Hoe ziet jouw Fighter werkplaats eruit ??

Laat me raden..........je bent net verhuist en net klaar met verbouwen?

(zag er bij mij ook zo uit, en nu is het nog steeds niet helemaal opgeruimd. Dat moet ik vanavond maar even doen, kan ik tenminste weer verder met het aanpassen van de SP1 kont).

Goed geraden, tuinhuis is inmiddels uitgeruimd en fietsen verplaatst. Zaterdag de werkbankbladen ophalen en schappen. Deze bouwe/plaatsen en dan kunnen we inruimen en dan hoop ik na het weekend een heel eind klaar te zijn. Was een het denken om alles nog te verven en een vloer erin te leggen enzo maar dat wordt hem voorlopig niet. Kost me veel te veel tijd. Misschien van de zomer, maar dat zien we dan wel weer.
 
blabla ................te verven en een vloer erin te leggen enzo maar dat wordt hem voorlopig niet. Kost me veel te veel tijd. Misschien van de zomer, maar dat zien we dan wel weer.

zou het maar wel doen Emiel, anders heb je dubbel werk, schoonmaken, alles weer uitruimen, EN weer inruimen enz enz.......1xtra weekend maar je bent wel gelijk helemaal klaar :+
 
Alles op de werkbank na hangt, dus dat kan er zo uit. En hier en daar trekken er wat vochtplekken in de winter op omdat het terras buiten iets hoger ligt. Dan kan ik het wel wit gaan maken maar dat wordt er niet mooier op. En de vloer wil ik een keer zeil op leggen, maar daar heb ik voorlopig echt geen tijd voor/zin in
 
Laatst bewerkt:
Alles op de werkbank na hangt, dus dat kan er zo uit. En hier en daar trekken er wat vochtplekken in de winter op omdat het terras buiten iets hoger ligt. Dan kan ik het wel wit gaan maken maar dat wordt er niet mooier op. En de vloer wil ik een keer zeil op leggen, maar daar heb ik voorlopig echt geen tijd voor/zin in

Er is van Rubson 1 of ander goedje wat je erop kuntsmeren en dan blijft het vocht weg :Y
 
is een garage he, geen woonkamer ;)

Als er een werkbank/schappen/motor/andere troep allemaal instaat zie je die muren nog amper.

Heb nog hoopjes andere dingen te doen, ik behang hem wel met posters etc :+

Ooit... als ik tijd heb... Wil ook gelijk een smeerput in de vloer maken..,

Moet ook nog een kever restaureren een dezer jaren
 
Laatst bewerkt:
is een garage he, geen woonkamer ;)

Als er een werkbank/schappen/motor/andere troep allemaal instaat zie je die muren nog amper.

Heb nog hoopjes andere dingen te doen, ik behang hem wel met posters etc :+

Ooit... als ik tijd heb... Wil ook gelijk een smeerput in de vloer maken..,

Moet ook nog een kever restaureren een dezer jaren

Helpt tegen het optrekkende vocht.

Maar kever? :9~ (wil ik ook ooit nog eens aan beginnen, bus ook maar die zijn onbetaalbaar).
 
bus inderdaad ook, maar die zijn echt onbetaalbaar (moet wel hobby blijven) kever hebben we maar en nog in goede staat, maar de jaren beginnen wel te tellen nu helaas. Heeft de afgelopen 2 jaar noodgedwongen buiten gestaan en dat doet het echt geen goed helaas..
 
bus inderdaad ook, maar die zijn echt onbetaalbaar (moet wel hobby blijven) kever hebben we maar en nog in goede staat, maar de jaren beginnen wel te tellen nu helaas. Heeft de afgelopen 2 jaar noodgedwongen buiten gestaan en dat doet het echt geen goed helaas..

Dat snap ik, bij ons in de straat staat er een T2 (in erbarmelijke staat of het moet een rat zijn, rijdt overigens nog wel) en een T3 (staat is een stuk beter). Maar van dat buiten staan worden ze idd niet beter.
 
en afgelopen weekend toch een goed begin gemaakt en redelijk opgeschoten in de garage:
werkblad van 200*90 express wat dieper zodat ik gewoon wat meer plaats heb. Dubbel gemaakt zodat ik ook nog voldoende opbergruimte heb. Geheel zit met 50*50 muurankers vast dus die pootjes vooraan lijken wel fragiel maar hebben in werkelijkheid niks te dragen

Platen zijn van 3cm betonplex (altijd handig een zwager in de interieurbouw) ben je voor 25 euro aan hout en wat muurankers klaar

2fc91b8c.jpg


c95aa7f6.jpg


Koelkast gaat nog wel en nog genoeg rotzooi wat vooraan in de garage staat

Rij overigens geen BMW maar had dat bord nog ergens liggen
 
Laatst bewerkt:
en afgelopen weekend toch een goed begin gemaakt en redelijk opgeschoten in de garage:
werkblad van 200*90 express wat dieper zodat ik gewoon wat meer plaats heb. Dubbel gemaakt zodat ik ook nog voldoende opbergruimte heb. Geheel zit met 50*50 muurankers vast dus die pootjes vooraan lijken wel fragiel maar hebben in werkelijkheid niks te dragen

