waszooi er staan moet. ;)

Staat er tussen de verzameling motoren ook een paar van die Engelse Triples,dan wil je toch nooit meer anders.Al helemaal niet van die Italiaanse rammelbakken of van die Japanse naaimachines...... ;)
 
Laatst bewerkt:
Mooie ruimte,zonde dat die waszooi er staan moet. ;)

Staat er tussen de verzameling motoren ook een paar van die Engelse Triples,dan wil je toch nooit meer anders.Al helemaal niet van die Italiaanse rammelbakken of van die Japanse naaimachines...... ;)

Och, een viercilinder met 240 pk verveelt ook niet hoor :+
Het maakt mij allemaal niet echt veel uit, één-, twee-, drie- of viercilinder, het heeft allemaal wal wat en ik wissel nogal graag *D
 
Och, een viercilinder met 240 pk verveelt ook niet hoor :+
Het maakt mij allemaal niet echt veel uit, één-, twee-, drie- of viercilinder, het heeft allemaal wal wat en ik wissel nogal graag *D


Heb je ook weer gelijk in,verandering van spijs doet eten! O-)
Wel geinig om te horen,de meesten hebben toch vaak een duidelijke voorkeur.Is vaak ook
het onbekende natuurlijk.Je moet het eerst geprobeert hebben om echt te oordelen. :Y
 
Die van mij zo :X

Volgende week beginnen met opruimen schappen maken werkbank erin en e motor natuurlijk

320a4362.jpg


e10e0c42.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat kan een mooi werkplaatsje worden ja......eerste levensbehoefte! *O*
 
Laatst bewerkt:
Nou de keuken die ik net geplaatst heb is toch okk wel een behoefte. Maar binnenshuis is goed bewoonbaar inmiddels dus garage is nu zsm aan de beurt.

En na mijn laatste bezoek aan friesland heeft mijn vrienin een hoop ideeen opgedaan dus de cirkel\decoupeerzaag heeft overuren gedraaid ;)
 
Maar werkplaats is 3x6,5 dus voorlopig groot genoeg. Heb nog een tuinhuis van 4x4 de garage is puur werkplaats over een paar weken
 
Mijn sleutelplekkie.
Nog niet helemaal klaar maar begin is er. Nog een paar dingen afwerken, schappen maken en een finishvlag vloertje *O*
full
 
Die van mij zo :X

Volgende week beginnen met opruimen schappen maken werkbank erin en e motor natuurlijk

[afbeelding]

[afbeelding]

Laat me raden..........je bent net verhuist en net klaar met verbouwen?

(zag er bij mij ook zo uit, en nu is het nog steeds niet helemaal opgeruimd. Dat moet ik vanavond maar even doen, kan ik tenminste weer verder met het aanpassen van de SP1 kont).
 
Terug
Bovenaan Onderaan