GSXF-topic: Veluwe, Posbank en Vleesch

luthalia

MF veteraan
27 jan 2010
4.937
0
Zevenaar
Facebook
Zoals besproken tijdens het Paasritje,
nu een tour over de Posbank en de Veluwe.



De datum moet nog opnieuw bepaald worden

Aanmeldingen:

- Luthalia
- MiniatureDisaster
- Sugoi
- Fluxburn3r (ovb)
- Von Stolk (ovb en geen vleesch)
- WhiteJoker
- magca *
- Basho
- johan1984
- born2bwild
- DennisHopper
- El_Salvador (zonder BBQ)
- DKP *

De uiteindelijke route, vandaag de verkenning van de wegen gehad, paar aanpassingen geplaatst over mooiere stukken.
Misschien dat ik hem volgende week nog een keer rijd om hem nog even in mijn hoofd te stampen, was een paar keer verkeerd gereden, vandaar de 175 die ik eerst dacht.

full



https://maps.google.nl/maps?saddr=A...&via=1,2,3,4,6,7,8,10,11,12,13,14,15&t=m&z=11

Punt A: Tankstation Total aan de Apeldoornseweg, om 11 uur verzamelen, vertrek om 11:30.

Punt B Café/Restaurant Het Zwientje in Brummen http://www.zwientje.nl/
Verwachte aankomsttijd is ongeveer 13 uur, mooie tijd om daar wat te gaan eten, vandaag overleg gehad met de eigenaar en voor € 10.- pp kunnen we daar lunchen.
- 2 keer koffie of fris
- Soep ( is nog niet bekend welke)
- Uitsmijter of 2 kroketten met brood.

Punt C Radio Kootwijk, mooie tussenstop en kunnen er nog ff een stukje wandelen naar het gebouw van de foto die ik plaatste. Er kan bij deze gelegenheid niet gepind worden dus denk aan contant geld.

Punt D BBQ!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Hmm, zlegde planning, we gaan 3 op vakantie en komen de 17de terug...
hebben we nog reservegetallen ?
 
W00T Veluwe, Posbank en Vleesch altijd een goede combinatie. Datum maakt me niet uit. Als het maar niet regent
 
Ik heb de mods gevraagd om de poll even aan te passen. Even niet aan gedacht dat er ook mensen op vakantie gaan O-)
 
mmmmm! Van alle genoemde data ben ik alleen de 24e vrij, maar dan kom ik uit de nachtdienst. De 17e komt het beste uit want dan heb ik ochtenddienst. Die vrij nemen levert het me het meeste op ;)
 
Net ff met de buurman gepraat BBQ's zijn geregeld. Briketten etc natuurlijk wel zelf halen. Er is trouwens ook weer sprake van een tent op het plein.
Afgelopen 2 jaar hadden we een kleine party-tent staan. Nu is de planning dat er zo'n grote witte van een meter of 6 komt.

Zoiets dus:
verhuur_partytent_8x4m.jpg
 
Net ff met de buurman gepraat BBQ's zijn geregeld. Briketten etc natuurlijk wel zelf halen. Er is trouwens ook weer sprake van een tent op het plein.
Afgelopen 2 jaar hadden we een kleine party-tent staan. Nu is de planning dat er zo'n grote witte van een meter of 6 komt.

Zoiets dus:
[afbeelding]

*O* *O* *O* *O*
 
Ff een datum prikken, dan kan ik zeggen welke datum ik kan, alles behalve 17 jnui, dan is het vaderdag ;)
 
Ff een datum prikken, dan kan ik zeggen welke datum ik kan, alles behalve 17 jnui, dan is het vaderdag ;)

Zoals het er nu naaruit ziet lijkt het erop dat het 24 juni gaat worden. Heb nog ff een oproepje gedaan in het GSXF-topic. ;)
 
Datum is definitief: 24 juni, voor degenen die nog niet in de lijst met aanmeldingen staan, geef even door of je op die datum kunt al dan niet onder voorbehoud.

Een mooie tussenstop voor onderweg:
Radio Kootwijk
33194932_018bd23f50.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan