Donateur van MF worden?

Zojuist het formulier ingevuld *O*

Op de SMF 2.x forumsoftware is het mogelijk om betaalde abonnementen uit te geven, die gebruikers zelf zonder tussenkomst van een levend wezen kunnen afsluiten. Kan betaald worden via paypal (account, maar ook credit card). Genereert automatisch reminders indien de abbo afloopt.
Met deze abbo kun je automatisch een group permission krijgen, dus automatisch ander kleurtje/logo en permissies op het forum.
Ook is het mogelijk om handmatig mensen toe te voegen.

Is er niet zoiets voor de MF forumsoftware? Maakt het leven een stuk makkelijker.

Groet,
Maurice
Admin MF ( www.marantzforum.nl )
 
volgende week is mijn examen, als ik slaag dan doneer ik acuut. vind het beetje raar om te doneren terwijl ik nog niet "bij de motorrijders club" hoor zal ik maar zeggen :)
 
Zojuist het formulier ingevuld *O*

Op de SMF 2.x forumsoftware is het mogelijk om betaalde abonnementen uit te geven, die gebruikers zelf zonder tussenkomst van een levend wezen kunnen afsluiten. Kan betaald worden via paypal (account, maar ook credit card). Genereert automatisch reminders indien de abbo afloopt.
Met deze abbo kun je automatisch een group permission krijgen, dus automatisch ander kleurtje/logo en permissies op het forum.
Ook is het mogelijk om handmatig mensen toe te voegen.

Is er niet zoiets voor de MF forumsoftware? Maakt het leven een stuk makkelijker.

Groet,
Maurice
Admin MF ( www.marantzforum.nl )

En je bent donateur :)

Via de MF software is moeilijk omdat de software "closed source" is. We kunnen dus niet veel aanpassen.
Daarnaast is het ook niet echt nodig omdat ik een applicatie heb waar ik alle bestellingen relatief eenvoudig kan behandelen.

Toch bedankt voor het meedenken!
 
volgende week is mijn examen, als ik slaag dan doneer ik acuut. vind het beetje raar om te doneren terwijl ik nog niet "bij de motorrijders club" hoor zal ik maar zeggen :)
:? toch niet gezakt toch? Zie nog geen MFje bij je naam ;)
Voor een jaartje erbij, word gek van de banners :X en ik mis mijn MFje.
Mailtje ter herinnering gekregen..Zal het volgende week in orde maken.... :Y
In welk jaar ? })
 
Laatst bewerkt:
Hier ook een (toekomstige) donateur.
Aangemeld en geld is onderweg :P
 
Laatst bewerkt:
4c4f1332a3b9dbf1b45d4e95eb58adea

De Motor-Forum OMA zegt: Dit is een oud onderwerp,
de laatste reactie was meer dan 14 dagen geleden!


is OMA eigenlijk wel lid :?
anders heeft ze teveel noten op haar zang. B|


:+




Zo'n jaar vliegt voorbij, het is alweer een hele pagina geleden _O- dat ik me heb aangemeld.

Zojuist een aanvraag tot verlenging gedaan. *D
 
Beste mensen van het motor-forum
Het was een leuke periode. De lol ging er af door de weinig respons / reactie op mijn schrijven en bijdrage/foto's enz.. Ik maak al meer dan een 1/2 jaar helemaal geen gebruik meer van het forum.
Bij deze meld ik mij dan ook af als donateur.
Veel succes
Vriendelijke groet
Fred Gebhard
Fred Gebhard
 
Hallo Fred,

Jammer dat het je niet bevalt...
Het donateursschap verloopt vanzelf, daar hoef je je niet druk over te maken.
 
Gebeurd

[me]MDevil dacht EUR 15,00 overgemaakt te hebben en komt er net achter dat dat (nog) niet gebeurd is. Is nu wel overgemaakt[/me]


Zozo jij was er vroeg bij (2004), heb er lang voor moeten sparen maar het wordt nu echt tijd dat ik ook maar een donatie ga doen *D

Ps het is hier rustig ;)
 
Aangemeld! Gebruik al tijden adblock, dus ik dacht: ach, laat ik maar eens steunen waar ik gebruik van maak :)
 
goedendag
Mail ontvangen en
heb 15 euro overgemaakt en vindt het top ben hier vaak en vindt het een Topforum
en mag best ondersteund worden voor al die vrije tijd - energie en passie voor dit
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

veel info en vooral plaatjes

fotos zeggen soms meer als woorden

grt Dajo 8-)
 
Goedenavond,

Had perongelijk op bestellen gedrukt, nu al een mail van jullie gehad dat ik binnenkort meer informatie kreeg. Echter was dat voor nu nog even niet te bedoeling maar ik het zeker doen binnenkort. Kan ik de komende mail gewoon negeren?
 
Terug
Bovenaan Onderaan