Platen zijn van 3cm betonplex (altijd handig een zwager in de interieurbouw) ben je voor 25 euro aan hout en wat muurankers klaar

[afbeelding]

[afbeelding]

Koelkast gaat nog wel en nog genoeg rotzooi wat vooraan in de garage staat

Rij overigens geen BMW maar had dat bord nog ergens liggen

Ziet er goed uit hoor :Y :Y

Heb zelf m'n collectie kentekenplaten tegen de muur geschroefd.
 
die ga ik tegen de dakspanten aanschroeven, maar eerst de stroom etc nog wat aanpassen, heb nu aan een kant stroom, wil aan de andere kant ook stopcontacten
 
Ziet er goed en clean(nog wel ;) )uit hoor!Nou nog een goede bankschroef en heftafel. :+

En dat BMW bord kwam niet bij mij te hangen....... :W
 
Laatst bewerkt:
Dat bord gaat misschien weer weg, heb ook nog kever borden liggen en moet nog een keer een foto van mijn motor op de kalender van XB neerhangen.

Maar bankschroef en kolomboormachine hebben hoge prioriteit, echter ben ik vorig jaar met de vriendin bij ene G. uit Friesland geweest met als gevolg dat mijn garage vol oud hout ligt en ik volop aan het zagen etc ben om van alles en nog wat te maken...
 
Laatst bewerkt:
Dat bord gaat misschien weer weg, heb ook nog kever borden liggen en moet nog een keer een foto van mijn motor op de kalender van XB neerhangen.

Maar bankschroef en kolomboormachine hebben hoge prioriteit, echter ben ik vorig jaar met de vriendin bij ene G. uit Friesland geweest met als gevolg dat mijn garage vol oud hout ligt en ik volop aan het zagen etc ben om van alles en nog wat te maken...

_O- Gadverdamme!Waar bezoekje aan Friesland al niet goed voor is. _O-
 
Wat een fijne sleutelplekken hebben al die mensen hier toch. Ik woon nog bij mijn ouders en moet t met een schuurtje van 2,5x3 ofzo doen. Staat een werkbank in en een zooi fietsen. Mijn Gs500 past er nog net bij. Vanmiddag maar ff wat opruimen, zodat ik wat meer ruimte krijg (iig een lege werkbank.

Ooit zal ik ook een huisje hebben met een betere schuur :+
 
en afgelopen weekend toch een goed begin gemaakt en redelijk opgeschoten in de garage:
werkblad van 200*90 express wat dieper zodat ik gewoon wat meer plaats heb. Dubbel gemaakt zodat ik ook nog voldoende opbergruimte heb. Geheel zit met 50*50 muurankers vast dus die pootjes vooraan lijken wel fragiel maar hebben in werkelijkheid niks te dragen

Platen zijn van 3cm betonplex (altijd handig een zwager in de interieurbouw) ben je voor 25 euro aan hout en wat muurankers klaar

[afbeelding]

[afbeelding]

Koelkast gaat nog wel en nog genoeg rotzooi wat vooraan in de garage staat

Rij overigens geen BMW maar had dat bord nog ergens liggen

NICE!!!

ik heb niet eens een stalling voor me motortie :( (student)
 
NICE!!!

ik heb niet eens een stalling voor me motortie :( (student)

Dank, hij is voorlopig ook groot genoeg, zal je dan maar niet vertellen dat ik nog een schuur van 4x4 meter heb :+

Daar kan alle troep dus in die in de garage niet kan gebruiken, (trap)fietsen enzo
 
Wat een fijne sleutelplekken hebben al die mensen hier toch. Ik woon nog bij mijn ouders en moet t met een schuurtje van 2,5x3 ofzo doen. Staat een werkbank in en een zooi fietsen. Mijn Gs500 past er nog net bij. Vanmiddag maar ff wat opruimen, zodat ik wat meer ruimte krijg (iig een lege werkbank.

Ooit zal ik ook een huisje hebben met een betere schuur :+

wie het kleine niet eert...

ik heb ook een klein hutje van 3 bij 3 maar dan enkel voor de motoren. heb m geheel geisoleerd rondom, electra in de wanden, megaveel stopcontacten en verlichting en geheel op rubberen blokken dat het iets los van de grond staat. ik ervaar het meer als luxe stalling dan werkplaats maar kan der wel rondomheen lopen en iets aan prutsen; ik dik tevree :Y
full
 
wie het kleine niet eert...

juist ja :Y

Ik heb vroeger ook altijd lopen klooien in "kleine" hokjes, en ook op straat zelfs.....ik heb nu een hok in de achtertuin van 6x6 met een keukentje, koelkast, laptop, internet, draaibank, plaatbuiger enz, enz.....en dat is wel lekker allemaal hoor

maar het meeste plezier beleef ik nog steeds aan het sleutelen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan